Rover623 napísal:
Jen připomenu to co už asi tazatel ví, francouzká auta jsou noční můrou elektrikářů (hlavně ta novější). První slabinou je hlavní vedení, tedy svazek drátů (50-80, podle typu) vedený přímo pod chladičem (obvykle), který vlastně při jakékoli menší nehodě na předek podléhá okamžitě destrukci. Další věcí je fakt, ře francouzi si až nemístně libují v tom, veškerou elektriku v autě nějak zakrývat, budiž příkladem některé modely Renaultu, kde musíte kvůli výměně žárovky sundat kolo a vyndat kryt v pod...
s tou elektrikou souhlasím, měl jsem Renault Vel Satis a kvůli výměně parkovačky musel dolů přední nárazník. fatální potíže s elektrikou nastaly když si tchán, kterému jsem auto přenechal, dal namontovat tažné od nějakého garážisty. ten idiot mu nacvakal elektriku rychlospojkama na stávající vedení. od té doby konec, všechno začalo jít do kytek vč. vstřikování, pořád nějaké chybové hlášky, nešlo startovat, neodblokovala se ručka apod.