0
späť
 

diskuze k tématu: Baterie u fabie kaput

kategórie zaradenia témy: poradna, technické dotazy, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.10.2014 11:34, Baterie u fabie kaput

vozidlo: Škoda Fabia 1.6 TDI
rok výroby: 2011
palivo: nafta
výkon v kW: 77
kód motoru: nyní nevím

popis závady: prosím o krátkou rychlou radu. Rád bych zkontroloval, případně nabil před zimou baterii ve fabii, ale mám strach sundat z \"plusu\" mohutnou kabeláž, na kterou je napojeno více věcí. Nedojde k nějakému výmazu údajů ŘJ apod.? děkuji
p.s. baterie má \"oko\", ale nevím, jak poznat, že je slabá, oko je černé. Ve staré toyotě jsem měl tuším zelené a když docházela, šlo do modra /nebo obráceně nevím/. Baterie není dolévací, předpokládám ale, že nabíjet mohu, ne?

kód chyby určené na diagnostice: -

typ diagnostického přístroje: -

kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
reagovať
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Štvrtok 23.10.2014 12:05, RE: Baterie
nepřihlášený uživatel napísal:
vozidlo: Škoda Fabia 1.6 TDIrok výroby: 2011palivo: naftavýkon v kW: 77kód motoru: nyní nevímpopis závady: prosím o krátkou rychlou radu. Rád bych zkontroloval, případně nabil před zimou baterii ve fabii, ale mám strach sundat z \"plusu\" mohutnou kabeláž, na kterou je napojeno více věcí. Nedojde k nějakému výmazu údajů ŘJ apod.? děkujip.s. baterie má \"oko\", ale nevím, jak poznat, že je slabá, oko je černé. Ve staré toyotě jsem měl tuším zelené a když docházela, šlo do modra /nebo obráceně nevím/. Baterie není dolévací, předpokládám ale, že nabíjet mohu, ne? kód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -


Myslím, že daleko lepší je projet si delší trasu, kterou se baterie dobije (většina moderních dieselů má dostatečně účinný alternátor), spojenou s návštěvou servisu, kde za pár korun otestují celou dobíjecí soustavu, než samodomo nabíjet. Např. pokud je v autě start-stop systém a/nebo gelová baterie, můžete ji komplet zničit a cena nové vás nepotěší. Od toho jsou profi nabíječky v servisu. 1.6 TDI obecně déle startuje za studena i s plně nabitou baterkou, pak se tam myslím nějak upravoval software a pozdější verze už to netrápí.
reagovať
Corlis
počet príspevkov135
dátum registrácie14.03.2007
Štvrtok 23.10.2014 12:17, RE: Baterie
Paul napísal:
nepřihlášený uživatel napísal:
vozidlo: Škoda Fabia 1.6 TDIrok výroby: 2011palivo: naftavýkon v kW: 77kód motoru: nyní nevímpopis závady: prosím o krátkou rychlou radu. Rád bych zkontroloval, případně nabil před zimou baterii ve fabii, ale mám strach sundat z \"plusu\" mohutnou kabeláž, na kterou je napojeno více věcí. Nedojde k nějakému výmazu údajů ŘJ apod.? děkujip.s. baterie má \"oko\", ale nevím, jak poznat, že je slabá, oko je černé. Ve staré toyotě jsem měl tuším zelené a když docházela, šlo do modra /nebo obráceně nevím/. Baterie není dolévací, předpokládám ale, že nabíjet mohu, ne? kód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
Myslím, že daleko lepší je projet si delší trasu, kterou se baterie dobije (většina moderních dieselů má dostatečně účinný alternátor), spojenou s návštěvou servisu, kde za pár korun otestují celou dobíjecí soustavu, než samodomo nabíjet. Např. pokud je v autě start-stop systém a/nebo gelová baterie, můžete ji komplet zničit a cena nové vás nepotěší. Od toho jsou profi nabíječky v servisu. 1.6 TDI obecně déle startuje za studena i s plně nabitou baterkou, pak se tam myslím nějak upravoval software a pozdější verze už to netrápí.




díky za info. Baterie je tam od novoty, auto má 163tis. Jezdí převážně dálnice, měsíčně skoro 5tis km rychlou ustálenou rychlostí do 140km/h. Startuje dobře, silně. Jen jsem chtěl před zimou doštouchnout, ale raději tedy sjedu někam, kde mi ji prověří. Někam sáhnu a ono se to po.....
reagovať
free78
počet príspevkov300
dátum registrácie19.09.2008
Štvrtok 23.10.2014 13:04, RE: Baterie
Corlis napísal:
Paul napísal:
nepřihlášený uživatel napísal:
vozidlo: Škoda Fabia 1.6 TDIrok výroby: 2011palivo: naftavýkon v kW: 77kód motoru: nyní nevímpopis závady: prosím o krátkou rychlou radu. Rád bych zkontroloval, případně nabil před zimou baterii ve fabii, ale mám strach sundat z \"plusu\" mohutnou kabeláž, na kterou je napojeno více věcí. Nedojde k nějakému výmazu údajů ŘJ apod.? děkujip.s. baterie má \"oko\", ale nevím, jak poznat, že je slabá, oko je černé. Ve staré toyotě jsem měl tuším zelené a když docházela, šlo do modra /nebo obráceně nevím/. Baterie není dolévací, předpokládám ale, že nabíjet mohu, ne? kód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
Myslím, že daleko lepší je projet si delší trasu, kterou se baterie dobije (většina moderních dieselů má dostatečně účinný alternátor), spojenou s návštěvou servisu, kde za pár korun otestují celou dobíjecí soustavu, než samodomo nabíjet. Např. pokud je v autě start-stop systém a/nebo gelová baterie, můžete ji komplet zničit a cena nové vás nepotěší. Od toho jsou profi nabíječky v servisu. 1.6 TDI obecně déle startuje za studena i s plně nabitou baterkou, pak se tam myslím nějak upravoval software a pozdější verze už to netrápí.
díky za info. Baterie je tam od novoty, auto má 163tis. Jezdí převážně dálnice, měsíčně skoro 5tis km rychlou ustálenou rychlostí do 140km/h. Startuje dobře, silně. Jen jsem chtěl před zimou doštouchnout, ale raději tedy sjedu někam, kde mi ji prověří. Někam sáhnu a ono se to po.....


A není to přílišná opatrnost? Píšete, že "startuje silně". Já bych to možná nechal na zimu s tím, že měl li bych dojem, že startér už netočí "jak zamlada", nechal bych baterii rovnou vyměnit. Předpokládám, že ji budou mít skladem...
reagovať
Fanda
počet príspevkov551
dátum registrácie28.09.2008
Štvrtok 23.10.2014 15:18, RE: Baterie
free78 napísal:
Corlis napísal:
Paul napísal:
nepřihlášený uživatel napísal:
vozidlo: Škoda Fabia 1.6 TDIrok výroby: 2011palivo: naftavýkon v kW: 77kód motoru: nyní nevímpopis závady: prosím o krátkou rychlou radu. Rád bych zkontroloval, případně nabil před zimou baterii ve fabii, ale mám strach sundat z \"plusu\" mohutnou kabeláž, na kterou je napojeno více věcí. Nedojde k nějakému výmazu údajů ŘJ apod.? děkujip.s. baterie má \"oko\", ale nevím, jak poznat, že je slabá, oko je černé. Ve staré toyotě jsem měl tuším zelené a když docházela, šlo do modra /nebo obráceně nevím/. Baterie není dolévací, předpokládám ale, že nabíjet mohu, ne? kód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
Myslím, že daleko lepší je projet si delší trasu, kterou se baterie dobije (většina moderních dieselů má dostatečně účinný alternátor), spojenou s návštěvou servisu, kde za pár korun otestují celou dobíjecí soustavu, než samodomo nabíjet. Např. pokud je v autě start-stop systém a/nebo gelová baterie, můžete ji komplet zničit a cena nové vás nepotěší. Od toho jsou profi nabíječky v servisu. 1.6 TDI obecně déle startuje za studena i s plně nabitou baterkou, pak se tam myslím nějak upravoval software a pozdější verze už to netrápí.
díky za info. Baterie je tam od novoty, auto má 163tis. Jezdí převážně dálnice, měsíčně skoro 5tis km rychlou ustálenou rychlostí do 140km/h. Startuje dobře, silně. Jen jsem chtěl před zimou doštouchnout, ale raději tedy sjedu někam, kde mi ji prověří. Někam sáhnu a ono se to po.....
A není to přílišná opatrnost? Píšete, že "startuje silně". Já bych to možná nechal na zimu s tím, že měl li bych dojem, že startér už netočí "jak zamlada", nechal bych baterii rovnou vyměnit. Předpokládám, že ji budou mít skladem...


První akumulátor vydrží běžně sedm a více let,zatím je zbytečné se s tím zabývat.
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Štvrtok 23.10.2014 16:21, RE: Baterie
Corlis napísal:
Paul napísal:
nepřihlášený uživatel napísal:
vozidlo: Škoda Fabia 1.6 TDIrok výroby: 2011palivo: naftavýkon v kW: 77kód motoru: nyní nevímpopis závady: prosím o krátkou rychlou radu. Rád bych zkontroloval, případně nabil před zimou baterii ve fabii, ale mám strach sundat z \"plusu\" mohutnou kabeláž, na kterou je napojeno více věcí. Nedojde k nějakému výmazu údajů ŘJ apod.? děkujip.s. baterie má \"oko\", ale nevím, jak poznat, že je slabá, oko je černé. Ve staré toyotě jsem měl tuším zelené a když docházela, šlo do modra /nebo obráceně nevím/. Baterie není dolévací, předpokládám ale, že nabíjet mohu, ne? kód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
Myslím, že daleko lepší je projet si delší trasu, kterou se baterie dobije (většina moderních dieselů má dostatečně účinný alternátor), spojenou s návštěvou servisu, kde za pár korun otestují celou dobíjecí soustavu, než samodomo nabíjet. Např. pokud je v autě start-stop systém a/nebo gelová baterie, můžete ji komplet zničit a cena nové vás nepotěší. Od toho jsou profi nabíječky v servisu. 1.6 TDI obecně déle startuje za studena i s plně nabitou baterkou, pak se tam myslím nějak upravoval software a pozdější verze už to netrápí.
díky za info. Baterie je tam od novoty, auto má 163tis. Jezdí převážně dálnice, měsíčně skoro 5tis km rychlou ustálenou rychlostí do 140km/h. Startuje dobře, silně. Jen jsem chtěl před zimou doštouchnout, ale raději tedy sjedu někam, kde mi ji prověří. Někam sáhnu a ono se to po.....

každá prodejna autobaterií a každý lepší servis disponuje měřákem. co řešíte?
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Štvrtok 23.10.2014 17:23, RE: Baterie
tomaskrtek napísal:
Corlis napísal:
Paul napísal:
nepřihlášený uživatel napísal:
vozidlo: Škoda Fabia 1.6 TDIrok výroby: 2011palivo: naftavýkon v kW: 77kód motoru: nyní nevímpopis závady: prosím o krátkou rychlou radu. Rád bych zkontroloval, případně nabil před zimou baterii ve fabii, ale mám strach sundat z \"plusu\" mohutnou kabeláž, na kterou je napojeno více věcí. Nedojde k nějakému výmazu údajů ŘJ apod.? děkujip.s. baterie má \"oko\", ale nevím, jak poznat, že je slabá, oko je černé. Ve staré toyotě jsem měl tuším zelené a když docházela, šlo do modra /nebo obráceně nevím/. Baterie není dolévací, předpokládám ale, že nabíjet mohu, ne? kód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
Myslím, že daleko lepší je projet si delší trasu, kterou se baterie dobije (většina moderních dieselů má dostatečně účinný alternátor), spojenou s návštěvou servisu, kde za pár korun otestují celou dobíjecí soustavu, než samodomo nabíjet. Např. pokud je v autě start-stop systém a/nebo gelová baterie, můžete ji komplet zničit a cena nové vás nepotěší. Od toho jsou profi nabíječky v servisu. 1.6 TDI obecně déle startuje za studena i s plně nabitou baterkou, pak se tam myslím nějak upravoval software a pozdější verze už to netrápí.
díky za info. Baterie je tam od novoty, auto má 163tis. Jezdí převážně dálnice, měsíčně skoro 5tis km rychlou ustálenou rychlostí do 140km/h. Startuje dobře, silně. Jen jsem chtěl před zimou doštouchnout, ale raději tedy sjedu někam, kde mi ji prověří. Někam sáhnu a ono se to po.....
každá prodejna autobaterií a každý lepší servis disponuje měřákem. co řešíte?


Navíc je to často zadara, kor ted před zimou. Tady okolo minimálně tři servisy mají prohlídku před zimou do 100,- a test baterie je v tom určitě taky.

reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.