0
späť
 

diskuze k tématu: Peugeot 308 1.6 VTi - solidní volba?

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 03.05.2010 14:22, Že by?
Zadní tuhá náprava určině ne, není to Moskvič 408.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.05.2010 08:06, RE: Že by?
donald napísal:
Zadní tuhá náprava určině ne, není to Moskvič 408.
Peugeot 308 má vzadu vlečená ramena spojená torzní příčkou (shodná s modelem 307). To je pravda. Její projev však mohu označit za totálně tuhý, s vozem nedokáže na nerovnostech spolupracovat a chová se podobně jako ve zmíněném Moskviči (s nadsázkou), která však byla poháněná. Přední náprava P308 nerovnosti utlumí a zvládá bez větších potíží (až v případě benzínu či dieselu), ale zadní se hodí spíše jen na kvalitní povrch francouzských silnic. Navíc u některých 308 jsem pozoroval i při malém km nájezdu velmi nepříjemné bouchání. Francouzská auta vyhovují řadě řidičů, bohužel každý nový model není zrovna revolučním skokem v technice ... což je případ i 308. Francouzům nedělá problém vzít podvozek z 307, poupravit přední nápravu a postavit na něm prostornější novou karoserii s novým interiérem ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.05.2010 11:24, RE: Že by?
Petr - TipCars.com napísal:
Peugeot 308 má vzadu vlečená ramena spojená torzní příčkou (shodná s modelem 307). To je pravda. Její projev však mohu označit za totálně tuhý, s vozem nedokáže na nerovnostech spolupracovat a chová se podobně jako ve zmíněném Moskviči (s nadsázkou), která však byla poháněná. Přední náprava P308 nerovnosti utlumí a zvládá bez větších potíží (až v případě benzínu či dieselu), ale zadní se hodí spíše jen na kvalitní povrch francouzských silnic. Navíc u některých 308 jsem pozoroval i při malém km n...
Ta poslední věta vystihuje nejen francouze, ale hlavně koncern VW - stavebnice lego by mohla závidět.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.