0
späť
 

diskuze k tématu: Řidiči potřebují tři a půl roku praxe na to, aby se za volantem cítili sebejistě

kategórie zaradenia témy:
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Streda 03.04.2013 00:15, Musím uznat
že ač nejsem úplně mladý řidič, tak při jízdě na dálnici a po kruhovém objezdu ve Velké Británii bych asi z prvu byl taky trochu nervózní. Hlavně teda na tom kruháku.

Jinak jsem čekal dle ilustrační fotky, že autorem článku bude Petr Šikl...
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Streda 03.04.2013 10:14, RE: Musím uznat
Petr S napísal:
že ač nejsem úplně mladý řidič, tak při jízdě na dálnici a po kruhovém objezdu ve Velké Británii bych asi z prvu byl taky trochu nervózní. Hlavně teda na tom kruháku.Jinak jsem čekal dle ilustrační fotky, že autorem článku bude Petr Šikl...


Když jsem jel na Kypru z letiště tágem, přešla mně odvaha půjčovat si tam auto, hlavně kvůli těm
kruháčům

reagovať
BMW528i
počet príspevkov372
dátum registrácie07.01.2013
Streda 03.04.2013 10:34, zkušenosti
Myslím, že je to spíš o najetých km. Když někdo najede 50km měsíčně po okreskách s rodiči tak mu ani 3,5roku nebude stačit a pokud někdo najede kdykoliv kdekoliv a zajkéhokoliv počasí 50000km ročně, tak na tom bude líp.
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Streda 03.04.2013 12:52, RE: Musím uznat
Petr S napísal:
že ač nejsem úplně mladý řidič, tak při jízdě na dálnici a po kruhovém objezdu ve Velké Británii bych asi z prvu byl taky trochu nervózní. Hlavně teda na tom kruháku.Jinak jsem čekal dle ilustrační fotky, že autorem článku bude Petr Šikl...


Taky mě to napadlo. Tak třeba je slečna "služební" - rozuměj kolegyně
reagovať
skreat
počet príspevkov4
dátum registrácie16.02.2012
Štvrtok 04.04.2013 02:42, To teda ziram ...
Coby ridic - zacatecnik (cca 2 roky) prispeju do statistiky Vlastni vozovej park financuju z brigad a darcovstvi krve, jezdil bych, ale nedotuje me EU, takze dokupy mam najeto tak 6-8000 km

1. na co ziram "25% se nepouta" ... vubec nechapu, sednu, otocim klickem, zapnu pasy, svetla, radio -> jedu, co je na tom tezkyho ? ... nevazu se JEN kdyz jedu navstivit kamose (500m, vedlejsi cesta, 1 krizovatka, zadnej provoz)

2. ... bat se vseho vypsanyho, tak nema smysl ani sedat za volant snih a voda proste klouze, ale kdyz se NEBLBNE (vlastni zkusenost ) tak se na tom da taky jet !
bez muceni se priznam, ze nejsem priznivce parkovani do rady, jelikoz nebydlim ve meste - mista je tu dost - netrenuju to - nepotrebuju to (kamosi z "metropole" to maj zmaknuty mnohem lip)

3. ... ridicskej kurz za 3500 ?! ... drazsi nez cely moje prvni auto (Punto 1,1 za 3k). Tem mene rozmazlenym doporucim teorii na internetu a kdyz nasnezi tak praxi na pulnocnim prazdnym parkovisti ... clovek si to v provozu pak hned rozmysli (jiste ze ne kazdy umi myslet), kdyz vidi, ze ve smyku se ty, zpocatku velmi vzdalene patniky a obrubniky, blizi ponekud rychleeeeeeji

P.S: za celou dobu 1 kolize - trefenej obrubnik za deste - paradoxne ne pri blbnuti, 30km/h v zatacce kterou normalne jezdim 40+km/h, ale auto(predokol) proste nezatocilo
(od te doby, za sucha 20, za mokra oklikou ! :D )
reagovať
zeneva
počet príspevkov75
dátum registrácie24.08.2009
Štvrtok 04.04.2013 13:52, ...
tomu rikam skore... za 6-8tis trefit obrubnik... i kdyz v aute za 3tisice bych chtel videt ty gumy... sjety slupky a vrak k tomu... Lidi, pochopte, ze auto je kasicka a provoz stoji prachy. a jestli se nechcete sami zabit nebo nekoho, tak mejte dobry svetla, gumy a brzdy!
reagovať
skreat
počet príspevkov4
dátum registrácie16.02.2012
Štvrtok 04.04.2013 18:46, re: zeneva
jeste se trochu obhajim ... pneu byly ve slusnym stavu, ale pouze R13 / 155
... navic skoda pouze na mym voze (nijak zavratna, "zanovni" disk z vrakace za 200), osobne jsem seznamen s mnohem horsimi pripady na polovicnim i nizsim najezdu, ktere zahrnuji zruseni vetsi casti (nejen vlastniho) auta .... takze ANO , obrubnik za 6-8kkm je pro me dobry skore !

... vsichni proste nejsme tak ve vate abychom si mohli dovolit auta za statisice a miliony
reagovať
brin
počet príspevkov727
dátum registrácie28.03.2011
Štvrtok 04.04.2013 19:45, Bouračka
Jo, před dvěma týdny to do mě napálila jedna slečna, byla to její 4. nehoda za rok. Měla rok starýho tiguana, kterej to po týhle naší bouračce schytal už ze všech stran. Celková oprava včetně půjčení náhradního auta dle mýho osobního názoru pojišťovnu vyšla na víc, než činí hodnota auta, ale do totálky to neposlali (necelých 70000 Kč). Co už. Jedná se o Fabii I combi 1.9 TDI, ročník 2001. Ukazuje se, že i když slečna nalítá 35000 km za rok, tak to na její řidičské zkušenosti nemá žádný vliv. Možná měl vliv tzv. "blond" faktor.
reagovať
petaoldova
počet príspevkov20
dátum registrácie24.02.2012
Piatok 26.04.2013 10:05, RE: Bouračka
brin napísal:
Jo, před dvěma týdny to do mě napálila jedna slečna, byla to její 4. nehoda za rok. Měla rok starýho tiguana, kterej to po týhle naší bouračce schytal už ze všech stran. Celková oprava včetně půjčení náhradního auta dle mýho osobního názoru pojišťovnu vyšla na víc, než činí hodnota auta, ale do totálky to neposlali (necelých 70000 Kč). Co už. Jedná se o Fabii I combi 1.9 TDI, ročník 2001. Ukazuje se, že i když slečna nalítá 35000 km za rok, tak to na její řidičské zkušenosti nemá žádný vliv. Možná měl vliv tzv. "blond" faktor.


No spíš než blond faktor, bych to viděla na faktor bezohlednosti (často si všímám dam v SUV, které hřeší na to že mají "bezpečné" auto a zbytečně riskují)... i když, většina lidí, když vidí mé auto, tak se domnívají že jsem jedna z "nebezpečných blondýn" možná dobře, dávají si na mě více pozor, i když já osobně jsem na tom autě neudělala ani škrábanec, tak jak je (otlučené ze všech stran) jsem ho zdědila po dědečkovi, kterému nezodpovědná doktorka vydala zdravotní potvrzení v 79 letech ačkoliv měl silnou cukrovku (a se stářím často zapomínal na inzulín a následně míval hypoglikemické záchvaty), velice špatný zrak a o odhadu, koordinaci pohybů ani nemluvím... můžeme jenom děkovat bohu, že nikoho nezranil... jeho jízda- 30km/h v očích smrt, a přednost- nepřednost, semafor- nesemafor, si to šinul svojí naučenou trasou do kauflandu, ale říct si nedal, když jsme mu nabízeli, že ho budeme vozit kdykoliv bude potřebovat...

Jenom jsem si potřebovala postěžovat, že reakce na mé auto jsou často, no jo, ženská za volantem.... přitom netuší, že za to mohl muž, který si ješitně nedokázal přiznat, že na tom není zdravotně natolik dobře, aby mohl auto bezpečně a s jistotou ovládat...
reagovať
MarekMM
počet príspevkov39
dátum registrácie05.05.2013
Nedela 05.05.2013 21:29, Re:
V dnešním hustém provozu plném bezohledných řidičů to mají nováčci za volantem těžké. Zásadní roli podle mne hraje také fakt, zda-li člověk jezdí proto, že musí nebo má k řízení kladný vztah a řídí rád - to je potom mnohem snazší.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.