0
späť
 

diskuze k tématu: peugeot 406 kombi

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, automobilky, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.09.2013 21:17, peugeot 406 kombi
Dobrý den,uvažuji o koupi peugeot 406 kombi,chtěl bych sehnat zachovalejší po faceliftu do 100 tis kč. Je to dobrá volba? Denně najezdím do práce 20-50 km,a 1-2x do měsíce 200 km trasu. Zajímalo by mě jak je náročný servis,a jak je auto celkově spolehlivé? Dále by mě zajímala motorizace která by pro mě byla ieální? Počítám s tažným zařízením a převážení nákladu do 500 kg. Přiznám se že motorům rozumím jen okrajově.. Děkuji za rady
reagovať
Excalibur
počet príspevkov36
dátum registrácie16.07.2013
Utorok 24.09.2013 20:20, RE: peugeot 406 kombi
nepřihlášený uživatel napísal:
Dobrý den,uvažuji o koupi peugeot 406 kombi,chtěl bych sehnat zachovalejší po faceliftu do 100 tis kč. Je to dobrá volba? Denně najezdím do práce 20-50 km,a 1-2x do měsíce 200 km trasu. Zajímalo by mě jak je náročný servis,a jak je auto celkově spolehlivé? Dále by mě zajímala motorizace která by pro mě byla ieální? Počítám s tažným zařízením a převážení nákladu do 500 kg. Přiznám se že motorům rozumím jen okrajově.. Děkuji za rady


Dobrý den, mám dlouhodobé zkušenosti s Peugeotem 406 (sedan), rok výroby 1997, motorizace 2 000 cm benzín. Rodiče ho kupovali jako 5-ti letý vůz v bazaru. Celkem najeto cca 250 000 km. Výhody - prostornost, pohodlí (pro někoho až moc měkký vůz), výbava. Podle mých zkušeností poměrně spolehlivý vůz - po 250 000 pořád původní spojka, převodovka, motor šlape bez problémů (včetně startování v zimě). Spotřebu jsem měřil na cestách do práce (celkem 60 km denně po okreskách) a vyšla mi 8,2 l - dodám, že jsem jezdil sám a jsem klidnější řidič. V městském provozu se může spotřeba dostat k 10 litrům. Negativa - elektronika (postupně "odešly" téměř všechny kontrolky, stávkuje tachometr a otáčkoměr, občas zazlobí i ukazatel paliva, horší řazení, pro někoho příliš měkká sedadla.

Před měsícem jsem koupil Peugeot 406 (sedan), rok výroby 2000, motor 2,0 HDI (80 kW), bez filtru pevných částic. Je brzo na napsání zkušeností, ale oproti předchozímu modelu má tento vůz lepší (tvrdší) sedadla, přesnější řazení, lehčeji se zachází s pedály. Po přečtení recenzí na tento vůz by se mělo jednat o ideální naftovou motorizaci - označení "RHZ" (ještě bez filtru pevných částic). Určitě hledejte verzi s 80 kW, která mi na poměrně těžký vůz přijde ideální, slabší (66 kW) asi bude mít s vozem dost práce (i když nemám zkušenost).
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Pondelok 28.10.2013 22:55, re:
Dobrý den. Peugeot 406 je velmi dobré auto, obzvláště pak s diesely HDi. Doporučuji Vám dvoulitr s 80 kW, který nabídne velmi dobrou dynamiku a spolehlivost, jeho silnou stránkou je také nízká spotřeba paliva a dobrá kultura chodu. Pokud budete pravidelně měnit olej (nejpozději po 15 tis. km) a tankovat kvalitní palivo, bude Vám vůz sloužit velmi dlouho.
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.