Reno napísal:
Zdeny60 napísal:
Reno napísal:
Milá zlatá,v podobné situaci jsem byl před pár lety. Nechtěl jsem jezdit na myčku! Měl jsem novou E60ku za milión a přece bych ji nedal do myčky. Tak jsem si pořídil tu nejjemnější houbičku, auto jsem umyl - a zůstal jsem jak opařený. Celé auto doškrábané. Od té doby si pamatuju, že lak nevydrží vůbec nic
Auto jsem nechal rozleštit, dost to pomohlo, ale pod neónama to bylo vidět pořád, byl jsem z toho tak špatnej, že jsem ho za půl roku prodal, už jsem z něho neměl žádnou radost.Manželce se stalo vloni něco podobného na její milované Z4, a tam to bylo o dost zákeřnější. V zimě ráno napadnul sníh, odpoledne povolil a večer přimrznul. Ráno, když se ho snažila odmést, celé auto doškrábala. To by nenapadlo ani mně. Opět, rozleštit, na bílé to nebylo tolik vidět, ale při detailním pohledu už to auto nebude nikdy jako dřív.Poučení je takové, že lak vůbec nic nevydrží. Známá, která se věnuje autodetailingu nebo jak se tomu říká, myje svoje auto každý třetí den, ručně. Je na to fakt úchylná, když přijede v létě z cest, a má na něm mouchy, umývá je okamžitě, prý to tam nesmí zůstat ani pár hodin navíc, jinak se to zažere do laku. Asi nejlepší volba je polepit auto fólií....
Milý Reno, pak ti nezbývá, než si koupit asi lepší auto. Povím ti takto: vlastním Subaru z roku 2006, které nezná garáž. Má najeto 175.000km. A jelikož parkuje v létě v zimě na slunci, mrazu a dešti, potažmo ledu a sněhu, tak lak je vystaven obrovskému namáhání. A přijeď se podívat. rád ti ukáži lak po 8 letech - jako nový, lesk jak blesk a nějaké scratches? Kdeže... Pak asi u BMW něco udělali špatně. Vlastně, proč se divím, vždyt jsem v jejich výrobní lince byl a lakovnu jsem viděl, tak že jasné... Jo, holt není všechno BMW, co se třpytí, kamaráde. A o materiálu vnitřku BMW - to radši ani komentovat nebudu. Jednak to do tohoto vlákna nepatří a jednak nechchi být hned po ránu neslušný
Jo Zdeny,BMW má příšerné interiéry, i když teď se trochu polepšili a nové auta z výroby mají zalakované smítka a všechny tmavé laky mají "pomerančový efekt". To jsou staré známé věci.Ale taky mají jedny z nejlepších motorů, které tě nesežerou, i když mají špičkový výkon a parametry,nejlepší automatické převodovky, poháněnou zadní nápravu, skýtají neskutečnou zábavu za volantem, perfektně vypadají a skvěle se řídí.A protože já jsem založením funkcionalista, tak mi BMW neskutečně pasuje. O stupínek výš je asi Porsche, ale tam jsem ještě nedospěl.Teď vybírám nové, zkoušel jsem Lexus, Audi, Volvo, nikde jsem nenašel to co jsem hledal. Subaru jsem zkoušel už dřív, na Outback 3,6 toho můžu říct jen velmi málo negativního, ale to je tak jedno auto, co se jim povedlo, možná ještě Legacy GT, ale já nechci foukačku. O famózní Impreze nemluvím, ale já potřebuju k životu automat.
Hledat zábavu za volantem Volva, Lexuse (mimo IS-F) či AUdi (při vší úctě, neznám Audi, která by jela dobře jinak, než v přímce, ale pravda, neřídil jsem RS4/6) je idealizmus.
Z daného výběru bych volil Lexus IS-F, to je skutečně famózní nástroj pro radost, pětilitrová V8 vykouzlí úsměv kdykoliv jakkoliv a podvozek tomu jen sekunduje. Tohle byl můj cíl letos na jaře, ale v tu dobu nebyl poblíž kus, který by nebyl z USA, či bouraný a nebo něco nehrálo v historii. proto jsem se uchýlil nakonec k pseudorodiiinému Infniti G37 4WD a nelituji.
Ale pokud chceš užít výbornou zábavu za volantem a musíš mít automat, zkuse se svézt s Legacy SpecB, ale MY 08, který měl už SI drive. To je setsakra dobrý vozilod. Já mám doam SpecB, ale bez SI drive, takže na pořádný svezení musím přepnout do S-modu a to je něco jako kompromis mezi Sport SHarp a Normal u SI-drive. Jinak podvozkově je SpecB jiná liga, než jakákoliv mě známá Audi, co jsem řídil, protože je daleko lépe vyvážené a halvnmě, podvozek je výborně naladěný díky jiným tlumičům a pružinám. prostě SPecB je hodně muziky za málo peněz a proti Audi získáš jako bonus vynikající spolehlivost (protože je realtivně jednoduché), nekradou se naštěstí lidi jsou blbí a nevděí, že se dá svézt lépe s jinými auty) a nebudeš na silnici jedním ze stáda mezi Audi. A motor H6 se svými 180kW není sice ta největší pila, ale má zcela lineární průběh, ráda jde od maximálních otáček, a v zatáčkách se budeš jen smát
IS-F je naproti tomu pekelně brutálně rychlé v akceleracia zrychlení, parádní v zatáčkách, ale chybí mu kousek filigránské hravosti Subaru. Možná, že to je daň za těžký V8 motor. Ale zvuk, provedení, brutální zátah, to člověja nadchne chětj nechětj. A převodovka? To je lahůdka, kdesi jsem četl, že řadí snad jen o fousek pomaleji, než převodovky u F1 (to nneí z mé hlavy, to jsem skutečně četl) a nemám důvod nevěřit - když na to dupneš, tak než řekneš "švec", máš nasázíno na plno a jedeš 250
A jde resetovat omezovač....