0
späť
 

diskuze k tématu: Nejvhodnější auto pro taxi?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla, francouzská vozidla, německá vozidla, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.10.2007 06:46, Pěkné počtení
Pěkné počtení, ovšem při pomyšlení na Octavii SDi se mi do hlavy vrací vzpomínka na sedmndesátá léta a mou červenou Š100 naloženou po střechu a valníkem za sebou..........."votičák" jsem tehdy jezdil myslím něco mezi 30-40 km/h............kde jsou ty časy.......tenkrát to nikomu nevadilo a nikomu to nepřišlo divné....
TDI s EDC je dost spolehlivé, takže SDi nemá moc výhod !!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.10.2007 08:04,
Pěkné počtení a hlavně díky za absenci iracionálních a zamindrákovaných výlevů made by Vaculík.

Stručné, jasné, výstižné a s minimem nějakých subjektivních výlevů - tak to á být. Bravo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.10.2007 08:19,
pěkná recenze, jen tak dál..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.10.2007 08:38, recenze
Opravdu stručná, přehledná recenze s jasným resultem. Uvedená fakta zcela odpovídají i mým zkušenostem - jednoduše by se dalo shrnout, že A100 je pro taxi maximálně vhodný držák, P 605 je poruchový a díly včetně servisu jsou drahé, ke MB124 bych přidal i vyskytující se korozi ...a v případě Octávie používané jako taxi bych si tipnul, že zákazníkům BUDE vadit méně místa vzadu )
Jinak takto vypadá opravdu dobrá rada, přestože je zadarmo...jen více takových...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.10.2007 09:29, RE: recenze
stowaway napísal:
Opravdu stručná, přehledná recenze s jasným resultem. Uvedená fakta zcela odpovídají i mým zkušenostem - jednoduše by se dalo shrnout, že A100 je pro taxi maximálně vhodný držák, P 605 je poruchový a díly včetně servisu jsou drahé, ke MB124 bych přidal i vyskytující se korozi ...a v případě Octávie používané jako taxi bych si tipnul, že zákazníkům BUDE vadit méně místa vzadu )
Jinak takto vypadá opravdu dobrá rada, přestože je zadarmo...jen více takových...
Ja bych zvolil AUDI 100, popr. starou petku od BMW, ktera ovsem ve vyberu nebyla.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.10.2007 09:41, RE: recenze
stowaway napísal:
Opravdu stručná, přehledná recenze s jasným resultem. Uvedená fakta zcela odpovídají i mým zkušenostem - jednoduše by se dalo shrnout, že A100 je pro taxi maximálně vhodný držák, P 605 je poruchový a díly včetně servisu jsou drahé, ke MB124 bych přidal i vyskytující se korozi ...a v případě Octávie používané jako taxi bych si tipnul, že zákazníkům BUDE vadit méně místa vzadu )
Jinak takto vypadá opravdu dobrá rada, přestože je zadarmo...jen více takových...
Presne tak, pro taxi je Octavia naprosto nevhodne auto, nechapu, jak ho muze nekdo doporucit...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.10.2007 09:57, Volvo 850
Ještě bych do hledáčku ařadil i Volvo 850 2,5TDi. Je to velice kvalitní autos velkou výbavou, pohodlím a je stavěno nanázd mnoha set kilometrů. A t nejlepší je motor 103kW,protože je toten stjýmo ja v Audii.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.10.2007 11:20, RE: recenze
anonym napísal:
Presne tak, pro taxi je Octavia naprosto nevhodne auto, nechapu, jak ho muze nekdo doporucit...
Sice suhlasim, ale u nas v meste zacinala jedna nemenovana (najvacsia) taxisluzba prave s Octaviami 1 a nikomu to neprislo divne. Teraz samozrejme uz presli na Octavie 2, co je neporovnatelne...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.10.2007 11:36, Vše je již za zenitem...
Všechna vyjmenovaná auta budou mít svá nejlepší léta za sebou. Ve své době to byla určitě nadprůměrná auta, dnes to ale bodou již vozy po výslužbě, kterým se posledních 5 let nedostávalo potřebné údržby a budoucímu majiteli zbydou jen oči pro pláč.
Aby to přivydělání po večerech jen nesponzorovalo držení auta v provozuschopném stavu. Vždyť třeba auta taxi jezdí na STK každý rok a u tak starého auta se může kdykoliv nějaká "nebezpečná" závada najít...

Michal
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.10.2007 11:43, RE: recenze
anonym napísal:
Presne tak, pro taxi je Octavia naprosto nevhodne auto, nechapu, jak ho muze nekdo doporucit...
A přesto těch oktávek - taxíků jezdí dost.... Zařadil jsem ji jako možnou alternativu hlavně díky tomu, že se jedná o novější automobil, s odolným motorem vhodným pro provoz taxislužby a s nenáročným a dostupným servisem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.10.2007 11:53, RE: recenze
David Hrdlička napísal:
A přesto těch oktávek - taxíků jezdí dost.... Zařadil jsem ji jako možnou alternativu hlavně díky tomu, že se jedná o novější automobil, s odolným motorem vhodným pro provoz taxislužby a s nenáročným a dostupným servisem.
tak tak, Oktávek 1 jezdí taxíků hafo, dokonce jezdí i menší vozy (fabie, ibiza, polo) i když už to pomalu mizí, a taxikáři začínají na nižší střední třídě. Zákazník si prostě nevybírá (alespoň 95%) podle taxík podle auta, ale spíš podle ceny. Ale asi rok dozadu jsem tady v Praze viděl taxika Škodu 120, sice tu po "faceliftu" (nevím? od roku 1986?) ale stejně... Jsem zíral jak .... na nový vrata
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.10.2007 12:29, A co ekologie?
Me prijde zvlastni, ze se nikdo nezamysli nad tim, ze se jedna o stara , neekologicka auta, za hranici moralni zivotnosti. Vzdyt vozy taxi najezdi obrovske kvantum kilometru ve meste a prave u nich bych predpokladal, ze by mely byt ekologicke - vzdyt bydlime ve mestech a i kdyz treba nikdy taxi nevyuziji, stejne budou muset me deti dychat zplodiny prave takoveho auta, ktere si hodla taxikar poridit.
Myslim, ze by se nove pro provoz taxi nemela povolovat auta typu P 405 nebo MB 124.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.10.2007 12:29, Xantia
A co Citroen Xantia 1,9TD? Mimochodem ta Oktávka - když je řidič menší a posune sedadlo co nejvíc dopředu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.10.2007 12:31, K
Tolik vykricniku, ktere pouzil autor - taxikar se Swiftem ve svem dotazu jsem jeste nikdy nevidel.
Tak s nim nikdy nepojedu.... To ma za to, ze nedaval ve skole pozor.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.10.2007 13:18, RE: recenze
David Hrdlička napísal:
A přesto těch oktávek - taxíků jezdí dost.... Zařadil jsem ji jako možnou alternativu hlavně díky tomu, že se jedná o novější automobil, s odolným motorem vhodným pro provoz taxislužby a s nenáročným a dostupným servisem.
To je fakt, jezdí jich dost...nikdy jsem Octavií 1 coby taxíkem nejel, ale měl jsem ji 5 let - a nechápu, kam by si zákazník vzadu dal nohy - za sebe jsem si sednout nemohl (mám 190cm).A to už bylo po první úpravě- tzn. vybraná sedadla...
Takže buď brát zákazníka dopředu, nebo musí být řidič trpaslík...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.10.2007 13:52, meďák
Jednoznačne 124-ku! Keď sa povie taxík, prvé čo ma napadne je staré piáno s "plazivým" dieselom...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.10.2007 14:41, RE: recenze
David Hrdlička napísal:
A přesto těch oktávek - taxíků jezdí dost.... Zařadil jsem ji jako možnou alternativu hlavně díky tomu, že se jedná o novější automobil, s odolným motorem vhodným pro provoz taxislužby a s nenáročným a dostupným servisem.
To nic nemeni na tom, ze to neni pro prepravu vice jak dvou lidi vhodne auto. To ste mu mohl jako odbornik spis dopoprucit Golfa nebo Toledo (odpovidajici rocnik) - stejna technika vice prostoru pripadne novejsiho Logana, ktereho vidam jako taxi rovnez pomerne casto..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.10.2007 15:06, RE: A co ekologie?
anonym napísal:
Me prijde zvlastni, ze se nikdo nezamysli nad tim, ze se jedna o stara , neekologicka auta, za hranici moralni zivotnosti. Vzdyt vozy taxi najezdi obrovske kvantum kilometru ve meste a prave u nich bych predpokladal, ze by mely byt ekologicke - vzdyt bydlime ve mestech a i kdyz treba nikdy taxi nevyuziji, stejne budou muset me deti dychat zplodiny prave takoveho auta, ktere si hodla taxikar poridit.
Myslim, ze by se nove pro provoz taxi nemela povolovat auta typu P 405 nebo MB 124.
Můžeme vést polemiku o tom, zda je ekologičtější zlikvidovat starý automobil za použití zdrojů a energie a vyrobit ze zdrojů a energie nový s o něco lepšími parametry nebo toto ušetřit a použit starý, který ještě funguje. Na ekolozích a jejich myšlení mi silně vadí jedna věc. Mají příliš malý hledáček na to, aby celý problém viděli v globále. Tvrdím, že z globálního ekologického hlediska je lepší provoz staršího vozu než vývoj, výroba a distribuce nového spojená s likvidací starého!!!!! A myslím, že pokud bych se zabral do čísel, tak to snadno obhájím. Takže prosím Vás všechny, než sem začnete plést ekologii, tak se na to podívejte globálně a ne z pohledu, že vůz s normou EURO 2 vypustí o 25 mg/km CO2 navíc, když při výrobě nového jsou do ovzduší vypuštěny tuny CO2.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.10.2007 15:48, RE: recenze
stowaway napísal:
To je fakt, jezdí jich dost...nikdy jsem Octavií 1 coby taxíkem nejel, ale měl jsem ji 5 let - a nechápu, kam by si zákazník vzadu dal nohy - za sebe jsem si sednout nemohl (mám 190cm).A to už bylo po první úpravě- tzn. vybraná sedadla...
Takže buď brát zákazníka dopředu, nebo musí být řidič trpaslík...
Souhlas. Já jsem to potěšení se v taxi Oktávce svést měl, dokonce nás bral 4 lidi, takže jsme vzadu seděli ve třech. Řidič byl asi skutečne menšího vzrůstu, přesto jsem se tam nemohl vůbec hnout. Člověk si holt nevybere.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.10.2007 17:15, RE: A co ekologie?
anonym napísal:
Me prijde zvlastni, ze se nikdo nezamysli nad tim, ze se jedna o stara , neekologicka auta, za hranici moralni zivotnosti. Vzdyt vozy taxi najezdi obrovske kvantum kilometru ve meste a prave u nich bych predpokladal, ze by mely byt ekologicke - vzdyt bydlime ve mestech a i kdyz treba nikdy taxi nevyuziji, stejne budou muset me deti dychat zplodiny prave takoveho auta, ktere si hodla taxikar poridit.
Myslim, ze by se nove pro provoz taxi nemela povolovat auta typu P 405 nebo MB 124.
kdežto z výfuků autobusů karosa jde jen čistý vzduch, že?
reagovať
1 2 3


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.