0
späť
 

diskuze k tématu: Renault Espace - i jedenáct let staré auto může sloužit

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.07.2009 12:49, To je tak,
když se Renault povede.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.07.2009 13:56, buďte rád že drží
Žeby byl i kosočtverec Renault spolehlivější než naftový koncern? Buďte rád, že Vám to drží a že je spotřeba o chloupek vyšší bych neřešil. 100x lepší než amortizace 140 Tkč ročně - to ty peníze museli létat snad i z okna.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.07.2009 15:07, RE: buďte rád že drží
Ráďa napísal:
Žeby byl i kosočtverec Renault spolehlivější než naftový koncern? Buďte rád, že Vám to drží a že je spotřeba o chloupek vyšší bych neřešil. 100x lepší než amortizace 140 Tkč ročně - to ty peníze museli létat snad i z okna.
No on ten koncern není žádný velký zázrak!!sharany nejsou se spolehlivostí o nic lépe než Espace!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.07.2009 20:55, espace
To klepani by mohlo byt zpusobeno vyvazenim kola, zkuste si nechat vyvazit kola.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.07.2009 07:39, RE: espace
Martaslover napísal:
To klepani by mohlo byt zpusobeno vyvazenim kola, zkuste si nechat vyvazit kola.
1) kola to nebudou
-a) pán zřejmě docela jezdí, tudíž by to
aa) poznal
ab) už měl několikrát převážené.
-b) podíval bych se na podložku pod uložením tlumiče
(dunivý zvuk? bez vrzání? takové jakoby klepnutí?)

2) Nevím, kde se pořád v lidech bere ten předsudek, že rencek, nebo frantíci všeobecně jsou nevydařená a poruchová auta? Jejich elektro bývá "někdy" velmi zlobivé a přijít na chybu může jenom Dejva Kaprfíldů. Ale to platí zejméne pro "dvojkový" Laguny do fejsu. A všechny ty auto stavěný v těchto letech.

3) Spotřeba naprosto odpovídá tomuto autu a motoru s možná trochu těžší nohou, ale není to žádný problém. Necitlivá žena umí jezdit za 12 i se smartem.

4) Alhambra/Sharan/Galaxy jsou dobrá auta.... alespoň majitelé různých servisů mají z těchto vozů vééélkou radost. Bez nich by jich půlka přišla na buben.

5) Líbí se mě, jak se konečně spousta lidí probralo s náhledem na "stav tacho". Teď ještě aby bazomrchy pochopili, že je lépe prodávat auta pocticvě. Snad už i česká lopata pochopí, že některým vozům je nájezd téměř ukraden, a že záleží pouze a jedině na skutečném stavu. Takový HTP může jezdit 300tkm bez zásahu, na druhou stranu jsem byl svědkem doslova uškvařeného motoru někdy ve čtyřiceti tisících.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.07.2009 08:29, Mohl by autor
trochu konkrétněji specifikovat to "Seat Alhambra se doslova rozpadl pod rukama"? To by mě docela zajímalo. Nejspíš to bude jen taková přehnaná fráze...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.07.2009 09:07, RE: Mohl by autor
A4 napísal:
trochu konkrétněji specifikovat to "Seat Alhambra se doslova rozpadl pod rukama"? To by mě docela zajímalo. Nejspíš to bude jen taková přehnaná fráze...
Nejsem autor clanku,ale Sharan se mi rozpadl take,koupil jsem ho po 80k od jednoho cloveka co nemel na leasing.Do 150k jezdil relativne dobre,pak odesla prevodovka,po vymene se dvakrat zlomi vnitrni kloub u prevodovky,pak se mi vznitila elektroinstalace,nastesti vozim hasicak,pak nasledovala mensi oprava aby se auto dalo vubec prodat,nicmene odesla predni naprava,katylyzator a jako bonus odesla komfortni jednotka.Auto jsem prodal za 20k na nahradni dily.Nefunkcni koncern nikdy vice.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.