0
späť
 

diskuze k tématu: Nejvhodnější auto pro taxi?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla, francouzská vozidla, německá vozidla, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.11.2007 15:41, RE: Oktávka? no to snad ne!
anonym napísal:
Chtěl bych upozornit původního tazatele, že jestli má zájem jezdit v Praze, tak pravděpodobně od 1.1.09 budou muset auta splňovat nové podmínky a to. max 8let, klima , a min stř. tř. .Dále nechápu proč zavrhujete Octávku.
Já jezdím 2 roky s Feldou a čtyři lidi vezu v klidu. Nechápu proč by se vožralové který jedou z Vinohrad na Žižkov za 120 kč měli vozit v limuzíně. Já tedy příští rok půjdu do Octávky určite.
Tak tento vtípek se fakt povedl: "pravděpodobně od 1.1.09 budou muset auta splňovat nové podmínky a to. max 8let, klima , a min stř. tř. .Dále nechápu proč zavrhujete Octávku." Autor příspěvku si odpověděl a pak se teprve zeptal ...
min stř. tř. znamená asi něco jako střední třídu, což jsou auta jako Audi A6, MB E, BMW 5, Cit C5, Peugeot 406, Honda Accord, Mazda 6, Mits. Galant, Opel Omega, a mnoho dalších, které mají rozvor přes 270cm a díky tomu nabízí i dostatečný prostor i na zadních sedadlech, takže taky nechápu proč někdo zavrhuje oktávku ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.11.2007 23:25, RE: Oktávka? no to snad ne!
anonym napísal:
Tak tento vtípek se fakt povedl: "pravděpodobně od 1.1.09 budou muset auta splňovat nové podmínky a to. max 8let, klima , a min stř. tř. .Dále nechápu proč zavrhujete Octávku." Autor příspěvku si odpověděl a pak se teprve zeptal ...
min stř. tř. znamená asi něco jako střední třídu, což jsou auta jako Audi A6, MB E, BMW 5, Cit C5, Peugeot 406, Honda Accord, Mazda 6, Mits. Galant, Opel Omega, a mnoho dalších, které mají rozvor přes 270cm a díky tomu nabízí i dostatečný prostor i na zadních seda...
Octávka samozřejmě povolena bude.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 31.12.2007 09:10, RE: Oktávka? no to snad ne!
anonym napísal:
Octávka samozřejmě povolena bude.
Samozřejmě, že malý kompakt s velkým kufrem je taky auto a pro jednoho samotného zákazníka může být prostor za neobsazeným sedadlem spolujezdce dostatečný. Záleží ale hlavně taxikáři, jestli chce vozit více než jednoho pasažéra ...
Pokud totiž na zadních sedadlech nabíbdne o 20-30cm méně než konkurence, tak se nemůže divit, že někdo radši pojede autem střední třidy za stejný peníz .
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 31.12.2007 09:22, RE: recenze
anonym napísal:
Sice suhlasim, ale u nas v meste zacinala jedna nemenovana (najvacsia) taxisluzba prave s Octaviami 1 a nikomu to neprislo divne. Teraz samozrejme uz presli na Octavie 2, co je neporovnatelne...
Ano, to je pravda. Prodloužení rozvoru o 6 cm je na zadních sedadlech hodně poznat, takže současných 257 už se přiblížilo jiným malým kompaktním autům. (kolik má třeba Honda Civic?) Bohužel pro oktávku už doba pokročila, takže auta střední třídy nabízejí výrazně delší rozvor a 20cm více je opravdu vidět. Zkuste si někdy z Oktávky (rozvor 251 nebo 257cm)přesednout do Superbu(rozvor 280cm), který nabízí skoro stejný prostor jako zmíněný Peugeot 605(rozvor 285cm)
reagovať
1 2 3


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.