0
späť
 

diskuze k tématu: Dá se svižně jezdit v autě za 60 tisíc Kč?

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla, francouzská vozidla, německá vozidla, francouzská vozidla
zeneva
počet príspevkov75
dátum registrácie24.08.2009
Pondelok 11.03.2013 08:28, Ford Focus 1,8
Co 1,8 od Fordu? Focus ma dobrej podvozek a auto je relativne lehky. Akorat spotreba bude 8-9 l/100 km.
reagovať
Citroenak
počet príspevkov727
dátum registrácie13.04.2012
Pondelok 11.03.2013 09:37, Prababicka saxa 206 GTI
Nemalo tam namiesto 206 GTI byt 205 GTI? 206 je priblizne rovnako stara, ak nie novsia ako saxo a 106...
reagovať
Rover623
počet príspevkov96
dátum registrácie14.04.2009
Pondelok 11.03.2013 13:03, Honda
Na zástup kandidátů to nevypadá a mě z toho vychází jako nejlepší volba Honda Civic s benzínem 1.6 nebo 1.8 (moc jich není). Civic má totiž jako jediný z kandidátů klasický vysokootáčkový motor Hondy (benzín) a pokud se člověk přehoupne přes 4000ot./min. dokáže i ta 1.6 letět jako střela.

To co radí autor je trochu mimo mísu, kdo s některým takovým autem jel, ví že dvloulitr je sice docela silný na malé auto, ale ty motory jsou v těchto autech různě škrcené, buď to nejede v nízkých otáčkách nebo tomu velmi brzy dochází dech ve vyšších otáčkách a nebo ta nejhorší kombinace pro zábavnost, ten motor se vůbec nechce sbírat z nízkých otáček. Takže člověk šlápne na plyn a čeká.

Dobrou volbou by byl Civic předtím než přišlo UFO (ne s motorem 1.4), potom Toyota Corolla ročníků 1999 (kulatá přední světla), to je model z doby kdy ještě Toyota jezdila rally, její následnice už tak zábavné nejsou. Mishubishi Colt, Subaru Justy (permanentní čtyřkolka), Rover 200 nebo třeba Fiat Punto (modelová řada z roku 2000, nevím kdy naběhla výroba a kdy skončila, ale podle castle se dobře pozná). Také Mazda 323 by nebyla špatnou volbou, ale zde velký pozor na korozi, která to auto doslova celé sežírá.

U všech těchto aut (a především ten Civic) je nutné se vyvarovat všelijakých úprav, které většina majitelů rada dělala. Zde asi nebude hrozit chiptunning což je asi největší pitomost, ono totiž nestačí jen přečipovat motor, ale musí se k tomu také správně upravit sání a výfuk, což většina firem "Pat a Mat" neudělá. Zde bych se díval spíše na různé úpravy podvozku, případně "po domácku" předělaného sání a výfuku. Obvykle takové úpravy mají kvalitu čínského visacího zámku z tržnice a takové auto bude nejspíš po pár měsících dobré jen jako těžítko nebo hromada plechu do sběru.
reagovať
Frankiee
počet príspevkov15
dátum registrácie02.11.2012
Pondelok 11.03.2013 13:43, Japonec az nakonec ? Urcite ne
Nahodou Mazda 323F BA (r.v.94-98) nerezne vubec narozdil treba od novejsi Mazdy 6 Ale sportovni svezeni to nebude ani s motorem 1,5 (ktery mam) ani 1,8. Takova 2,0 V6 by byla vyborna jako zanovni, ale vetsina techto motoru se dnesni doby uz nedozila.
Z Japoncu myslim ze treba takovy Mitsubishi Colt by nebyla spatna volba, Honda Civic je vyborna, ale nejsou nejlevnejsi a navic pri svem veku uz toho bude mit dost za sebou.
A hlavne doporucuju zadny "tuning" jako deravy vyfuk, cerna skla anebo uriznuta pera, takovym vozum bych se vyhnul obloukem
reagovať
pale
počet príspevkov16
dátum registrácie10.11.2011
Utorok 12.03.2013 19:16, RE: Ford Focus 1,8
zeneva napísal:
Co 1,8 od Fordu? Focus ma dobrej podvozek a auto je relativne lehky. Akorat spotreba bude 8-9 l/100 km.


Souhlasím,Focus 1,8 benzín je dobrá volba, několik let jsem jej vlastnil a spotřeba na delší trase kolem 6, město 8-9, žádná hrůza, sám bych raději doporučil 1,8 tdci, opravdu neuvěřitelně slušný zátah po menší prodlevě turba, krásně letěl do otáček a reálná spotřeba byla 5-5,5 l, eko jízda i pod 4. A hlavně, žádný hluk, při zátahu spíše zvuk benzínu.Jezdil jsem s mnoha diesely, ale tento motor pro mě znamenal obrovské překvapení navzdory tomu, že v testech nic moc-vřele doporučuji vyzkoušet.Jediné nevýhoda je, že pod 1600 otáček nejel, následně prudce zabral až do max. otáček. S žádným Focusem jsem neměl problém, známá konstrukční vada je koroze spodní části dveří pod tmelem, interiér je trvanlivý, po 100 tis. nic nehrkalo.Jinak běžná údržba,oleje,filtry,rozvody jsem dělal v 80 tis.,destičky a nějaké čepy na přední nápravě.
reagovať
cubec
počet príspevkov92
dátum registrácie28.04.2010
Štvrtok 14.03.2013 20:52, Ford
Osobně mohu doporučit Ford Puma, vlstnil jsem 3 roky každodenního ježdění.
Běžný servis je levný, dostupnost náhradních dílů dobrá, spolehlivost mého kusu výborná, spotřeba okolo 7 litrů (1,7i) a poměr cena/výbava je pekfektní. O sportovních vlastnostnech se nedá pochybovat, 92kw na tunu váhy je krásný údaj i mezi moderními vozy, navíc nulové převisy karoserie a dobře odladěný podvozek vykouzlí úsměv při každé projížďce. Jen nekoupit kus po tuzerovi.

Jo a jen dodam, že to byl můj první vůz a i přes počáteční rozpaky, toho rozhodnutí do dnes nelituju.
reagovať
fbee
počet príspevkov2
dátum registrácie17.01.2012
Nedela 14.04.2013 23:11, Nissan Sunny GTI (N14)
Auto za 30tis, motor toci do 7800ot/min, 105kw, vyhrivane sedaky, el. zrcadak, okna, stresni okno. a po 20letech vse funguje uplne perfektne. Jedine negativum, ze zrezne zezdola, takze najit dobry kousek. Nastesti da se.

reagovať
Marlly
počet príspevkov5
dátum registrácie28.04.2013
Štvrtok 16.05.2013 21:54, RE: Nissan Sunny GTI (N14)
fbee napísal:
Auto za 30tis, motor toci do 7800ot/min, 105kw, vyhrivane sedaky, el. zrcadak, okna, stresni okno. a po 20letech vse funguje uplne perfektne. Jedine negativum, ze zrezne zezdola, takze najit dobry kousek. Nastesti da se.


Ještě mě tak napadlo... Fiat Punto GT 1.4 turbo.....jsou cenově dostupné a jede to taky moc pěkně....
reagovať
tomas.vrba.92FB
počet príspevkov1
dátum registrácie04.06.2013
Utorok 04.06.2013 12:01, Třeba zaujme
Kouknul bych na automobily značky MG, např. MG F, MG ZR apod...

http://www.tipcars.com/mg-zr/18i-16v-klima-118kw-24773721.html

Např. toto MG je docela slušná raketa... Je to v podstatě Rover 200 předělaný skupinou MG...

V podstatě automobily Rover s motory 1,6si nebo 1,8si byly dobré rakety, záleží na každém, osobně mám 1,4 a taky to docela dobře jezdí, ale já nejsem žádnej závodník...

Třeba tě to zaujme...
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.