0
späť
 

diskuze k tématu: Renault Master, Opel Movano, Nissan Interstar

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, francouzská vozidla, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.03.2015 12:22, Renault Master, Opel Movano, Nissan Interstar
Dobrý den, chci se zeptat, jakou motorizaci této dodávky byste mi doporučili? Hledal jsem nějaké info na netu, ale celkem nic moc jsem nenašel. Vozidlo by bylo používáno jako rodinné, tudíž krátká, nízká, celoprosklená karoserie s devíti místy k sezení, dála pak n víkendové výlety s tím, že bych místo poslední řady sedadel a kufru udělal postel. Taktéž bych i v létě chtěl s tímto vozem vyrážet na kempování do hor. Roční nájezd cca 25 - 35 tis. kilometrů Určitě chci diesel, nevím, ani, zda se dělali i benzínové verze, ale určitě bych volil diesel, někde jsem pochytil informaci, že staré 2,5d byly motory shodné s Ivecem. Obecně nemám příliš důvěru k motorům s označením TDI, HDI, JTD apod... Ale rád si nechám poradit s výběrem vhodné motorizace. Děkuji za odpověď. Cenová představa je do cca 200 000,- Kč s tím, že netrvám na co nejmladším ročníku, ale referuji spíše kvalitu a spolehlivost.
reagovať
Kojot027
počet príspevkov111
dátum registrácie02.01.2011
Utorok 03.03.2015 13:40, R master
Tak pokud v devítimístném provedení tak u Masteru jít do 2,5 dieselu. Otázka je kolik lidí chcete vozit, když poslední řadu/y vyndáte? Jestli by pak nestačil i slabší 2.0, ale zas integrace postele/í něco váží + bagáž, šel bych do dva půlky. Bohužel s rozpočtem 200 tis se to bude točit kolem roku 2006/7 na nic novějšího asi nebude. Ostatní nemám zkušenost. Ale motoricky je tenhle motor dříč. Pořád to bude dodávka, hlučná, drnčící skříň.
reagovať
kamil321
počet príspevkov70
dátum registrácie19.01.2012
Utorok 03.03.2015 13:50, 2,5dci
Z tohohle výběru bych bral pouze 2,5dci, nic jiného. V dodávkách je posledních pár let docela katastrofální situace co se týká kvality. Výběr se zužuje na ty méně špatné a ty nejhorší. Jinak je docela škoda, že ve výběru není zahrnut 2,3 právě JTD 88kw, protože by spadal do cenové hladiny v Ducatu. Jinak podle mne 2,5dci není od Iveca, Iveco dodává právě motory Sofim do Fiatů, hlavně tyto 2,3JTD a 3,0JTD a jsou to dobré motory narozdíl od Ford Puma v Citroenu a Peugeotu.
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Utorok 03.03.2015 14:17, 2,5dci
2,5dci má sice rozvody ozubeným kolem, ale i tak se prý dost často vylomil zub.
Kamarád instalater to auto měl a celkem rád se ho zbavoval, cca před 8 lety. Důvody uplně neznám.
Docela mě překvapila informace že v ramenech jde čep vyměnit, ale pouze jednou. Potom už je třeba koupit drahé nové rameno.
Osobně bych si raději koupil Iveco nebo první generaci Sprintera/LT.
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Utorok 03.03.2015 21:25, RE: 2,5dci
kamil321 napísal:
Z tohohle výběru bych bral pouze 2,5dci, nic jiného. V dodávkách je posledních pár let docela katastrofální situace co se týká kvality. Výběr se zužuje na ty méně špatné a ty nejhorší. Jinak je docela škoda, že ve výběru není zahrnut 2,3 právě JTD 88kw, protože by spadal do cenové hladiny v Ducatu. Jinak podle mne 2,5dci není od Iveca, Iveco dodává právě motory Sofim do Fiatů, hlavně tyto 2,3JTD a 3,0JTD a jsou to dobré motory narozdíl od Ford Puma v Citroenu a Peugeotu.


Souhlas. Jen cenově to asi bude spíš ještě minulá generace (2,3 JTD, 81kW), resp. 2,8 JTD 97kW, nebo ve verzi POWER (107kW).
reagovať
driver111
počet príspevkov528
dátum registrácie13.03.2013
Streda 04.03.2015 10:14, RE: 2,5dci
PetrT napísal:
2,5dci má sice rozvody ozubeným kolem, ale i tak se prý dost často vylomil zub. Kamarád instalater to auto měl a celkem rád se ho zbavoval, cca před 8 lety. Důvody uplně neznám.Docela mě překvapila informace že v ramenech jde čep vyměnit, ale pouze jednou. Potom už je třeba koupit drahé nové rameno. Osobně bych si raději koupil Iveco nebo první generaci Sprintera/LT.


Sprintera/LT bych nebral, hnije to před očima, navíc to má zadní náhon, což není ideální na popisované ježdění. Měli jsme Sprintery na firmě, celkem v pohodě auta, ale ta koroze byl děs a když jsme to v mercedesu reklamovali, tak nám tvrdili, že nejde o prorezivění, ale o povrchovou rez a auto bylo jak liška, pak jsem řekl, sprintery už nikdy a vrátili se k Ducatům a tam to bylo uplně bezproblémů a za mnohem lepší peníz.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Štvrtok 05.03.2015 00:39, RE:
Dobrý den. Motorizace 2.5d nepochází od Iveca, nicméně se jedná o velmi spolehlivý agregát. Iveco dodávalo svoje motory SOFIM o objemu 2.3 a 3 litry. Ty lze rovněž označit za velmi povedené a spolehlivé.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.