0
späť
 

diskuze k tématu: Nová Fabia Combi TOUR TOUR Active 1.4 16V 63 kW

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Utorok 03.06.2014 20:28, Nová Fabia Combi TOUR TOUR Active 1.4 16V 63 kW
Zdravím,

hledáme pro rodinu nového pracanta, starý vůz byl také Škoda Fabia Combi r.v. 2000 1.4.
Rozhodujeme se mezi

http://skoda-car-configurator.cloudapp.net/CarCard/54836673

a novou Dacii Logan 1,2 16V 55 kW/75 k Arctica

Co doporučíte?
reagovať
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Streda 04.06.2014 10:18, RE: Nová Fabia Combi TOUR TOUR Active 1.4 16V 63 kW
Vítek napísal:
Zdravím,hledáme pro rodinu nového pracanta, starý vůz byl také Škoda Fabia Combi r.v. 2000 1.4. Rozhodujeme se mezihttp://skoda-car-configurator.cloudapp.net/CarCard/54836673a novou Dacii Logan 1,2 16V 55 kW/75 k ArcticaCo doporučíte?


Sice Fabia 2 už není na takové úrovni jako F1, ale taky ve stejné výbavě a se stejným motorem je výrazně levnější. Pořád ale bude živější a na vyšší úrovni než Logan. A jestli má sloužit dalších 14 let, jako ta původní, potěší i lepší protikorozní ochrana. Taky se ještě za nějaký peníz prodá. Dostupnost starších i nových ND a servisu je u Fabie bezkonkurenční.
reagovať
Fanda
počet príspevkov551
dátum registrácie28.09.2008
Streda 04.06.2014 12:24, RE: Nová Fabia Combi TOUR TOUR Active 1.4 16V 63 kW
Paul napísal:
Vítek napísal:
Zdravím,hledáme pro rodinu nového pracanta, starý vůz byl také Škoda Fabia Combi r.v. 2000 1.4. Rozhodujeme se mezihttp://skoda-car-configurator.cloudapp.net/CarCard/54836673a novou Dacii Logan 1,2 16V 55 kW/75 k ArcticaCo doporučíte?
Sice Fabia 2 už není na takové úrovni jako F1, ale taky ve stejné výbavě a se stejným motorem je výrazně levnější. Pořád ale bude živější a na vyšší úrovni než Logan. A jestli má sloužit dalších 14 let, jako ta původní, potěší i lepší protikorozní ochrana. Taky se ještě za nějaký peníz prodá. Dostupnost starších i nových ND a servisu je u Fabie bezkonkurenční.


Stále všade slýchám,že fabia 2 již není,jako jednotková.Byl jsem majitelem jednotkové,v současné době mám dvojkovou.Konkrétně dvojková nabízí více prostoru,odolnější přední nápravu a zatím měla na ujetých 111 000 km méně závad než fabie 1 a to s fabií 2 se učila jezdit dcera.Na dvojkové jsem měl zatím pouze dvě závady a to že pokud jsem chtěl otevřít páté dveře,tak jsem musel otevřít ještě jedny dveře na autě a zrovna včera přestala manželce svítit tlumená světla,na vině by mělo být relé za pojistkovou skříní,tak uvidím s čím dnes přijede z práce.Koncem letošního roku by se měla začít prodávat fabie 3,pokud by někomu dvojková stačila,tak bych koupi odložil na dobu,až se budou dvojkové vyprodávat.Otázka,ale je kdy se začne prodávat fabia 3 v provedení kombi.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Streda 04.06.2014 14:41, Díky
No já se chci právě te staré fabie zbavit než bude konec pojištění - tj. do 8.8.2014 , v tu dobu bych chtěl mit už nové auto.
Potřebuji proste auto, kter mě a mou rodinu bude spolehlivě vozit po ČR a i v zahraničí.

Roční nájezd není vysoký - do 10 000 km
reagovať
pele
počet príspevkov5
dátum registrácie31.03.2010
Streda 04.06.2014 22:03, Dacia Logan MCV
Byl jsem majitelem Fabia combi 1 1,4 16V a nakonec jsem zvolil Logana 1,2 16V Arctica (auto mám týden). Vnitřní prostor bych v Loganu přirovnal např. ke Kie Ceed SW (měřím 190cm a za mne si sedne dospělí člověk aniž by nohy roztahoval do stran). Dozadu jdou opravdu dát tři autosedačky (nejenom podsedáky) a kufr je obrovský (obsahuje plnohodnotnou rezervu). Fabia 2 je uvnitř opravdu o třídu menší. Jenom pro pořádek Dacie mají již oboustraný pozink.
Co jsem zjistil při zkušební jízdě před ojbednáním.
1) Loketní opěrka je malá a z tvrdého plastu - neobjednávat pokud jste vzrostlejší postavy (nejde okolo ní zapnout bezp. pás, musel jsem se zvednout ze sedačky)
2) El. ovládání oken vzadu - pozor je na středovém panelu (opravdu na to nikdo nedosáhne, kromě pasažéra uprostřed vzadu). Prodejce mě upozornil, že už to někdo reklamoval, bohužel předělat to na švihadla již nejde.
3) Vyšší hlučnost od 120 km/h
4) Výškově stavitelné sedadlo má pouze dvě polohy. Do té horní se dostane pouze tehdy je-li odlehčené (takže nejlepší je vystoupit). Pravdou je, že řidič si má pracoviště připravit před jízdou .
Většina těch věcí je popsána v recenzích, ale není nad to otestovat.
Parkovací senzory jsem nechal dodělat neoriginál (stáli méně než polovinu i s montáží). Nabízejí je ještě v packetu comfort (za přijatelnějších podmínek), ale ten bohužel obsahuje loketní opěrku.
Auto má opravdu pěknou výbavu (boční lišty, kryty prahů, gumové koberce, vanu do kufru, klimu, el. přední okna, rezervu, hagusy atd.) a to vše za 230000,- no nekupte to.
A zatím komu jsem ho ukázal tak se moc líbí i vzhledově (hlavně zepředu)
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Streda 04.06.2014 23:32, RE:
Dobrý den. Pokud od vozu nepožadujete žádné nadstandardní pohodlí a prvky výbavy, myslím, že Dacií Logan neuděláte chybu. Jde sice vidět, že se automobilka snažila o levné auto, čemuž odpovídají použité materiály, svoji funkci ale splní. Atmosférická dvanáctistovka je povedená s přiměřenou spotřebou paliva a dobrou spolehlivostí.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.