tomaskrtek napísal:
tohle je zářný příklad jak se snaží velcí a rádoby seriózní hráči zlikvidovat konkurenci. pochopí už někdy že ne každý si dá marži na litr tři až pět korun? že jsou provozovatelé kterým stačí koruna aby se uživili? že půllitrovka koly může stát dvacku a ne pětatřicet? jedinej důvod proč se zastavím na Shellce je kafe-to mají fakt dobrý. ale nevidím jedinej rozumnej důvod proč tam brát benzín. zvláště poté co se prokázalo že Shell VP-R je shit, takže prémiovku beru pouze u OMV. teda když je do čeho. s normálním autem jezdím do Tesca kde mají desetinásobně větší výtoč oproti Shellce a o tři kačky levnější, nebo k Primě kde je výtoč díky ceně ještě větší. a to je to pravé co Shellce leží v žaludku. stejně to zaváží z jedné rafinérie takže je to shodná tekutina u všech. vyjímkou jsou pokud vím pouze u OMV kde si část na jihu situovaných pump zaváží z Rakouska.
Pozor, ten VP-R je šit jenom u nás, v D má opravdu deklarované vlastnosti! Možná právě tohle by nám měl p. ing. Pražský vysvětlit... Jenže on jakoukoliv ostřejší otázku shodí větou "k tomu nemůžu nic říct"... Tak má poslat za sebe tiskovýho mluvčího, když neví, jak to má vysvětlit.... Jenom kecy o ničem. Léta beru od Esso/Agip, na Shell jsem jezdil jen při oné "cenové neválce", a to jen pro benzín...