0
späť
 

diskuze k tématu: Nejvhodnější auto pro taxi?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla, francouzská vozidla, německá vozidla, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.10.2007 17:51, AUDI
Recenze byla vyborna, na malem prostoru bylo receno o zminenych autech prakticky vse. Rovnez souhlasim s autorem a z vlastni zkusenosti bych doporucil AUDI A6 (C4) 2.5 TDI (103 kW). Skvely vuz s nizkou spotrebou, snad nejlepsi, ktery byl kdy vyroben. S pohonem quattro navic skvely spolecnik na zimu a lyzovacku do hor.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.10.2007 18:04, RE: K
anonym napísal:
Tolik vykricniku, ktere pouzil autor - taxikar se Swiftem ve svem dotazu jsem jeste nikdy nevidel.
Tak s nim nikdy nepojedu.... To ma za to, ze nedaval ve skole pozor.
S taxiky jesdi povetsinou lidi, kteri nedavali pozor. Nevyberes si.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.10.2007 23:47, RE: A co ekologie?
David V napísal:
Můžeme vést polemiku o tom, zda je ekologičtější zlikvidovat starý automobil za použití zdrojů a energie a vyrobit ze zdrojů a energie nový s o něco lepšími parametry nebo toto ušetřit a použit starý, který ještě funguje. Na ekolozích a jejich myšlení mi silně vadí jedna věc. Mají příliš malý hledáček na to, aby celý problém viděli v globále. Tvrdím, že z globálního ekologického hlediska je lepší provoz staršího vozu než vývoj, výroba a distribuce nového spojená s likvidací starého!!!!! A myslím...
U naftovych MB 124 nejde o CO2, jde o pevne castice a saze. Jinak motory tohoto r.v. EURO II neplnily.
A vec posledni - neni treba nic vyvijet, mnohem (a to radove) ekologictejsi motory jsou prece vyvinuty a bezne se prodavaji. Nejsem ani ekolog, ani nemam nic proti tomu, at tyto vozy dojezdi. Ale jako taxi? S tim, ze budou jezdit ve meste? Mozna, kdyby pan taxikar jezdil kolem Vasi zahrady se starym kouricim D nebo TD, zmenil byste uhel nahledu. Hluk, smrad, saze..... Prijde mi to trochu jako v bananove republice, zacit taxikarit s vyslouzilym starym autem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.10.2007 23:50, RE: A co ekologie?
anonym napísal:
kdežto z výfuků autobusů karosa jde jen čistý vzduch, že?
Nechapu smysl - to jako kdyz Karosy (ktere vezou neustale 50x vice lidi) kouri, tak ja mohu take? Pred patnacti lety mozna, ale ted uz snad ne, doufam. Je to neco jako ze kdyz je soused debil, tak ja budu taky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.10.2007 23:51, RE: K
anonym napísal:
S taxiky jesdi povetsinou lidi, kteri nedavali pozor. Nevyberes si.
Trefne....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.10.2007 23:59,
Všecko to je na taxíky trochu staré. Pravdou je, že lidi je často berou co je po ruce nebo podle ceny. Já bych tam klidně přidal i Omegu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 13.10.2007 00:03, RE: A co ekologie?
anonym napísal:
U naftovych MB 124 nejde o CO2, jde o pevne castice a saze. Jinak motory tohoto r.v. EURO II neplnily.
A vec posledni - neni treba nic vyvijet, mnohem (a to radove) ekologictejsi motory jsou prece vyvinuty a bezne se prodavaji. Nejsem ani ekolog, ani nemam nic proti tomu, at tyto vozy dojezdi. Ale jako taxi? S tim, ze budou jezdit ve meste? Mozna, kdyby pan taxikar jezdil kolem Vasi zahrady se starym kouricim D nebo TD, zmenil byste uhel nahledu. Hluk, smrad, saze..... Prijde mi to trochu jako...
To si fakt myslíte, že TDI, PD, TDCI, HDI, CRDI ...kouří méně?
To byste koukal co se dokáže z výfuků téměř nových vozidel vyvalit za oblak.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 13.10.2007 09:40, RE: A co ekologie?
anonym napísal:
U naftovych MB 124 nejde o CO2, jde o pevne castice a saze. Jinak motory tohoto r.v. EURO II neplnily.
A vec posledni - neni treba nic vyvijet, mnohem (a to radove) ekologictejsi motory jsou prece vyvinuty a bezne se prodavaji. Nejsem ani ekolog, ani nemam nic proti tomu, at tyto vozy dojezdi. Ale jako taxi? S tim, ze budou jezdit ve meste? Mozna, kdyby pan taxikar jezdil kolem Vasi zahrady se starym kouricim D nebo TD, zmenil byste uhel nahledu. Hluk, smrad, saze..... Prijde mi to trochu jako...
Až pojedeš za nějakým moderním TDI, nejlépe přečipovaným, tak se budeš divit...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 13.10.2007 12:32, RE: A co ekologie?
Pepe napísal:
Až pojedeš za nějakým moderním TDI, nejlépe přečipovaným, tak se budeš divit...
Moderni, soucasne TDi produkuji radove mene skodlivin nez vyslouzile stare D. Tak to proste je, staci nahlednout do technickych udaju k tomu kteremu vozu. Dnes se uroven skodlivin docela peclive sleduje (napriklad motory Bluetec od Mercedesu se nevesly do imisnich limitu v Kalifornii), u starych modelu se tyto hodnoty temer nesledovaly, navic jsou to dnes jiz dost vyrehtani ponici.
Podle me by se do provozu taxi uz mely poustet pouze motory EURO IV.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 13.10.2007 15:20, RE: A co ekologie?
anonym napísal:
Moderni, soucasne TDi produkuji radove mene skodlivin nez vyslouzile stare D. Tak to proste je, staci nahlednout do technickych udaju k tomu kteremu vozu. Dnes se uroven skodlivin docela peclive sleduje (napriklad motory Bluetec od Mercedesu se nevesly do imisnich limitu v Kalifornii), u starych modelu se tyto hodnoty temer nesledovaly, navic jsou to dnes jiz dost vyrehtani ponici.
Podle me by se do provozu taxi uz mely poustet pouze motory EURO IV.
Taxíky Euro IV+ , jo super to já bych zas na cestu nepouštěl žádné od VW grup, no taky by to neprošlo. Dokud se taxikář 1) chová slušně 2) má auto čisté (uvnitř) 3) technicky v pořádku . Tak ať si taxikaří klidně s 10-15 let starým autem, na tom nic není. To je jen zvykem Škodovkářů že auto je po té době naprd, normální auta ještě drží. Ale vysvětluj jim to
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 13.10.2007 17:31, RE: A co ekologie?
anonym napísal:
Taxíky Euro IV+ , jo super to já bych zas na cestu nepouštěl žádné od VW grup, no taky by to neprošlo. Dokud se taxikář 1) chová slušně 2) má auto čisté (uvnitř) 3) technicky v pořádku . Tak ať si taxikaří klidně s 10-15 let starým autem, na tom nic není. To je jen zvykem Škodovkářů že auto je po té době naprd, normální auta ještě drží. Ale vysvětluj jim to
;-D súhlas!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 13.10.2007 17:39, RE: recenze
kuko napísal:
Souhlas. Já jsem to potěšení se v taxi Oktávce svést měl, dokonce nás bral 4 lidi, takže jsme vzadu seděli ve třech. Řidič byl asi skutečne menšího vzrůstu, přesto jsem se tam nemohl vůbec hnout. Člověk si holt nevybere.
Pravda, pravda. I ve felicii, ktera ma byt o tridu niz, je mista v interieru nesrovnatelne vic.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 13.10.2007 18:56, RE: recenze
anonym napísal:
Ja bych zvolil AUDI 100, popr. starou petku od BMW, ktera ovsem ve vyberu nebyla.....
Já bych šel do Nissan Maxima QX a nechal bych si tam namontit LPG
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 13.10.2007 22:13, Oktávka? no to snad ne!
Nevím, kterou generaci Switfa má autor, ale jako příležitostný taxikář po večerech chtěl něco výrazně většího! Předpokládám, že nechtěl zůstat u Swifta, protože chce i vzadu více než dětské sedačky. Nejmenší navrhované auto (nedoporučený P405) má rozvor 266cm a jezdí na 14" kolech nebo 15" s nízkym profilem, takže nemusí mít velké podběhy a díky tomu zůstane velký prostor pro posádku. Omylem doporučená Oktávka má rozvor pouze 251 a jezdí na výrazně větřích 15" kolech, takže výsledný prostor mezi podběhy může být menší o 20 cm než v P405 a to už je na zadních sedadlech celkem poznat.
Japonci umí dobře využít prostor malého auta, takže Swift s rozvorem 238cm, který má výrazně menší podběhy může mít vnitřní prostor srovnatelný s Oktávkou.
Audi sice vypadá velké, ale má dlouhé převisy na 270cm dlouhém podvozku, takže prostorově je na tom stejně jako P405.
MB 124 s rozvorem 275cm je na tom trochu lépe a P605 s rozvorem 285cm je opravdu vhodným kočárem.
Navíc autor výběrem aut celkem určil cenový rozsah, do kterého Oktávka určitě nepatří.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 13.10.2007 22:50, RE: Oktávka? no to snad ne!
anonym napísal:
Nevím, kterou generaci Switfa má autor, ale jako příležitostný taxikář po večerech chtěl něco výrazně většího! Předpokládám, že nechtěl zůstat u Swifta, protože chce i vzadu více než dětské sedačky. Nejmenší navrhované auto (nedoporučený P405) má rozvor 266cm a jezdí na 14" kolech nebo 15" s nízkym profilem, takže nemusí mít velké podběhy a díky tomu zůstane velký prostor pro posádku. Omylem doporučená Oktávka má rozvor pouze 251 a jezdí na výrazně větřích 15" kolech, takže výsledný prostor mezi...
Neustále se tady v diskuzi komentuje oktávka, zmíněná na závěr. Byl to jen takový tip, který měl naznačit, že může uvažovat i trochu o něčem jiném. Novější auto, vyráběné tady a tím pádem dost rozšířené, s atmosférickým dieselem, který má naději vydržet velkou porci kilometrů v městském provozu. Velké množství oktávek, které vídám ve sllužbách taxi, mi snad dávají za pravdu. Článek byl o úplně jiných vozech - těch, na které se čtenář ptal. Jako alternativu jsem doporučil Peugeot 605 jako náhradu za, dle mého názoru méně vhodnou, "čtyřistapětku".
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 14.10.2007 13:13, RE: Oktávka? no to snad ne!
David Hrdlička napísal:
Neustále se tady v diskuzi komentuje oktávka, zmíněná na závěr. Byl to jen takový tip, který měl naznačit, že může uvažovat i trochu o něčem jiném. Novější auto, vyráběné tady a tím pádem dost rozšířené, s atmosférickým dieselem, který má naději vydržet velkou porci kilometrů v městském provozu. Velké množství oktávek, které vídám ve sllužbách taxi, mi snad dávají za pravdu. Článek byl o úplně jiných vozech - těch, na které se čtenář ptal. Jako alternativu jsem doporučil Peugeot 605 jako náhradu...
Okamžitý nápad a myšlenka jen tak na okraj zcela lehce způsobila, že větší polovina diskuse směřuje někam jinam než samotný obsah článku - cokoliv kolem škodovek, potažmo aut VW group, která lidé znají nejlépe ,spolehlivě způsobí explozi kritiky, chvály a rozdělení čtenářů na dva tábory...)))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 15.10.2007 11:18, RE: Oktávka? no to snad ne!
stowaway napísal:
Okamžitý nápad a myšlenka jen tak na okraj zcela lehce způsobila, že větší polovina diskuse směřuje někam jinam než samotný obsah článku - cokoliv kolem škodovek, potažmo aut VW group, která lidé znají nejlépe ,spolehlivě způsobí explozi kritiky, chvály a rozdělení čtenářů na dva tábory...)))
Chtěl bych upozornit původního tazatele, že jestli má zájem jezdit v Praze, tak pravděpodobně od 1.1.09 budou muset auta splňovat nové podmínky a to. max 8let, klima , a min stř. tř. .Dále nechápu proč zavrhujete Octávku.
Já jezdím 2 roky s Feldou a čtyři lidi vezu v klidu. Nechápu proč by se vožralové který jedou z Vinohrad na Žižkov za 120 kč měli vozit v limuzíně. Já tedy příští rok půjdu do Octávky určite.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 15.10.2007 13:47, RE: Oktávka? no to snad ne!
anonym napísal:
Chtěl bych upozornit původního tazatele, že jestli má zájem jezdit v Praze, tak pravděpodobně od 1.1.09 budou muset auta splňovat nové podmínky a to. max 8let, klima , a min stř. tř. .Dále nechápu proč zavrhujete Octávku.
Já jezdím 2 roky s Feldou a čtyři lidi vezu v klidu. Nechápu proč by se vožralové který jedou z Vinohrad na Žižkov za 120 kč měli vozit v limuzíně. Já tedy příští rok půjdu do Octávky určite.
Protože v té Octávce je míň místa než ve Felicii !!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 15.10.2007 15:37, RE: Oktávka? no to snad ne!
dukem napísal:
Protože v té Octávce je míň místa než ve Felicii !!!
Souhlas, pojede-li víc lidí najednou a budu to já, kdo si bude muset sednout dozadu, tak radši tu 605. Když holt jako 1. na štaflu bude stát O1, tak jenom šoférovi oznámím, že má smůlu a jdu si vybrat. Párkrát jsem byl nucen sedět v O1 vzadu za matkou (měří 154 cm ale na volantu nalepená není) a stačilo....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 18.10.2007 13:33, RE: A co ekologie?
anonym napísal:
Nechapu smysl - to jako kdyz Karosy (ktere vezou neustale 50x vice lidi) kouri, tak ja mohu take? Pred patnacti lety mozna, ale ted uz snad ne, doufam. Je to neco jako ze kdyz je soused debil, tak ja budu taky.
Autobusy pořád vozí 200 lidí? Když se dostanete 30 km od krajského města, uvidíte nejspíš víc lidí ve většině aut, než v linkovém autobusu. To jen tak pro úplnost.
reagovať
1 2 3


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.