Štvrtok 10.10.2013 18:23,
Odvzdušnění
Odvzdušnění by nemělo být nutné, chce to udělat testovací jízdu po městě a hlídat teplotu. Renaulty měli 2 systémy odvzdušnění, někde na trubkách od chladiče se nachází odvzdušňovací ventil, ten je buď automatický nebo ruční, poznáš ho snadno, vypadá jek odmontovaný z topení. Automatický upouští sám dokud je v okruhu vzduch, takže udělat tak 20 kilometrů jízdu a vzít si sebou směs na případné dolití. Při manuálním, ten samý postup, jen bez vody a po jízdě při zapnutém motoru ten ventil opatrně otevřít.
Pokud není ventil a bylo by to hodně zavzdušněné, tak nastartovat, ještě na studeném motoru otevřít víčko chladiče a nechat to s otevřeným chladičem běžet dokud se motor řádně neohřeje, pak zavřít chladič a vypnout motor. Nikdy nevypínat motor před zavřením chladiče, protože by si to mohlo "cucnout" zpátky.
reagovať