0
späť
 

diskuze k tématu: Seat Alhambra a zkušenosti majitele po třech letech

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.03.2011 07:07,
Pane bože za co nás trestáš
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.03.2011 07:56, RE:
Renda28 napísal:
Pane bože za co nás trestáš
Za to že se nemodlíš )
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.03.2011 07:58, RE:
Renda28 napísal:
Pane bože za co nás trestáš
Druhý nejlepší auto ve dvou dnech
A na Golfa je 0 rad.
Baví mě to tady
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.03.2011 08:00, RE:
Renda28 napísal:
Pane bože za co nás trestáš
znalec teda nejsem ale neříká se nahdou tomu standheizungu bufík a ne bušík ?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.03.2011 08:05, Vyborna racenze
boze muj, to uz opravdu neni malo...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.03.2011 08:11, RE:
Renda28 napísal:
znalec teda nejsem ale neříká se nahdou tomu standheizungu bufík a ne bušík ?
Je vidět, že má pán k přírodě blízko, pohybuje se po buši... Nejspíš je i myslivec, když má v autě zvýšený posed...
Hodnotím na výbornou...

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.03.2011 08:15, RE:
David V napísal:
Druhý nejlepší auto ve dvou dnech
A na Golfa je 0 rad.
Baví mě to tady
S tím golfem se nediv. Když řekneš že je to shit tak tě smázne redakce a když řekneš že je to čupr kára tak tě smázne lid )))))))))))))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.03.2011 08:37, :-)
)) No comment
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.03.2011 09:53, RE:
Renda28 napísal:
znalec teda nejsem ale neříká se nahdou tomu standheizungu bufík a ne bušík ?
Pokud je bufík (příhřev) skutečně OK, bude chyba u podávacího čerpadélka, které najdete nad palivovou nádrží. Je tam zavěšeno na takových gumových kšírách,nebo jak to nazvat :) Kontakty u čerpadélka časem zoxidují, je nutné je očistit, někdy vyměnit i část vodičů, znovu napájet a zaizolovat (např. klempířským silikonem, který zabraňuje oxidaci kovů). Mám tato auta rád, ale pár slabin mají, jako každé jiné, a tato je jedna z nich. Bez nefunkčního bufíku bych v zimě ani nevyjel:). Dále doporučuji domontovat vypínač bufu, aby jste si jej mohl zapnout kdykoliv a nebyl odkázán jen na čidla, která spínají u starších modelů pokud má motor méně jak 80 st.C. a současně je venkovní teplota pod 5 st. C. a u dvojkových typů a výše - pokud je venkovní teplota pod 10 st.C. Starší (jedničkové) typy mají buf o výkonu 3 W, později se montovali (po r. 2000) již výkonější. Jinak recenze je opravdu slabá...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.03.2011 11:35, RE:
Joska napísal:
Pokud je bufík (příhřev) skutečně OK, bude chyba u podávacího čerpadélka, které najdete nad palivovou nádrží. Je tam zavěšeno na takových gumových kšírách,nebo jak to nazvat :) Kontakty u čerpadélka časem zoxidují, je nutné je očistit, někdy vyměnit i část vodičů, znovu napájet a zaizolovat (např. klempířským silikonem, který zabraňuje oxidaci kovů). Mám tato auta rád, ale pár slabin mají, jako každé jiné, a tato je jedna z nich. Bez nefunkčního bufíku bych v zimě ani nevyjel:). Dále doporučuji...
Vypadá to, že Alhambru znáte, opravdu jezdí za 4,5 nebo existuje už i verze, která naftu vyrábí?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.03.2011 12:03, RE:
Koloss napísal:
Vypadá to, že Alhambru znáte, opravdu jezdí za 4,5 nebo existuje už i verze, která naftu vyrábí?
Existuje, trpí tím všechny motory TDI koncernu, dokonce dle návodu po dotankování plné nádrže je zakázáno brzdit motorem, protože právě v tomto režimu motor naftu vyrábí a mohlo by dojít k vytékání nafty z přeplněné nádrže na vozovku. (Všem čtenářům kteří to mají v hlavě vpořádku se omlouvám, doufám že to nebude bráno jako šíření poplašné zprávy). Jen tak mimochodem, pokud vím, tak maximum bržděného přívěsu u tohoto auta je 2000kg, tudíž dát za to cokoli s celkovou hmotností dle TP větší znamená koledovat si o pořádný malér.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.03.2011 14:35, RE:
Koloss napísal:
Vypadá to, že Alhambru znáte, opravdu jezdí za 4,5 nebo existuje už i verze, která naftu vyrábí?
Od jara do podzimu se nechá jezdit za 6 l /100 km nafty, v zimě okolo 8 l. V zimě je to dáno delším zahříváním TDI motoru a maličko se přiživí i bufík, který má však spotřebu nepatrnou... cca 0,5 l nafty za hodinu práce (jestli si dobře vzpomínám). Pal. počítač však spotřebu bufu do spotřeby motoru nezahrnuje, po zahřátí motoru se příhřev automaticky vypíná, pokud však vyhříváte auto na max. a otevřete i zadní okruh topení, buf poběží po celou dobu vaší jízdy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.03.2011 14:38, RE:
Koloss napísal:
Vypadá to, že Alhambru znáte, opravdu jezdí za 4,5 nebo existuje už i verze, která naftu vyrábí?
Od jara do podzimu se nechá jezdit za 6 l /100 km nafty, v zimě okolo 8 l. V zimě je to dáno delším zahříváním TDI motoru a maličko se přiživí i bufík, který má však spotřebu nepatrnou... cca 0,5 l nafty za hodinu práce (jestli si dobře vzpomínám). Pal. počítač však spotřebu bufu do spotřeby motoru nezahrnuje, po zahřátí motoru se příhřev automaticky vypíná, pokud však vyhříváte auto na max. a otevřete i zadní okruh topení, buf poběží po celou dobu vaší jízdy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.03.2011 14:41, RE:
Joska napísal:
Od jara do podzimu se nechá jezdit za 6 l /100 km nafty, v zimě okolo 8 l. V zimě je to dáno delším zahříváním TDI motoru a maličko se přiživí i bufík, který má však spotřebu nepatrnou... cca 0,5 l nafty za hodinu práce (jestli si dobře vzpomínám). Pal. počítač však spotřebu bufu do spotřeby motoru nezahrnuje, po zahřátí motoru se příhřev automaticky vypíná, pokud však vyhříváte auto na max. a otevřete i zadní okruh topení, buf poběží po celou dobu vaší jízdy.
Omlouvám se za nechtěné dvojí vložení textu, nějak mi přenos na TipCars zazlobil...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.03.2011 21:34, RE: :-)
zigi napísal:
)) No comment
Nojo není to opel. Jinak tdi 81kw a je jedno včem je je nejúspornější motor ti co ho neměli nikdy nepochopí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.03.2011 21:49, RE: :-)
JARDA3 napísal:
Nojo není to opel. Jinak tdi 81kw a je jedno včem je je nejúspornější motor ti co ho neměli nikdy nepochopí.
Jaroušku, nevím co znamená narážka na Opel, ale abych tě uklidnil na duši a obešel se bez tvých dalších narážek, tak již Opel nemám
A pak k 81kw TDi, ano je to velmi usporný motor, švagr jej má v Oktávii a věř, že ani v tom o hodně menším a lehčím autě nedokáže jezdit za 4,5l/100km. Kolem 5,5l/100km bych viděl někde realitu. Jo dá klidně i 4,5l/100, ale to je ekojízda na delší trať, nikoliv dlouhodobý průměr na cca řekněme 10 000km.

PS: takže chápu co te motor umí či neumí
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.03.2011 21:39, RE: :-)
zigi napísal:
Jaroušku, nevím co znamená narážka na Opel, ale abych tě uklidnil na duši a obešel se bez tvých dalších narážek, tak již Opel nemám
A pak k 81kw TDi, ano je to velmi usporný motor, švagr jej má v Oktávii a věř, že ani v tom o hodně menším a lehčím autě nedokáže jezdit za 4,5l/100km. Kolem 5,5l/100km bych viděl někde realitu. Jo dá klidně i 4,5l/100, ale to je ekojízda na delší trať, nikoliv dlouhodobý průměr na cca řekněme 10 000km.

PS: takže chápu co te motor umí či neumí
no dobrá, stím oplem sem to nemyslel zle. ale za 4,5 se jezdit dá i dlouhodobě
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.03.2011 13:09, RE: :-)
JARDA3 napísal:
no dobrá, stím oplem sem to nemyslel zle. ale za 4,5 se jezdit dá i dlouhodobě
Tak to potom pozdrav pánbů zatuhlým lopatkám u VGT
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.