Piatok 30.07.2010 13:06,
PRAVDA
Zdravím,
po reakci na svou recenzi jsem se rozhodl doplnit některé důležité informace. Za auto chtěl jeho předchozí majitel 29.000 Kč, což pro mě byla cena, vzhledem ke stavu auta, nepřijatelná. Prodávající se však auta chtěl zbavit a tak po postupném odhalování závad klesala i cena auta. Ta se nakonec ustálila na sympatických 9.500 Kč. V té době (jaro 2008) se ceny těchto ojetých vozů v dobrém stavu a s podobnou výbavou pohybovaly někde na hranici 80 - 100.000 Kč. Avšak v době, kdy jsem auto pořizoval, jsem NEBYL ještě zaměstnán u Renaultu. Tím vysvětluji, proč jako zaměstnanec nemám novější auto a proč jsem měl vážné obavy, že mnou zvolená strategie nevyšla. Auto jsem tedy začal dávat dohromady - nejdříve rozvody a veškeré filtry s náplněmi. V létě roku 2008 jsem nastoupil k Renaultu a teprve zde jsem se pustil do "generální" opravy.
Kdo z Vás Renaulta má, tak jistě ví, jaké jsou ceny originálních náhr. dílů. Je potřeba si uvědomit, že to co jsem já opravil za těch cca 60.000, běžného zákazníka by stálo dvojnásobek. Jako příklad poslouží třeba podvozek ( pružiny 2.200 Kč, přední tlumiče 1.200 Kč, zadní tlumiče 1.000 Kč, tyčky řízení 1.000 Kč, čepy 950 Kč - vše originální díly za neoriginální ceny). Celkem jsem tedy za výměnu podvozku zaplatil 6.350 Kč. Za tuto cenu by si běžný zákazník koupil pouze přední tlumiče (možná). A velice podobné to bylo se vším, co jsem kupoval, či měnil. Práci jsem neřešil, protože vždy záleželo na domluvě s mechanikem, navíc spoustu věcí jsem si udělal sám, ačkoliv mechanik nejsem.
Abych to zkrátil....za 70.000 Kč mám auto, které je v dokonalém stavu až na, opět, prosakující olej z vany a převodovky, s polovinou nových věcí a ve stavu, že všechny Mégany na prodej mohou pouze tiše závidět. Takto bych to asi ukončil - děkuji.
reagovať