0
späť
 

diskuze k tématu: Spolehlivé kombi, diesel, do 80 000-co vybrat?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, automobilky, německá vozidla, francouzská vozidla, japonská vozidla
Lukass
počet príspevkov7
dátum registrácie27.02.2016
Sobota 27.02.2016 20:34, Spolehlivé kombi, diesel, do 80 000-co vybrat?
Dobrý den, hledám auto okolo 80 000 Kč Nejspíš combi diesel. Auto budu vlastnit asi 3 roky. Bude ježděné jen na delší vzdálenosti. Potřebuji auto s nízkou spotřebou a spolehlivé. Už jsem se trochu díval a s tím že je rozpočet malý, tak jsem vybral tyto kandidáty, ale pokud máte zkušenosti s něčím lepším, tak raďte. Renault megane 1.9 dci nebo 1.5. Peugeot 307 1.6 HDI. Mazda 6. Ford Focus.
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Sobota 27.02.2016 21:38, stará nafta
Za ty prachy bude všechno dost dobrodružný. Osobně bych se vyhnul jakémukoliv starému dci od Renaultu. 1,5 nevydrží mechanicky a 1,9 páchal sebevraždy nasátím oleje přes turbo - a to velmi často. 1,6 HDI bych se taky raději vyhnul, v 307 ještě nebyla tak vychytaná. 307 jedině s 2,0HDI. Spotřeba bude taky dobrá.
Mazda 6 v naftě je rychlá cesta do osobního bankrotu.
Z uvedených je dobrý asi jen Focus 1,8TDCI.

Kdybych opravdu moc toužil po naftě a měl jen 80t. mrknu po nějaké Oktávii I nebo Fabii SDI . I za cenu že na dálnici pojedu do 120km/h. Nebál bych se ani Stila JTD. .
Ale všechna auta v naftě za 80t budou mít za sebou už bambilion kilometrů, s tím je nutné počítat.
reagovať
Lukass
počet príspevkov7
dátum registrácie27.02.2016
Sobota 27.02.2016 22:10, Jaké auto si vybrat???
Děkuji za info. Právě uvedené auta jsem sehnal i se serviskou do 200 000 km najetých. Myslíte, že auto nevydrží 3 roky? Nebo mám raději jít do nějakého benzínu s LPG? Myslíte že megany motory 2005 do 200 000 km nenajedou ještě aspoň 100 000?
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Nedela 28.02.2016 13:20, RE: Jaké auto si vybrat???
Lukass napísal:
Děkuji za info. Právě uvedené auta jsem sehnal i se serviskou do 200 000 km najetých. Myslíte, že auto nevydrží 3 roky? Nebo mám raději jít do nějakého benzínu s LPG? Myslíte že megany motory 2005 do 200 000 km nenajedou ještě aspoň 100 000?


No u 1,5dci ve správné verzi by mělo stačit jen vyměnit ojniční ložiska a 150t km by měl být klid. Ale verzí toho motoru je tolik že se v tom jde blbě vyznat . U některých bylo totiž průserové i vstřikování. Renault se tu konstrukční chybu snažil řešit několikrát. O tom jak se mu to povedlo vypovídá i to že výměna ložisek se doporučuje i u těch nejnovějších... 1,9dci bych si bez záruky nekoupil nikdy, vím o firmě kde je měli v Traficu a z 8 aut vydrželo cca 300t km bez problémů jen jedno. Trafic se mi jinak líbil, hlavně cenově, proto jsem se o to zajímal. Spoustě lidí ale u nového rodinného auta sloužil dobře, tak do 150t km právě. Průsery si vyžral až další majitel.
Mazda je každopádně v dieslu vážně průser, a to i nová. Naopak v benzínu je to skvělé auto. Ále za 80t bude celá ohnilá.
Nestačilo by menší auto? Punto 1,2, Clio 1,2, - obě super spotřeba i spolehlivost. Po sklopení sedadel kufr jak u kombika v základu, ale jen pokud jezdíte sám samozřejmě. Obě koupíte do 50t a za zbytek uvedete do skvělého stavu.
O třídu výše je nesmrtelná Astra G s 1,6 55kW. Měl jsem ji v Astře F Van a najela 400t km bez problémů, až potom ji zadřel debil co ignoroval olej který už trochu brala. Jezdila za 7-8l po městě. Astra G 1,6 74kW naopak dost často hodně žere olej. Podle mě Astra G dodnes vypadá dobře.
Stilo by se dalo taky sehnat s 1,6, jede celkem slušně a je to fajn auto.

reagovať
Lukass
počet príspevkov7
dátum registrácie27.02.2016
Nedela 28.02.2016 13:38, Jaké auto si vybrat???
Děkuji, ještě se podívám na ti Stila když je tady zatím oba chválíte na malé auta jsem se také díval :D jsou za dobrou cenu skoro nové s málo kilometrama ale tím že si koupím combi tak ušetřím 40 000 Kč ročně :D takže za 3 roky více než celé auto :D
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.