David V napísal:
Prý šrotovné není kvůli oživení průmyslu, ale kvůli omlazení vozového parku. No jestli je to pravda, tak ať rozdávájí šrotovné za stará auta, ale nepodmiňují to nákupem nových. Mít 25 let starou Škodíru, tak ji za 30 nechám se šrotovat a za ty prachy si koupím Escorta z 98 s Euro II a průměrnému stáři pomohu svým 14-ti letým omlazením. A podle posledního tvrzení to navíc bude ekologické, protože za toho Escora už taky někdo mohl 30 tisíc dostat v rámci šrotovného. A protože je neekologické vyráb...
Fajn návrh. Osobně bych se přimlouval. Jenže to už by bylo příliš přímočaré rozdávání peněz. Když to platí jen na nové, tak se to vždy zašmodrchá s tím, že to vlastně je výhodné, protože se to vrátí na DPH...
Jinak souhlas. Klidně by to šlo udělat podle emisních Euro norem. Posun o 1 euronormu nahoru 5 tis. Kč, ob dvě 15 tis. Kč, ob tři 30 tis. Kč.
Jenže i toto je naprosto na palici. Proč by měl být "trestán" ten, kdo poctivě za své našetřil? A teď nějakej jouda, co prachy prochlastá, dostane almužnu za svoje pohodlí! Stejně jako zelená úsporám. Mnoho lidí za svoje těžce vydělané děňgy zateplilo a vyměnili okna. A teď se bude přispívat lemplům??? Bursíka bych za to "ukřižoval".