0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia I - co všechno se pokazilo

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
Koloss
počet príspevkov639
dátum registrácie19.09.2008
Utorok 26.09.2017 11:15, servis
Já nevím, jsou tam poruchy, které jsou asi bez diskuze, jako prasklá pružina, prolínání oleje (asi jasné kaluže pod autem), atd. Ale některé věci jako že odešly všechny čidla na výfuku, řídící jednotka, neustálé potíže s elektronikou, to mi připadá, že by to chtělo změnit servis. Druhou věcí je ještě ten reexport z Německa. Kdoví co s tím autem bylo, že se dostalo zpátky do Česka. Napadá mě něco, ale je to už omletá písnička.
reagovať
driver111
počet príspevkov528
dátum registrácie13.03.2013
Utorok 26.09.2017 14:48, RE:
Měli jsme na firmě dva kousky s 1.4, r.v. 2001 a 02 auta nalítala přes 250 tis naprsoto bez problémů, je se furt měnily žárovky ve světlech, to byl jedinný neduh, jinak standard servis. Ta jedna byla dokonce skoro po havarce na odpis, ale protože to bylo 2 měsíce staré auto, tak pojištovna to chtěla tvrdošíjně opravit a i přes to to auto ještě dalších 5 let jezdilo. Takže tady si myslím, že je problém v autu jako takovém a to nejsem zastánce koncernu, protož e F1 byla poctivé auto ještě.
reagovať
Koloss
počet príspevkov639
dátum registrácie19.09.2008
Utorok 26.09.2017 14:53, RE:
driver111 napísal:
Měli jsme na firmě dva kousky s 1.4, r.v. 2001 a 02 auta nalítala přes 250 tis naprsoto bez problémů, je se furt měnily žárovky ve světlech, to byl jedinný neduh, jinak standard servis. Ta jedna byla dokonce skoro po havarce na odpis, ale protože to bylo 2 měsíce staré auto, tak pojištovna to chtěla tvrdošíjně opravit a i přes to to auto ještě dalších 5 let jezdilo. Takže tady si myslím, že je problém v autu jako takovém a to nejsem zastánce koncernu, protož e F1 byla poctivé auto ještě.


A co ty obligátní ložiska v předních kolech, o kterých se mluvilo, že vydrží sotva 30 tisíc km. Ty vydržely taky těch 250 tisíc km?
reagovať
ctverak
počet príspevkov255
dátum registrácie01.08.2007
Utorok 26.09.2017 15:33, RE: servis
Fabie I gen byla na dnešní dobu velmi kvalitní auto, typické závady se najdou ale jinak kromě obvykle chudé výbavy jde o velmi spolehlivé auto.
Rozličné chyby na elektronice motoru by mohl způsobovat kabelový svazek v motorovém prostoru, který díky nevhodné trase se koupe ve vodě a časem degraduje izolace což potom způsobuje různé závady na řízení motoru, servisy svazek rozplétaly a zabezpečovali aby nebyl při dšti ve vodě ale tohle je známá závada a spíš bych se přikláněl k domněnce Davida že by to chtělo změnit servis.


reagovať
Koloss
počet príspevkov639
dátum registrácie19.09.2008
Utorok 26.09.2017 15:39, RE: servis
ctverak napísal:
... a spíš bych se přikláněl k domněnce Davida že by to chtělo změnit servis.


Já nejsem David, ale myslím, že by souhlasil.
reagovať
driver111
počet príspevkov528
dátum registrácie13.03.2013
Utorok 26.09.2017 16:42, RE:
Koloss napísal:
driver111 napísal:
Měli jsme na firmě dva kousky s 1.4, r.v. 2001 a 02 auta nalítala přes 250 tis naprsoto bez problémů, je se furt měnily žárovky ve světlech, to byl jedinný neduh, jinak standard servis. Ta jedna byla dokonce skoro po havarce na odpis, ale protože to bylo 2 měsíce staré auto, tak pojištovna to chtěla tvrdošíjně opravit a i přes to to auto ještě dalších 5 let jezdilo. Takže tady si myslím, že je problém v autu jako takovém a to nejsem zastánce koncernu, protož e F1 byla poctivé auto ještě.
A co ty obligátní ložiska v předních kolech, o kterých se mluvilo, že vydrží sotva 30 tisíc km. Ty vydržely taky těch 250 tisíc km?


Čoveče, to si ani už po těch letech moc neuvědomuju, vím že se neměnila nijak často, ale určitě to nebylo po 30 tisících, ty kilometry to mělo za třičtvrte roku to auto, takže to bychom s tím museli být furt v servisu a to si nějak neuvědomuju, fakt kdyby to bylo často, tak by mi to utkvělo v paměti, bo jsem ty auta měl na starosti. Vydrželo to určitě mnohem dýl, zase na firmě jsme nebyli žádná prasata a o auta jsem se starali poctivě, proto jsem s tím celkově neměli větší problémy.
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Utorok 26.09.2017 17:01, Můžu jen potvrdit zkušenost autora článku
Když jsem v roce 2003 koupil NOVOU Fábii HTP 40kw, myslel jsem si, že to bude auto na 15 let, protože mi vůz vlastně vyhovoval, jak velikostí, tak komfortem. Po pěti letech jsem se s velikou radostí vozu zbavil, ale neměl jsem to srdce to prodat komukoliv jinému, než opět dealeru Škodě, aby převzal zodpovědnost za svou "kvalitu" (autoplus nabízel záruku na ojetinu dalšímu kupci).

Tak začnu se svou historií
- 2004 odešlo komplet servo, vyměněno v záruce
- 2005-2009 permanentně se zasekávala mechanika otevírání pátých dveří, opravováno několikrát
- 2007 problém s geometrií přední nápravy, vůz táhnul doleva, několikrát marně opravováno v Škoda servisu
- 2007 odpadl nám zadní tlumič výfuku, zrezivěl ve spoji, rozsypal se vnitřek
- 2008-2009 opakovaně se rozsvěcovala kontrolka "porucha motoru", opravováno několikrát opět u dealera Škody, nakonec opraveno, asi na po čtvrté :-S
- 2008 přestal funguvat ostřikovač zadního okna, oprava by znamenala demontáž stropu, necháno tak
- 2003-2009 cca co čtrvt roku měněny žárovky ve světlech, vzdal jsem to a začal kupovat nejlevnější
- asi po 80000km se velmi zhoršila kultivovanost motoru, vůz začal být hodně hlučný, výměna výfuku nepomohla atd

Vůz jsem už nevydržel užívat, nejvíce mě vadilo mírné táhnutí doleva a hlučnost. Absence ABS a airbagu spolujezdce a klimatizace prodej jen urychlila.
reagovať
*autofans*
počet príspevkov159
dátum registrácie21.11.2008
Utorok 26.09.2017 22:29, Není to takový zázrak
Skoro rok jsem to s tímto údajně nezmarem z Boleslavi také vydržel. Nejvíce doporučovaný motor 1.4 16v 55kW mi baštil jen o necelé 2 litry méně benzinu než později 170 benzinových koní ve Volvu. Motor lehce bral olej, ložiska kol a mizerná přední ramena už jsou známá věc. Do dneška si vzpomínám na omlácené achilovky od té hovadské páčky nastavování pojezdu sedadla a na nepohodlí na delší cesty . Jaké bylo překvapení, když za 176cm vysokého řidiče nešla pohodlně umístit ani dětská sedačka typu vajíčko. Upřímně lituji každou českou rodinu, která se v tom ve 4 lidech vydávala k Jadranu a do dneška nepoznala, že trh nabízí i lepší auta. Ta měkčená palubka a znáček Elegance to u mě nezachránila. Snažím si vzpomenout na horší auto co jsem kdy vlastnil a myslím že kromě vrtošivého Una Logo mě nic nenapadá. Když jsem nedávno četl Vaculíkovi chvalozpěvy na Fabku s milionem km na hrbu, tak bych brečel. Kam až se česká autožurnalistika v kombinaci s šikovným marketingem Škoda Auto dostala...
reagovať
danet - redakce TipCars
počet príspevkov574
dátum registrácie16.11.2012
Streda 27.09.2017 10:00, RE: Můžu jen potvrdit zkušenost autora článku
BobanHTP napísal:
Když jsem v roce 2003 koupil NOVOU Fábii HTP 40kw, myslel jsem si, že to bude auto na 15 let, protože mi vůz vlastně vyhovoval, jak velikostí, tak komfortem. Po pěti letech jsem se s velikou radostí vozu zbavil, ale neměl jsem to srdce to prodat komukoliv jinému, než opět dealeru Škodě, aby převzal zodpovědnost za svou "kvalitu" (autoplus nabízel záruku na ojetinu dalšímu kupci).Tak začnu se svou historií- 2004 odešlo komplet servo, vyměněno v záruce- 2005-2009 permanentně se zasekávala mechanika otevírání pátých dveří, opravováno několikrát- 2007 problém s geometrií přední nápravy, vůz táhnul doleva, několikrát marně opravováno v Škoda servisu- 2007 odpadl nám zadní tlumič výfuku, zrezivěl ve spoji, rozsypal se vnitřek- 2008-2009 opakovaně se rozsvěcovala kontrolka "porucha motoru", opravováno několikrát opět u dealera Škody, nakonec opraveno, asi na po čtvrté :-S - 2008 přestal funguvat ostřikovač zadního okna, oprava by znamenala demontáž stropu, necháno tak- 2003-2009 cca co čtrvt roku měněny žárovky ve světlech, vzdal jsem to a začal kupovat nejlevnější - asi po 80000km se velmi zhoršila kultivovanost motoru, vůz začal být hodně hlučný, výměna výfuku nepomohla atdVůz jsem už nevydržel užívat, nejvíce mě vadilo mírné táhnutí doleva a hlučnost. Absence ABS a airbagu spolujezdce a klimatizace prodej jen urychlila.


Dobrý den, sepište prosím Vaše zkušenosti do samostatné recenze. Děkujeme
reagovať
ctverak
počet príspevkov255
dátum registrácie01.08.2007
Streda 27.09.2017 12:21, RE: servis
Koloss napísal:
ctverak napísal:
... a spíš bych se přikláněl k domněnce Davida že by to chtělo změnit servis.
Já nejsem David, ale myslím, že by souhlasil.


Promiň, to bude tím Mondeem na nickem :)
reagovať
Koloss
počet príspevkov639
dátum registrácie19.09.2008
Streda 27.09.2017 12:29, RE: servis
ctverak napísal:
Koloss napísal:
ctverak napísal:
... a spíš bych se přikláněl k domněnce Davida že by to chtělo změnit servis.
Já nejsem David, ale myslím, že by souhlasil.
Promiň, to bude tím Mondeem na nickem :)


David má modré.
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Streda 27.09.2017 18:18, RE: servis
Koloss napísal:
ctverak napísal:
Koloss napísal:
ctverak napísal:
... a spíš bych se přikláněl k domněnce Davida že by to chtělo změnit servis.
Já nejsem David, ale myslím, že by souhlasil.
Promiň, to bude tím Mondeem na nickem :)
David má modré.


Jen pro srovnání barev a nicků
reagovať
Fanda
počet príspevkov551
dátum registrácie28.09.2008
Streda 27.09.2017 20:03, To nic není
Soused má přesně tuhle fabii a porouchalo se mu toho daleko víc než vám všem dohromady.
reagovať
sheogorath
počet príspevkov527
dátum registrácie27.05.2016
Piatok 29.09.2017 10:07, RE: To nic není
Fanda napísal:
Soused má přesně tuhle fabii a porouchalo se mu toho daleko víc než vám všem dohromady.


To vubec nevadi, je to prece skodovka
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.