Štvrtok 18.01.2018 08:10,
Moje zkušenosti 1,2/43kW
Jak příspěvek začne slovem "samozřejmě", jsem vždy ve střehu. Dotyčný nade mnou koupil kafku a samozřejmě měl problém. Samozřerjmě u jeho kusu někdo evidentně kašlal na údržbu a samozřejmě nevyměnil rozvody a td. A samozřejmě asi i dotyčný pisálek byl samozřejmě /smazáno admin/, soudě podle toho, co píše,
A nyní k věci - tedy Clio II 1,2/43kW. Máme rok výroby 2005. Takže auta je samozřerjmě už skoro 13 let. Samozřejmě nejsme 1. majitelé a s autem se samozřejmě jezdí denně v létě v zimě na ty nejhorší trasy - dcera do práce 4+4km, pak na nákupy a samozřejmě, když naši idioti, co si říkají silničáři, místo aby sníh shrnuli, tak ho samozřejmě jen ropzsolí. V tom případě samozřejmě do té soli nevytahujeme všechna další 3 rodinná auta, ale bereme samozřejmě tohoto otloukánka. Tak to s ním děláme samozřejmě už asi 5 let co je Clio doma. Samozřejmě mu ale dávám servis v rozsahu povinných úkonů a samozřejmě řešíme i to, co se kdy vyskytlo. Takže samozřejmě jsme udělali jako první věc rozvody - byť auto bylo kupoáno z ruky od majitele, nikoliov z pochybného bazaru a měle veškerou dokumentaci. jenže samozřejmě je lepší důvěřovat, ale i preventivně konat.Pak tě samozřejmě rozvody nemohou potkat. Samozřejmě že auto mělo poruchu. Kuna přehlodala svazek kabelů od MAF, ale jako schopný člověk jsem to samozřejmě vyřešil doma zdrama a samozřejmě tuto závadu na vrub auta nemohu připisovat. Samozřejmě po cca 110.000km jsme měnili přední brzdy a jednu prachovku na PP poloose. Samozřejmě, že stahování oken nám funguje, protože nejsme prasata a ovaldače jsem nedokázali zničit, jak píše ten člověk nade mnou. Pružiny, samozřejmě i poloosy jakožto i výfuk máme dosus samozřejmě originální bez výměny. Ale samozřejmě nejezdíme rallycross a když uvidíme chybějící dekl na kanálu, tak se díře samozřejmě vyhneme. Auto samozřejmě dostává i péči vnější - o lak. Samozřejmě, že ho i v zimě myju, protože nemám rád sůl jak v jídle, tak samozřejmě i na uatě. Samozřejmě po umytí ho vždy navoskuji a to i v zimě, k čemu využiji garáž.
Samozřejmě auto slouží převážně k ježdění na kratší trasy, ale byl jsem s nim jednou i na SC, což se sešlo tak šikovně, že jedno rodinné auto měla manželka kdesi pryč, jedno bylo v servisu na výměně olejů a třetí tehdá ještě nebylo. Vyrazil jsem tedy s Cliem do Štětí, kam léta jezdím do Mondi a mám to z domu 300+300km. A samozřejmě že jsem tam zcela v pohodě dojel a samozřejmě jsem se i vrátil, o čemž svědčí tento příspěvek. Samozřejmě chápu, že srážka s T815 by asi nedopadla zcela nejlépe, ale to nikoliv díky špatně bezpečnosti auta, kterážto sama o sobě je velmi vysoká, ale samozřejmě díky rozdílu hmotností obou předmětů . Samozřejmě to musí mít člověk na paměti a pdle toho se i chovat. Samozřejmě je ale každého věc, co si pořídí.
Takže stručně řečeno-samozřejmě že Clio nám slouží k aboslutní spokojenosti jako absolutní daily car bez poruch, samozřejmě s nejnižššími nákady vůbec, samozřejmě nejnižší spotřebou a upřímně řečeno, v tomto počasí s ním jezdím samozřejmě nejradši. protože kdyby se ve město něco stalo, bude to samozřejmě i nejlevnější na opravu.
Cliu zdar a práci čest! Samozřejmě...
reagovať