0
späť
 

diskuze k tématu: Koupit ojetý Saab 900 první generace?

kategórie zaradenia témy: ostatní
Xyron
počet príspevkov4
dátum registrácie08.06.2012
Utorok 10.10.2017 23:04, Zkušenost
Měl jsem možnost řídit jak Saab 900 z roku 1984 tak novější 9-3 z roku 1999. V obou bylo moc příjemné svezení a předpokládám, že to v ostatních modelech značky nebude jiné. Naladění Saabů představuje naprosto ideální kombinace pohodlí a dynamiky pro každodenní ježdění. Ze zkušeností majitelů obou vozů také vím, že se jedná o velmi spolehlivá a bytelná auta (relativně ke stáří zmíněných kousků). Je to znát třeba při zavírání dveří, kdy cítíte velmi ujišťující ocelový doraz. U žádného jiného auta jsem to tak nevnímal. Švédové vždy dělali odolné věci, které ale nepůsobí chladně a odměřeně (jako např. ty Neměcké) a Saaby nejsou vyjímkou. Doporučuji mrknout na reportáž, kterou o historii Saabů udělal Top Gear
reagovať
gablenz
počet príspevkov137
dátum registrácie12.01.2009
Piatok 13.10.2017 12:43, Saab, to je boží
Prostě dělali tak výborná auta, až krachli a nechtěli je ani číňani. Každý nechce diskont "co dům dal" od GM.
reagovať
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Piatok 13.10.2017 20:35, .
no já koukám doporučovat u Saabu nepřeplňovaný motor.. Přemýšlím co na to říct, snad jen že to je elementární neznalost téhle značky.
reagovať
gablenz
počet príspevkov137
dátum registrácie12.01.2009
Sobota 14.10.2017 11:02, RE: .
Zvirak napísal:
no já koukám doporučovat u Saabu nepřeplňovaný motor.. Přemýšlím co na to říct, snad jen že to je elementární neznalost téhle značky.


No to je právě elementární ználost téhle značky. Poslední SAAby vyjížděly z linky v 80. letech. Pak to byl mišmaš z italů, opelů a jiného. Kus Astry, Vectry, diesel ital, platforma "co dům dal", přemotorované turba, ale podvozky primitivní... kroutící se karoserie. Prostě tohle nikdo nechtěl. Snad jen velké Saaby byly okey, ale to už bylo pozdě.

GM dlouho likvidoval Opel i Saaby. I Opel to málem odnesl. Saab už to štěstí neměl. Ale zas lepší než být čínský nebo indický, nebo globální francouzsko-holandsko-japonsko-maďarsko-polský humus... víme o čem mluvím, že...
reagovať
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Sobota 14.10.2017 16:58, .
gablenzi uvedu analogii:
Pro BMW je typické koupit si benzinový šestiválec, když jsi fanda značky, u Saabu je to benzinový turbomotor. To je prostě fakt.

Lhostejno, že na vývoji 9000 se podílel Fiat atd. (to se stejně dělo napříč automobilkami), když mluvíš o primitovním podvozku a kroutící se kastli smím vědět o kterém modelu mluvíš?
reagovať
gablenz
počet príspevkov137
dátum registrácie12.01.2009
Pondelok 16.10.2017 11:30, už jsem to napsal
Svůj názor jsem už napsal. Je vidět, že značku neznáš, to byses neptal. Hoď si na zvedák produkci Opelu a Saabu 90. let a porovnávej... pak se projeď. Saab 900 je Opel. A další taky. Teda když tam zrvona nebyl italský diesel, který, popravdě, tomu autu trochu zvedl na hodnotě. Pro Saab tohle byla definitiva.
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.