0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Vectra C/Signum - Nové tvary, nová technika

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.10.2006 09:04, 3.0 V6
Nevíte někdo ten šestiválec od Isuzu to je stejný jako používá Renault u VelSatisu a u Espace?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.10.2006 10:15, RE: 3.0 V6
Hanz napísal:
Nevíte někdo ten šestiválec od Isuzu to je stejný jako používá Renault u VelSatisu a u Espace?
To asi ne. Renault používá motory V6 stejné, jako koncern PSA, Jedná se o druhou generaci motoru PRV (Peugeot renault Volvo), Volvo to už je ale minulost, to je již nepoužívá. Prostě všechny francouzské vozy mají ten samý motor.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.10.2006 12:54, pane Vaculík
Pane Vaculík, nevíte prosím, jestli se dá nějak eliminovat to zavzdušňování palivového vedení. Budu vděčný za jakoukoliv možnost co Vás napadne! Děkuji předem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.10.2006 12:59, RE: 3.0 V6
Tomáš napísal:
To asi ne. Renault používá motory V6 stejné, jako koncern PSA, Jedná se o druhou generaci motoru PRV (Peugeot renault Volvo), Volvo to už je ale minulost, to je již nepoužívá. Prostě všechny francouzské vozy mají ten samý motor.
Nesouhlasím - Renault nemá vůbec nic společnýho z PSA, natož společný motor. 3.0V6 turbodiesel od ISUZU používal Opel v modelu Vectra C, Signum, SAAB v modelu 9-5 a taktéž Renault v modelu VelSatis. Napsat něco jako, že francouzi používají všichni stejnej motor je stejná stupidita jako tvrdit, že všechny německý značky používají TDi od VW. A mimochodem volvo používalo ve velkých modelech TD od Audi (starý dobrý pětiválec) a malé modely S40/V40 měli opravdu diesel od Renaultu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.10.2006 13:06, RE: 3.0 V6
Saabista napísal:
Nesouhlasím - Renault nemá vůbec nic společnýho z PSA, natož společný motor. 3.0V6 turbodiesel od ISUZU používal Opel v modelu Vectra C, Signum, SAAB v modelu 9-5 a taktéž Renault v modelu VelSatis. Napsat něco jako, že francouzi používají všichni stejnej motor je stejná stupidita jako tvrdit, že všechny německý značky používají TDi od VW. A mimochodem volvo používalo ve velkých modelech TD od Audi (starý dobrý pětiválec) a malé modely S40/V40 měli opravdu diesel od Renaultu.
Já ale mluvim o benzinovym 3,0 V6 24V Koukněte se na jejich pramaetry. Např stará Laguna, 406 a Xantia mají ten samý 3,0 l V6 a 140 kW po modernizaci s variátorem cca 153 kW. Vznětové motory jsou samozřejmě úplně jiné. Ty má Renault společné třeba s Nissanem, ikdyž ne všechny.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.10.2006 13:12, RE: 3.0 V6
Saabista napísal:
Nesouhlasím - Renault nemá vůbec nic společnýho z PSA, natož společný motor. 3.0V6 turbodiesel od ISUZU používal Opel v modelu Vectra C, Signum, SAAB v modelu 9-5 a taktéž Renault v modelu VelSatis. Napsat něco jako, že francouzi používají všichni stejnej motor je stejná stupidita jako tvrdit, že všechny německý značky používají TDi od VW. A mimochodem volvo používalo ve velkých modelech TD od Audi (starý dobrý pětiválec) a malé modely S40/V40 měli opravdu diesel od Renaultu.
No já se asi nepřesně vyjádřil. Myslel jsem V6 dci od Renaultu. Jinak je pravda že V6 benzín u Renaultu pochází z prastarého PRV, který byl vyvinut společně s Peugeotem. V tom má Tomáš pravdu. Akorát si nejsem jist jak moc jsou dnes ještě tyto motory konstrukně schodné. Mě šlo ale o naftovou V6 a to Tomášovi zjevně nedošlo. Navíc teda když už benzín tak u Vel Satise a Espace se používá V6 3,5l od Nissanu a ten původní V6 3,0 už je k mání akorát v Laguně.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.10.2006 15:45, adamovy sici stroje
Hanz napísal:
No já se asi nepřesně vyjádřil. Myslel jsem V6 dci od Renaultu. Jinak je pravda že V6 benzín u Renaultu pochází z prastarého PRV, který byl vyvinut společně s Peugeotem. V tom má Tomáš pravdu. Akorát si nejsem jist jak moc jsou dnes ještě tyto motory konstrukně schodné. Mě šlo ale o naftovou V6 a to Tomášovi zjevně nedošlo. Navíc teda když už benzín tak u Vel Satise a Espace se používá V6 3,5l od Nissanu a ten původní V6 3,0 už je k mání akorát v Laguně.
Nejak se nemohu zbavit dojmu, ze od dob spolehlivych ackovych omeg ma opel v autech neskutecne mnozstvi ruznych kurvitek
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.10.2006 16:18, RE: 3.0 V6
Hanz napísal:
No já se asi nepřesně vyjádřil. Myslel jsem V6 dci od Renaultu. Jinak je pravda že V6 benzín u Renaultu pochází z prastarého PRV, který byl vyvinut společně s Peugeotem. V tom má Tomáš pravdu. Akorát si nejsem jist jak moc jsou dnes ještě tyto motory konstrukně schodné. Mě šlo ale o naftovou V6 a to Tomášovi zjevně nedošlo. Navíc teda když už benzín tak u Vel Satise a Espace se používá V6 3,5l od Nissanu a ten původní V6 3,0 už je k mání akorát v Laguně.
No jasně, to mi nedošlo, ale mohlo, mám asi dlouhé vedení, vždyt Isuzu byl vždy dodavatelem dieslů pro Opely a byly to vždy dobré motory, na rozdíl, od těch Opláckých (Stará Astra F, Vectra A apod). Také vím, že Vel Satis má 3,5 liter. Stejný motor má třeba i Nissan 350 Z ale jinak naladěný a asi i z řadou jiných konstrukčních celků (Stejné jako u různě výkonných TDI-ta se také neliší pouze ŘJ jak si často každý myslí).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.10.2006 13:22, 2.2 16V benzin
Pane Vaculiku, velmi povedena recenze (jako vzdy), ale zklamalo mne, ze jste se nezminil o benzinu 2.2., o jeho spolehlivosti, vykonu spotrebe atd. Ostatni benziny jsou dobre zname z jinych modelu znacky, ale prave 2.2 16V se mi podle parametru zda pro vectru C a bezne jezdeni idealni. Jezdim mondeem MKIII 2.0 HE - ten mi v mondeu prijde pomerne slaby a premyslim o vymene za vectru GTS 2.2 16V, ktera se mi i vice libi designove.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.10.2006 20:08, Vectra 1,8
Konečně jste si všimli taky Vectru C. Myslím, že je to jedno z nejpovedenějších vozů posledních let. Jezdim s ní asi půl roku a určitě nelituji. Oproti Mondeu trochu horší jízdní vlastnosti, ale komfort je neporovnatelný. A když s ní nejezdíte jako prase, nebo samovrah, tak bych jízdní vlastnosti vůbec neřešil. Motor 1,8 je do 2500 otáček dost nepřesvědčivý, ale pak to šlape. Když dodržujete rychlostní limity, tak spotřeba v pohodě do 7 l, jinak bez problémů 7,7 aj s non-stop zapnutou klimatizací. Když chcete komfortní, tichý a bezpeční vůz, tak není o čem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 02.03.2007 23:59, RE: Vectra 1,8
daniel napísal:
Konečně jste si všimli taky Vectru C. Myslím, že je to jedno z nejpovedenějších vozů posledních let. Jezdim s ní asi půl roku a určitě nelituji. Oproti Mondeu trochu horší jízdní vlastnosti, ale komfort je neporovnatelný. A když s ní nejezdíte jako prase, nebo samovrah, tak bych jízdní vlastnosti vůbec neřešil. Motor 1,8 je do 2500 otáček dost nepřesvědčivý, ale pak to šlape. Když dodržujete rychlostní limity, tak spotřeba v pohodě do 7 l, jinak bez problémů 7,7 aj s non-stop zapnutou klimatizac...
no ako som cital, tak som kupil tu najhorsiu VC aku som mohol 2.0tdi ,,,,ziarovka mi uz pustila, tlmice trosku tecu, uz mam najazdene 160000 takze mam strach o turbo a taktiez to startovanie nieje nic extra, ale inac som spokojny xD
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.04.2007 23:49, RE: Vectra 1,8
daniel napísal:
Konečně jste si všimli taky Vectru C. Myslím, že je to jedno z nejpovedenějších vozů posledních let. Jezdim s ní asi půl roku a určitě nelituji. Oproti Mondeu trochu horší jízdní vlastnosti, ale komfort je neporovnatelný. A když s ní nejezdíte jako prase, nebo samovrah, tak bych jízdní vlastnosti vůbec neřešil. Motor 1,8 je do 2500 otáček dost nepřesvědčivý, ale pak to šlape. Když dodržujete rychlostní limity, tak spotřeba v pohodě do 7 l, jinak bez problémů 7,7 aj s non-stop zapnutou klimatizac...
Chci si ji taky koupit.Můžete mi napsat více zkušenosti s tímto autem.Díky J.Č.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 09.04.2007 11:35, RE: Vectra 1,8
Josef Černohorský napísal:
Chci si ji taky koupit.Můžete mi napsat více zkušenosti s tímto autem.Díky J.Č.
Ja ji mam pres rok, 1.8 90kW r.v. 03. Tak kdyztak se ozvěte na j.boula@centrum.cz
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.05.2007 18:07, RE: Vectra 1,8
Josef Černohorský napísal:
Chci si ji taky koupit.Můžete mi napsat více zkušenosti s tímto autem.Díky J.Č.
Mam VC 1,8 viac ako rok a cim dlhsie s nou jazdim, tym som spokojnejsi.Zatial ma vyviedla s miery len serviska po 120 tis, kedy som zaplatil cez 15 tis Kc, aj ked to slubovali spravit do 10. Ale potom ma ukludnil znamy s R Meganom, ktory cvakol cez 20). Inak auticko super, spotreba za zimu 7,3. Ak chcete predbiehat tak smelo 3 a ziadny strach, stihnete to. Co sa tyka komfortu, tak ten je na velmi vysokej urovni, 2 zonova klima, pohodlne sedadla, uplne super laktova opierka vpredu a rychlostna paka akurat do ruky. Akurat tie ovladace pod volantom...ale zvykol som si. Ked spominam komfort, viem o com hovorim, ¨domov to mam cez 500km po otrasnych slovenskych cestach a je to uplne v pohode, bolesti chrbta alebo stuhlost som este nezazil. A este ku kufru, toho som sa bal najviac. Mam 4 dv sedan a na moje prekvapenie sa mi tam zmestil velky kocik s vanickou, 3 velke cestovne tasky a este dajake prkotiny. Takze ak uvazujete o VC 1,8, tak nevahajte, mozno som mal len stastie na kus, alebo ma to najhorsie este len caka, ale zatial som maximalne spokojny a absolutne nelutujem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.09.2007 21:05, 2.0dti
s timhle motorem sem si koupil vektru z nemecka, tehda mela neco pres 220tkm, na nasich cestach jezdi 3 roky uz ma 350tkm za sebou a motor drzi. Jenom bezny udrzby
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.