Fénix56 napísal:
Pánové, nové auta jsou naprd !!! V Hyundai/Kia v Nošovicích má povrchovou korozi ZN + kostra přístrojovky ještě dřív, než to sjede z pásu !!!!!!!!!! Kolik věcí tam nepasuje nebo zaměstnanci zašulí, šrouby mají křivé závity atd atd. AZNP je naprd, ale ostatní taky, člověk aby se styděl že spolupracuje s automobilovým průmyslem.
Výše zmíněný model jsem taky "fásnul" jako služebák. Doma mám fabii jedničku a je fakt, že spousta věcí, kt. v I byly už ve dvojce nejsou, a to ani ve vyšších výbavách. A když, tak jen za příplatek, a některé ani za to ne. Stará fabka např.měla klasický palivoměr (v nové digitál) a teploměr (nová oboje jen za přípl.), zapalovač cigaret, reostat osvětlení přístrojů, vnitřní světla i vzadu, "šuplík" v přístrojovce, výplně dveří s látkou, víc měkčených plastů a nejvíc mě baví příplatek za rezervu. Svého času chtěli za kompresor a lepící sadu přes 3 000, zatímco dnes za rezervu chtějí 1000. Že by nějaký výrobce dával do auta něco dražšího je podezřelé..... Úroveň šla proti jedničce dolů.
Čtvrtý (!!!!!) den po asi 1000km se auto zastavilo a přestalo jet. Odtah do servisu, kde zjistili, že prasklo plynové lanko. Od té doby je auto mechanicky v pohodě a natočilo dalších 40tkm.
Co je ale totální průser je vnitřní hlučnost a zvuk motoru. Kolem motoru nejsou žádné
tlumící hmoty ani kryt a hluk uvnitř je děsný. Před 15-ti lety jsem jezdil již tehdy dost ojetým Oplem Rekord 2,3 D a ten byl na tom líp.... Když se motor zahřeje, tak to je lepší. Do nějakých 1800 ot.je auto mrtvé, pak chvíli zabere, aby po 3000 přestalo jet. Co by člověk chtěl s 51kW.... Navíc pod 2000 má motor nepříjemný zvuk. Myslím si, že v dnešní době neměli takový motor ani vypustit ven. Jediná pozitivní věc je spotřeba. Jezdím spíš po městě a okreskách, takové lítání kolem komínu, a dlouhodobá je 5,0-5,2. Když "splývám s davem", dá se jet v klidu za 4,5.
Osobně bych si auto s takovým motorem jako soukromé asi nikdy nekoupil.