Citroenak napísal:
No ono je to mozno managersky kombik u nas, ale vsade vo svete (a pred prichodom MPV) to sluzilo ako rodinne auto a nebol s tym ziadny problem. Dalsia vec je, ze auto sice planujete pouzivat 5-7 rokov, ale aj za tuto dobu sa moze stat ze odide turbo, popripade dvojhmota a servis povie, ze jednoducho ste to nespravne pouzivali=> -1000 eur :) Tieto veci na mazde nie su. Taktiez je riziko castejsich navstev servisu, aj ked male, ale je. Ak chytite piatkovy kus na oboch autach, dovolim si tvrdit ze vdaka komplikovanosti si to peugeot odnesie viac. Dalsia vec je, ci vam bude stacit na pumpe tankovat benzin, alebo naftu+mocovinu (+ ak chcete aby to vydrzalo, aj aditiva do nafty). Tu si myslim ze uz sa ta spotreba bude asi zotierat este viac. Dalej mozme riesit zostatkovu cenu auta, kde sice peugeot je vyborne auto, ale pri naslednom predaji ludia daju viacej za mazdu (ktoru si neskor prerobia na plyn). Zakladom ale stale je si auto dobre vyskusat. Za vase peniaze by vam auto malo plne vyhovovat, a toto je najdolezitejsi parameter. Vsetko ostatne je druhorade.
Neuvěřitelný. Ten člověk to chce 5-7 let, najede dle jeho údaje do 15tkm = 105tkm. Takže jestli někdo odkrágluje turbo nebo dvouhmotu do 100tkm, patří minimálně přesadit na sedadlo spolujezdce. Blue používá PSA ani ne 2 roky, ale už tu máme experta
. No nic. Jelikož 5008 máme jako rodinné, jen s jiným pohonem, vyjádřím se k prostoru - spousta místa, zadní sedačky posuvné s naklápěcími opěradly, na autobus výborné jízdní vlastnosti, dobré zpracování i materiály. Cena velmi vstřícná, takže i když za Mazdu bude při prodeji víc, vyjde to nastejno, protože bude i dražší nákup.