0
späť
 

diskuze k tématu: klima a topení u Peogeotu

kategórie zaradenia témy: poradna, technické dotazy, automobilky, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 17.05.2015 12:03, klima a topení u Peogeotu

vozidlo: Peugeot 407 407 sw
rok výroby: 2005
palivo: nafta
výkon v kW: 100
kód motoru: RHR

popis závady: nejde klima a jedna strana chladí a druhá u spolujezdce topí

kód chyby určené na diagnostice: -

typ diagnostického přístroje: -

kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Pondelok 18.05.2015 22:51, RE: klima a topení u Peogeotu
nepřihlášený uživatel napísal:
vozidlo: Peugeot 407 407 sw rok výroby: 2005 palivo: nafta výkon v kW: 100 kód motoru: RHR popis závady: nejde klima a jedna strana chladí a druhá u spolujezdce topí kód chyby určené na diagnostice: - typ diagnostického přístroje: - kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -


Předpokládám duální klimu. Pak se dá usuzovat buď na klapku směšování vzduchu (servo, kabeláž, konektory, zaseklá nečistota v klapce) nebo přímo na regulátor (ŘJ klimatizace). Chce to vyzkoušet různé módy (teploty) a testovat, jak se mění teplota ve výdechu.
reagovať
Ma007
počet príspevkov197
dátum registrácie26.11.2013
Utorok 19.05.2015 10:18, klapka
na 95% sa zlomila klapka v klime, ktorá reguluje miešanie studeného a teplého vzduchu. Na Peugeot klube sa to sústavne rieši. problém nie je cena tej klapky (0,0 niečo dačo) ale to že na jej výmenu treba demontovať celú prístrojovku vrátane tunelu. A to je tak na dobré 4 hodiny + ešte poskladať to nazad. Niektoré servisy to riešia vypílením otvoru do plastu pri nohách spolujazdca a následným zatavením / zalepením plastov, ale výsledok nie je nič moc, lebo hrozí neprasné osadenie a znova sa tá klapka môže zlomiť.

Inak je to štandartná bolesť P407.
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Utorok 19.05.2015 15:04, RE: klapka
Ma007 napísal:
na 95% sa zlomila klapka v klime, ktorá reguluje miešanie studeného a teplého vzduchu. Na Peugeot klube sa to sústavne rieši. problém nie je cena tej klapky (0,0 niečo dačo) ale to že na jej výmenu treba demontovať celú prístrojovku vrátane tunelu. A to je tak na dobré 4 hodiny + ešte poskladať to nazad. Niektoré servisy to riešia vypílením otvoru do plastu pri nohách spolujazdca a následným zatavením / zalepením plastov, ale výsledok nie je nič moc, lebo hrozí neprasné osadenie a znova sa tá klapka môže zlomiť. Inak je to štandartná bolesť P407.


A C5
reagovať
MarekPa
počet príspevkov1
dátum registrácie28.08.2022
Nedela 28.08.2022 21:32, RE: klima a topení u Peogeotu
citácia:
reakcia na: -, 17.05.2015 12:03 (vozidlo: Peugeot 407 407 swrok ...)


Ahoj, ako si to vyriešil a v čom bol problém? Ja mam podobný, akurát viem že klapka i motorček je v poriadku, rozoberal som stredový panel. Spolujazdcova strana pri LOw stále kúri, pri High, sa mi zdá že je dokonca chladnejší, no zaujímavé je že s proeduchov u spolujazdca nefúka vzduch tak i tenzívne ako u vodiča, kde problém nie je žiadny. Dík za odpoveď.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.