0
späť
 

diskuze k tématu: Renault Laguna 1,9 dTi slouží i po 200 tis. km.

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 05.12.2011 11:28, zápory
- horší přístup do motoru v záporech mě skutečně pobavil. Co takhle vybrat auto, kde přístup k motoru nebude potřeba řešit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 05.12.2011 11:36, RE: zápory
David V napísal:
- horší přístup do motoru v záporech mě skutečně pobavil. Co takhle vybrat auto, kde přístup k motoru nebude potřeba řešit.
Davide obávám se že takové auto kde nebude potřeba měnit olej, filtr, nějaký řemen atp. ještě nevymysleli vlastně jo, elektromobil
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 05.12.2011 11:52, RE: zápory
tomaskrtek napísal:
Davide obávám se že takové auto kde nebude potřeba měnit olej, filtr, nějaký řemen atp. ještě nevymysleli vlastně jo, elektromobil
O tom já nemluvil, navíc, tohle je obvykle přístupné dobře i u aut se zaplněným motorovým prostorem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 05.12.2011 12:14, RE: zápory
David V napísal:
O tom já nemluvil, navíc, tohle je obvykle přístupné dobře i u aut se zaplněným motorovým prostorem.
vzhledem k tomu že tam žádné opravy motoru nebyly zmíněny, vyjma výměny spojkového ložiska (které majitel vyměnil svépomocí za což by měl sklidit obdiv) tak mě nic jiného nenapadá. pokud to nemyslel jako možnou neg. vlastnost do budoucna.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 05.12.2011 13:43, To si zase někdo obhajuje, že koupil popelnici
Ale vážně, autor nepíše o jakou Lagunu jde, podle fotky předpokládám, že se tedy jedná o první generaci. Laguna I. skutečně neměla žádné závažnější poruchy, protože v ní nebylo mnoho elektriky, která by mohla selhat. Navíc motor 1.9dTi měl už vychytánu většinu nemocí ke konci výroby 1. generace, takže jeho spolehlivost byla na Renault až nadprůměrná. Ovšem výrazně pochybuji, že by to auto s takovým nájezdem už totálně nesedělo na zadku. Laguna I. totiž trpěla (v provedení kombi) na velmi špatnou zadní nápravu a celé auto tak pomalu sedalo na zadek (podobně imbecilní uložení celé zadní nápravy má Nissan Qashqai 1 a u něj to odchází již kolem 60tis. kilometrů). Navíc 1.9dTi není zrovna lehký motor, takže hmotnosti kolem 1400kg bych věřil, ale majitel do toho asi zapomněl započítat hmotnost užitkovou (1400kg váží prázdné auto), nicméně při provozu na našich komunikacích, předpokládám, že přední náprava s tím kamenem na sobě už musela být kolem 200tis. roztřesená jako ratlík. Další věc je ta spojka, tak prvně ložisko na motor 1.9dTi nestojí 450,- korun (tolik totiž stojí ložisko na Škodu 120) a zadruhé, už vidím majitele jak si to ložisko mění sám, když na to musí celý motor ven z auta a pokud se ložisko u spojky opravdu rozletí na několik částí, obvykle to odnese celá spojka a ne jen ložisko, to by musel mít pan majitel sakra štěstí. Jedné věci bych věřil, že to auto jezdí (tohle auto nepostihují závady které by ho vyřadily úplně z provozu), ale lituji toho kdo si ten kvelp po tomhle člověku koupí. Z celé recenze totiž pouze úplně čiší jedna věta "Podívejte se na mě, úplně kašlu na jakoukoli údržbu a pořád jezdím". Navíc pokud si majitel myslí, že to auto nerezne asi ještě nebyl schopen podívat se na uložení zadních tlumičů pod koberečky v kufru.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 05.12.2011 14:11, RE: zápory
tomaskrtek napísal:
vzhledem k tomu že tam žádné opravy motoru nebyly zmíněny, vyjma výměny spojkového ložiska (které majitel vyměnil svépomocí za což by měl sklidit obdiv) tak mě nic jiného nenapadá. pokud to nemyslel jako možnou neg. vlastnost do budoucna.
Jestli opravdu najede, kolik najede, při ceně za ojetinu tohoto výrobce - zlatý auto. A pokud zládne svépomocí výměnu ložiska spojky, tak se ani do budoucna Renaultu moc bát nemusí - jen dobře vybrat motorizaci...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 05.12.2011 14:49, RE: To si zase někdo obhajuje, že koupil popelnici
Rover623 napísal:
Ale vážně, autor nepíše o jakou Lagunu jde, podle fotky předpokládám, že se tedy jedná o první generaci. Laguna I. skutečně neměla žádné závažnější poruchy, protože v ní nebylo mnoho elektriky, která by mohla selhat. Navíc motor 1.9dTi měl už vychytánu většinu nemocí ke konci výroby 1. generace, takže jeho spolehlivost byla na Renault až nadprůměrná. Ovšem výrazně pochybuji, že by to auto s takovým nájezdem už totálně nesedělo na zadku. Laguna I. totiž trpěla (v provedení kombi) na velmi špatnou...
Kecáš, jednou jsem levou rukou vyndal motor a 178 000x ho zdvih nad hlavu zatímco jsem pravou rukou vyměnil převodovku. A to byla Tatra 815. Pak že to nejde.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 05.12.2011 19:24, RE: To si zase někdo obhajuje, že koupil popelnici
Rover623 napísal:
Ale vážně, autor nepíše o jakou Lagunu jde, podle fotky předpokládám, že se tedy jedná o první generaci. Laguna I. skutečně neměla žádné závažnější poruchy, protože v ní nebylo mnoho elektriky, která by mohla selhat. Navíc motor 1.9dTi měl už vychytánu většinu nemocí ke konci výroby 1. generace, takže jeho spolehlivost byla na Renault až nadprůměrná. Ovšem výrazně pochybuji, že by to auto s takovým nájezdem už totálně nesedělo na zadku. Laguna I. totiž trpěla (v provedení kombi) na velmi špatnou...
Zlatá slova, Rover.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 05.12.2011 19:26, RE: To si zase někdo obhajuje, že koupil popelnici
gablenz napísal:
Zlatá slova, Rover.
Akorát, že se ti s tím románem chtělo srát. Víš kolikrát už jsi za tu chvíli mohl ten svůj Rover přeleštit? Jinak ta výměna ložiska svépomocí mě dostala. Já taky měnil ložisko svépomocí... (ale pssst, měl jse m to v servisu na zvedáku, musela jít dolů převodovka, spojka pryč, z krabice nový komplet a tři páry rukou přiložily ruku k dílu.... trvalo to odpoledne...)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 05.12.2011 19:52, RE: To si zase někdo obhajuje, že koupil popelnici
Rover623 napísal:
Ale vážně, autor nepíše o jakou Lagunu jde, podle fotky předpokládám, že se tedy jedná o první generaci. Laguna I. skutečně neměla žádné závažnější poruchy, protože v ní nebylo mnoho elektriky, která by mohla selhat. Navíc motor 1.9dTi měl už vychytánu většinu nemocí ke konci výroby 1. generace, takže jeho spolehlivost byla na Renault až nadprůměrná. Ovšem výrazně pochybuji, že by to auto s takovým nájezdem už totálně nesedělo na zadku. Laguna I. totiž trpěla (v provedení kombi) na velmi špatnou...
Rovere623.
Poučný příspěvek. Hezky jsi se o Laguně rozpovídal. Majitel píše o dTi, tak proč přemýšlíš o tom, jaká je to generace? Ke konci se i do 1. montoval dCi. Co se týče zadní nápravy Laguny 1, je vlečná a dost robustní. Pokud si sedá, je to otázka únavy torzních tyčí a ne uložení v silentblocích. Nisan Qashqai má zadní nápravu víceprvkovou Multilink, takže podoba náprav je asi v tom, že obě mají dvě kola. Uložení zadních tlumičů po odhrnutí koberečků v kufru fakt nenajdeš, musel bys otvírákem ještě odhrnout plech podlahy. Patrně jsi asi nekoukal pod koberečky do kufru Renaultu Laguna. Co je za problém měnit spojkové ložisko, maximálně čas a špína. Asi tolik k tvému fundovanému příspěvku. Pouze pro info Lagunu jsem neměl a nemám.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 05.12.2011 21:10, RE: To si zase někdo obhajuje, že koupil popelnici
martin1970 napísal:
Rovere623.
Poučný příspěvek. Hezky jsi se o Laguně rozpovídal. Majitel píše o dTi, tak proč přemýšlíš o tom, jaká je to generace? Ke konci se i do 1. montoval dCi. Co se týče zadní nápravy Laguny 1, je vlečná a dost robustní. Pokud si sedá, je to otázka únavy torzních tyčí a ne uložení v silentblocích. Nisan Qashqai má zadní nápravu víceprvkovou Multilink, takže podoba náprav je asi v tom, že obě mají dvě kola. Uložení zadních tlumičů po odhrnutí koberečků v kufru fakt nenajdeš, musel bys otvír...
Bože já mu to sežral... Dík martine1970
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 05.12.2011 21:36, RE: To si zase někdo obhajuje, že koupil popelnici
martin1970 napísal:
Rovere623.
Poučný příspěvek. Hezky jsi se o Laguně rozpovídal. Majitel píše o dTi, tak proč přemýšlíš o tom, jaká je to generace? Ke konci se i do 1. montoval dCi. Co se týče zadní nápravy Laguny 1, je vlečná a dost robustní. Pokud si sedá, je to otázka únavy torzních tyčí a ne uložení v silentblocích. Nisan Qashqai má zadní nápravu víceprvkovou Multilink, takže podoba náprav je asi v tom, že obě mají dvě kola. Uložení zadních tlumičů po odhrnutí koberečků v kufru fakt nenajdeš, musel bys otvír...
no,přesně tak,absolutně nechápu příspěvek rovera. Auto je vyfocený,je tam zmíněná motorizace,takže je celkem zřejmý o jaký se jedná model.Navíc,já nevidim na příspěvku toho majitele nic špatnýho.Tahle Laguna byla opravdu poslední dobrá,od tý doby to šlo už jen z kopce,a pokračuje to do teď.Takže naprosto chápu že pán je s tím autem spokojen.Co se týče zadní nápravy,nejde to už napsat líp než to udělal Martin.Není dobrý psát reakci za každou cenu...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.12.2011 08:02, RE: To si zase někdo obhajuje, že koupil popelnici
anonym napísal:
no,přesně tak,absolutně nechápu příspěvek rovera. Auto je vyfocený,je tam zmíněná motorizace,takže je celkem zřejmý o jaký se jedná model.Navíc,já nevidim na příspěvku toho majitele nic špatnýho.Tahle Laguna byla opravdu poslední dobrá,od tý doby to šlo už jen z kopce,a pokračuje to do teď.Takže naprosto chápu že pán je s tím autem spokojen.Co se týče zadní nápravy,nejde to už napsat líp než to udělal Martin.Není dobrý psát reakci za každou cenu...
Naprostý souhlas, Rover vyděl Lagunu asi jen na parkovišti. Je pravda, že tato laguna je vcelku spolehlivá, sám mám 1.8 16v a nedám na ní dopustit. Laguna II samozřejmě měla značné problémy stejně jako většina Renaultů vyrobených po roce 2000, kdy tam začaly dávat mnoho neozkoušené elektroniky,avšak od roku 2006 bych si zase Lagunu koupil, spolehlivost šla značně nahoru.Vždy\'t i sám Renault přiznal své problémy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.12.2011 14:39, RE: To si zase někdo obhajuje, že koupil popelnici
gablenz napísal:
Akorát, že se ti s tím románem chtělo srát. Víš kolikrát už jsi za tu chvíli mohl ten svůj Rover přeleštit? Jinak ta výměna ložiska svépomocí mě dostala. Já taky měnil ložisko svépomocí... (ale pssst, měl jse m to v servisu na zvedáku, musela jít dolů převodovka, spojka pryč, z krabice nový komplet a tři páry rukou přiložily ruku k dílu.... trvalo to odpoledne...)
No můj automechanik by výměnu spojkového ložiska zvládl sám, ale on je fakt hodně šikovný. Takže otázka je, jakou profesi vykonává najitel recenzované Laguny. Jestli je to zručný automechanik, tak bych mu výměnu spojkového ložiska věřil, ale jinak ne. A podle toho, že si koupil auto o kterém původně neuvažoval, tak bych řekl, že automechanik to rozhodně není.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.12.2011 15:40, RE: To si zase někdo obhajuje, že koupil popelnici
martin1970 napísal:
Rovere623.
Poučný příspěvek. Hezky jsi se o Laguně rozpovídal. Majitel píše o dTi, tak proč přemýšlíš o tom, jaká je to generace? Ke konci se i do 1. montoval dCi. Co se týče zadní nápravy Laguny 1, je vlečná a dost robustní. Pokud si sedá, je to otázka únavy torzních tyčí a ne uložení v silentblocích. Nisan Qashqai má zadní nápravu víceprvkovou Multilink, takže podoba náprav je asi v tom, že obě mají dvě kola. Uložení zadních tlumičů po odhrnutí koberečků v kufru fakt nenajdeš, musel bys otvír...
Jo, spletl jsem se, u L1 je to pod zadníma sedačkama. K tomu Qashqai, je sice hezké, že umíte hledat na internetu, ale Multilink má až 2 generace, to co bylo v 1. generaci bych tedy rozhodně Miltilinkem nenazýval. L1 má stejný problém jako Peugeot 306, má jehlová ložiska vzadu, která postupně způsobují sedání auta jak se opotřebovávají. K tomu ložisku spojky, už vás vidím jak si někde na zahradě na koleni vyndaváte z auta motor. K těm motorům opět střela vedle, i Laguna 2. generace v prvních ročnících měla pod kapotou 1.9dTi
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.12.2011 16:05, RE: To si zase někdo obhajuje, že koupil popelnici
Rover623 napísal:
Jo, spletl jsem se, u L1 je to pod zadníma sedačkama. K tomu Qashqai, je sice hezké, že umíte hledat na internetu, ale Multilink má až 2 generace, to co bylo v 1. generaci bych tedy rozhodně Miltilinkem nenazýval. L1 má stejný problém jako Peugeot 306, má jehlová ložiska vzadu, která postupně způsobují sedání auta jak se opotřebovávají. K tomu ložisku spojky, už vás vidím jak si někde na zahradě na koleni vyndaváte z auta motor. K těm motorům opět střela vedle, i Laguna 2. generace v prvních roč...
Rovere, raději jsem už nic nepiš, jen klameš. Laguna na zadní nápravě zadní ložiska nemá. Na zadní nápravě jsou 4 torzní tyče. 2 přední a 2 zadní a 2 silentbloky skz které proházejí přední torzní tyče. Když je náprava kleslá, jsou unavené právě tyto tyče, které se dají o zub přetočit.A žádná Laguna 2 nemá motory Dti, jen Dci 1.9 o výkonu 68,74,77,79,81,88,96kw.2.2dci 85,102,110kw a 2.0dci 110 a 127kw.Doufám, že vyčerpávající odpověď. Když budeš potřebovat poradit zeptej se. Lepší být za blbce 5minut, než celý život.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.12.2011 23:16, RE: To si zase někdo obhajuje, že koupil popelnici
Rover623 napísal:
Jo, spletl jsem se, u L1 je to pod zadníma sedačkama. K tomu Qashqai, je sice hezké, že umíte hledat na internetu, ale Multilink má až 2 generace, to co bylo v 1. generaci bych tedy rozhodně Miltilinkem nenazýval. L1 má stejný problém jako Peugeot 306, má jehlová ložiska vzadu, která postupně způsobují sedání auta jak se opotřebovávají. K tomu ložisku spojky, už vás vidím jak si někde na zahradě na koleni vyndaváte z auta motor. K těm motorům opět střela vedle, i Laguna 2. generace v prvních roč...
Ta jehlová ložiska u 306 (a tuším i Xsary) stačí včas dotáhnout a doplnit mazničky. V nejhorším repase výměnou, stojí to nějakých 5-8 tis. U Renaultů fakt daj na torzní tyče - já si původně myslel, že jsou tam jen 2,každopádně si postupně "nesedaj", jednoduše jedna (nebo obě) rupnou...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.12.2011 21:34, RE: To si zase někdo obhajuje, že koupil popelnici
Rover623 napísal:
Ale vážně, autor nepíše o jakou Lagunu jde, podle fotky předpokládám, že se tedy jedná o první generaci. Laguna I. skutečně neměla žádné závažnější poruchy, protože v ní nebylo mnoho elektriky, která by mohla selhat. Navíc motor 1.9dTi měl už vychytánu většinu nemocí ke konci výroby 1. generace, takže jeho spolehlivost byla na Renault až nadprůměrná. Ovšem výrazně pochybuji, že by to auto s takovým nájezdem už totálně nesedělo na zadku. Laguna I. totiž trpěla (v provedení kombi) na velmi špatnou...
Ložisko za 450,-Kč ...... no ty si na toho Rovera už nekoupíš ložisko ani za 4500,-Kč. Člověk který si koupí Rover by se tu asi moc vyjadřovat neměl )) O něčem to svedčí ))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.12.2011 21:36, RE: To si zase někdo obhajuje, že koupil popelnici
sollik napísal:
Ložisko za 450,-Kč ...... no ty si na toho Rovera už nekoupíš ložisko ani za 4500,-Kč. Člověk který si koupí Rover by se tu asi moc vyjadřovat neměl )) O něčem to svedčí ))
P.S. Reakce pro Rover623
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.