0
späť
 

diskuze k tématu: Jak se dostal olej do nafty u Opelu Zafira a co s tím?

kategórie zaradenia témy: poradna, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 10.02.2010 13:06, VP44
Napsat o čerpadlu VP 44 že je spolehlivé je blbost, ať už se jedná o starší psg15 nebo novější typ psq16 ( který je i u této Zafiry ), kolem 150 000km +- téměř pravidelně dochází k přidření pístku vně čerpadla a tím pádem shoří elektronika v něm. Někdo říká, že stačí vyměnit švába a pojede se dál, ale to je blbost. Po pár stovkách km se projeví závada opět. Pomůže vždy jen repas, který se bude pohybovat kolem 20t Kč nebo nové čerpadlo.
Jinak motor 2.2DTi pokud šlape správně je výborný, reálný výkon na brzdě ( typ psg16 - novější ) se pohybuje kolem 100kw a přes 300Nm ( papírově 92kw a 280Nm ) a spotřeba kolem 6l je normální
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 11.02.2010 11:29, kilometry
Zajímalo by mě kolik má tazatel najeto. Mám stejný vůz s porci cca 220tkm, mám ji šestým rokem a měním jenom olej a liju naftu. Tak jsem zvědav, kdy mě čeká čerpadlo, eventuelně jiná investice. Díky za info
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 06.07.2011 00:26, RE: kilometry
Lub77 napísal:
Zajímalo by mě kolik má tazatel najeto. Mám stejný vůz s porci cca 220tkm, mám ji šestým rokem a měním jenom olej a liju naftu. Tak jsem zvědav, kdy mě čeká čerpadlo, eventuelně jiná investice. Díky za info
nečeká Vás nic... protože pán zakoupil auto v AAA s poctivými a prověřenými 87tis.km... ))
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.