Rover623 napísal:
Doporučovat nic asi nebudu, ale na co se zaměřit u 307, hlavně na elektriku. Doporučuji vše pečlivě vyzkoušet, dále se zaměřit na možná poškození v oblasti předku (blatníky, maska), zde totiž vede hlavní svazek kabelů, který se i při menších nehodách snadno poškodí a elektrika potom blbne jako šílená (hlavně v zimě a když prší), důvod je jednoduchý, většinou to totiž nikdo pořádně neopraví.I tak si ovšem elektrika u 307 žije vlastním životem, nezávisle na potřebách majitele. Co se týče motorů, tak benzíny pro tohle auto nestály za nic, u dieselů zase hrozí riziko nákladné opravy, ani ne tak kvůli motoru jako spíš kvůli mizerné naftě která se u nás prodává.Poslední problém je SW, pokud majitel kašlal na update jednotky v servisu, můžete narazit na kusy které jsou vlastně po klinické smrti. První verze SW totiž obsahovaly dost chyb, což kromě obvyklých problémů se sklápěním zrcátek nebo vypínáním světel, způsobovalo i problémy některým motorům.Nakonec bych se asi zaměřil na to co trápí skoro všechny Peugeoty, pokud předchozí majitel zatěžoval často auto na zadní nápravě, mají tato auta tendenci sedat na zadek (je to vidět, kola zalézají do podběhů), zvlášť palčivé je to u kombi (jako je právě 307SW). Oprava může být drahá, pokud už je to opravdu hodně rozbité.Osobně bych i 307SW doporučil, ale až z posledních roků výroby, kdy byla většina problémů odstraněna.
Tak nevím , tazatel se ptá na 308. Pokud se však chce něco dozvědět, tak doporučuji Peugeot fórum.