0
späť
 

diskuze k tématu: Renault Grand Scénic 1,5 dCi a první dojmy majitele

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.07.2012 14:49, Utěšen tabulkou spolehlivosti 2-3 letých aut jsi si koupil auto staré 8 let
Napiš za tři roky. Sám jsem zvědav.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.07.2012 15:49, 78 kW?
Jestli to není 78 kW verze, ale ostatní slabší 1,5 dCi se vstřikovači delphi (co na tahání Grand Scenica nejsou dělané a v lepším případě ztrácí kompresi, v horším se přidřou na klice), tak vyhlídky máte chmurné.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.07.2012 16:36, RE: 78 kW?
Muroň napísal:
Jestli to není 78 kW verze, ale ostatní slabší 1,5 dCi se vstřikovači delphi (co na tahání Grand Scenica nejsou dělané a v lepším případě ztrácí kompresi, v horším se přidřou na klice), tak vyhlídky máte chmurné.
Přesně tak, pokud najede větší porci kilometrů, aby se modlil už teď... . Majitelé Megane a Kangoo by mohli vyprávět, stačilo se jich zeptat, že si koupil černého Petra. A to se k tomu ještě přidá turbo a auto může do kopřiv. Tohle ojeté si lidé kupují podle mne hlavně kvůli nízké ceně, ale ta je vyvážená nízkou kvalitou dílů a sposta neználků se podívá na cenu a jde do toho. Akorát se dívím tomu vybírání a pak skočí na špek tomuhle:o)) Největší průser po Laguně 2. A protože to má najeto klasicky 130000km, tak ho závady brzy čekají. Má dodávka měla taky 129000km a reálně 430000km:o)) Já už dnes pokud má auto na tacho 130....tak je reálně 2x vyšší minimálně a u případů, kde už to bije do očí, dají bazarníci raději 270tkm:o) Koupil jsem zánovní dodávku a měla poctivou servisku z A, a i tu dokázal čech, co ji měl jen na chvíli předemnou stočit za 4 měsíce o 30 tisíc kiláků, což samozřejmě nikde neuvedl a auto bylo prodáno jako v Autoplus garanci, přímo u dealera u VW...takže jistota není nikde!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.07.2012 16:55, RE: 78 kW?
kamil321 napísal:
Přesně tak, pokud najede větší porci kilometrů, aby se modlil už teď... . Majitelé Megane a Kangoo by mohli vyprávět, stačilo se jich zeptat, že si koupil černého Petra. A to se k tomu ještě přidá turbo a auto může do kopřiv. Tohle ojeté si lidé kupují podle mne hlavně kvůli nízké ceně, ale ta je vyvážená nízkou kvalitou dílů a sposta neználků se podívá na cenu a jde do toho. Akorát se dívím tomu vybírání a pak skočí na špek tomuhle:o)) Největší průser po Laguně 2. A protože to má najeto klasick...
Ještě jsem zapomněl dodat, že toto je jeden z příkladů, kde majiteli bohužel nepomůže ani měnit pravidelně kvalitní olej ani si kontrolovat kvalitu nafty s aditivy, tohle se jednoduše dřív nebo později pokazí a právě o těch 80% rychleji, o kterých je ta nižší cena. Spotřeba je sice nízká, ale ten motor prostě odejde a turbo na Laguně někdy nevydrželo ani 25 tkm. Zlaté časy, kdy dělal Ranault bez elektroniky 1,9 F8Q...osobně najeto 350 tisíc a spotřeba 4,1l, akorát, že motor přežil auto, co se rozpadlo rezí:o(
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.07.2012 17:35, Elektrika
Renault nechci vidět od té doby co jsem z něj měl pojízdný bazén. Jednalo se o Lagunu 2. generace, ale až z konce produkce. Na věci jako nefungující senzory tlaku v pneumatikách pokaždé když trochu víc mrzlo a centrál který si žil vlastním životem, jsem si tak nějak zvykl. Ovšem když se při jedné náhlé letní bouřce auto rozhodlo, že se mu zrovna nechce zavřít střešní okno, byla to opravdu zábava. Hned poté jsem auto prodal. Navíc co se týče toho Scénica, pokud tam opravdu má majitel vstřikovače od Delphi (jak tady už někdo zmínil) má se na co těšit, obvykle se to začíná rozpadat kolem 150tis., tedy pokud to auto nebylo stáčené. Na druhou stranu, pokud bylo to auto stočené o hodně, je možné, že předchozí majitel už musel ten servis udělat, protože nepojízdné auto jen těžko prodáte
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.07.2012 18:36, RE: Elektrika
Rover623 napísal:
Renault nechci vidět od té doby co jsem z něj měl pojízdný bazén. Jednalo se o Lagunu 2. generace, ale až z konce produkce. Na věci jako nefungující senzory tlaku v pneumatikách pokaždé když trochu víc mrzlo a centrál který si žil vlastním životem, jsem si tak nějak zvykl. Ovšem když se při jedné náhlé letní bouřce auto rozhodlo, že se mu zrovna nechce zavřít střešní okno, byla to opravdu zábava. Hned poté jsem auto prodal. Navíc co se týče toho Scénica, pokud tam opravdu má majitel vstřikovače ...
To já měl Renault Express, Kangoo jsem nechtěl, protože bylo ještě menší. Elektrika u nebouraného vozu, byla stylem udělej si sám, otec i já jsme vyučení elektrikáři, protože po každém dešti nebo projeté kaluži, začaly solidně oxidovat kontakty a světla, blinkry si žily svůj život. Bazén jsem tam měl taky, ale podlahou, protože byla dvojitá a nějak ji francouzi zapomněli lépe ochránit proti korozi, tak to v ní hezky šplouchalo od zadu až po plynový pedál. A poslední bylo, kdy voda zatékala i předním oknem a to vypadlo za jízdy ven, pak jsem to auto nabodl rovnou na zdvižku a odvezl na šroťák. Ale ten motor 1,9D na to, že měl jen 40KW byl neskutečně dobrej. Pak se prý z toho ještě odvodila varianta 1,9dT, ale už ta nebyla až tak bez chyb a 1,5dci motory u Renaultu pro mne skončily nadobro...od té doby co mám VW Caddy najeto 280 tisíc skutečných a nevím, co je to problém s elektrikou, vše německá logika. Nedejbože, že se koupí francouz jako bouraný, to už nedá po elektrické stránce do pořádku nikdo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.07.2012 20:26, RE: 78 kW?
Muroň napísal:
Jestli to není 78 kW verze, ale ostatní slabší 1,5 dCi se vstřikovači delphi (co na tahání Grand Scenica nejsou dělané a v lepším případě ztrácí kompresi, v horším se přidřou na klice), tak vyhlídky máte chmurné.
Verze 78kw to nebude - ty už mají zkrácený servisní interval na 20 tisíc km. Tohle bude předfaceliftová verze s 5°převodovkou a výkonem 74kw. Osobně bych zkrátil servis na 15 tisíc a modlil se, protože největší problém dieselových reanultů byl právě nesmyslný servisní interval.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.07.2012 20:29, RE: 78 kW?
kamil321 napísal:
Ještě jsem zapomněl dodat, že toto je jeden z příkladů, kde majiteli bohužel nepomůže ani měnit pravidelně kvalitní olej ani si kontrolovat kvalitu nafty s aditivy, tohle se jednoduše dřív nebo později pokazí a právě o těch 80% rychleji, o kterých je ta nižší cena. Spotřeba je sice nízká, ale ten motor prostě odejde a turbo na Laguně někdy nevydrželo ani 25 tkm. Zlaté časy, kdy dělal Ranault bez elektroniky 1,9 F8Q...osobně najeto 350 tisíc a spotřeba 4,1l, akorát, že motor přežil auto, co se rozpadlo rezí:o(
Pánové, nemíchejte lagunu 2 a megane 2 nebo lagunu 3. Laguna 2 byl elektronický průšvih, ale u meganu to platí pouze pro první rok výroby (2003) a pro třetí lagunu to neplatí vůbec.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.