0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Vectra

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 29.11.2007 00:11, bouraný shit
To je zase recenze, hodnotit tady bouranou mrdku, která má nalítané min. 400 tis. Co nejrychleji to dej šešrotovat, než někoho sejmeš. Mám vectru B několik let, max. spokojenost až na brzdy, ty stojí za hovno.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 29.11.2007 00:14, 220km/h ?
To je silenost, nebo spis neskutecny hazard jet (i kdyz tachometrovych) 220km/h v takovym starym strepu. Dostala me veta "predjedete cokoliv" Nac kupovat Ferrari kdyz staci 15 let stara Vectra
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 29.11.2007 00:33, kram
opel byl strasnej kram
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 29.11.2007 08:22, no
Já bych spíše ocenil, že autor nedělá z mnohaletého pekáče to co není, nesrovnává s nesrovnatelným, evidentně netrpí VWmindrákem atd. Jistě, je to stará pelešina, ale pokud chce někdo dát za auto jednu průměrnou výplatu chápu, když ho zařadí mezi kandidáty.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 29.11.2007 08:22, RE: bouraný shit
anonym napísal:
To je zase recenze, hodnotit tady bouranou mrdku, která má nalítané min. 400 tis. Co nejrychleji to dej šešrotovat, než někoho sejmeš. Mám vectru B několik let, max. spokojenost až na brzdy, ty stojí za hovno.
Zase jeden, co kupoval auto, které bylo deset let v provozu a uvěřil, že má nalítáno "pouze" 120 tis. kilometrů ) ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 29.11.2007 08:27, Strašné
To je dost drsné, s takovým autem bych se neodvážil vůbec někam vyjet, zejména ne na středně dlouho trasu. Mám taky VA z roku 95, kdy už se dala pořídit vybavená a naštěstí žádná z těchto závad mě nepostihla. Mám sice na tacho nějakých 123 t, ale kdo ví, kolik je staženo před koupí. Jen jednou mě zazlobila, že jsem musel jet opatrně domů - odešly usměrňovací diody, takže jsem jel cca 120 km na baterku. Jinak stát mě nenechala nikdy.
Toto je vrak, havarovaný a asi i se zanedbanou údržbou. Navíc je z roku, kdy prakticky nemá žádnou výbavu, takže to tak někdo koupí na ND, ale z této jich moc použitelných nebude. Dal bych to pryč a koupil něco jiného.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 29.11.2007 08:34, RE: Strašné
David V napísal:
To je dost drsné, s takovým autem bych se neodvážil vůbec někam vyjet, zejména ne na středně dlouho trasu. Mám taky VA z roku 95, kdy už se dala pořídit vybavená a naštěstí žádná z těchto závad mě nepostihla. Mám sice na tacho nějakých 123 t, ale kdo ví, kolik je staženo před koupí. Jen jednou mě zazlobila, že jsem musel jet opatrně domů - odešly usměrňovací diody, takže jsem jel cca 120 km na baterku. Jinak stát mě nenechala nikdy.
Toto je vrak, havarovaný a asi i se zanedbanou údržbou. Navíc j...
Sám píše, že je to takřka neprodejné, takže to dojezdí do mrtě a sešrotuje. Samozřejmě i on chce něco novějšího, ale asi to má své důvody, proč to tak není a dokud kolem mne neproletí někde na okresce 150km/hod a vyloženě mne neohrozí, jsem na jeho straně.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 29.11.2007 09:10, Není ojetina jako ojetina
Taky mám 15 let staré auto. Ale japonské. Mazdu 626. Na budíkách má 171 tkm, ale reál je tak min.300 tkm, s tim vědomím jsem ho před 4-mi lety kupoval. Oproti evropanům z té doby plná výbava (vše v elektrice, ABS, klima - plně funkční atd...). Už druhým rokem chci koupit něco novějšího, ale tohohle je mi líto se zbavovat. Motor 2.0i, sice na dnešní dobu jen 85 kW, ale táhne odspodu, takže přes 3 tis otáček jen při předjíždění. Dlouhodobá spotřeba 7,2-8 l. Závady žádné, jen běžná údržba (náplně, filtry, destičky). Nebojím se s tím jet kamkoli, loni v Zadaru. To jen tak ve stručnosti, že ani 15 let staré auto nemusí být vrak. I nové auto se dá odjezdit a vybydlet za 2 roky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 29.11.2007 09:32, RE: Strašné
edmund napísal:
Sám píše, že je to takřka neprodejné, takže to dojezdí do mrtě a sešrotuje. Samozřejmě i on chce něco novějšího, ale asi to má své důvody, proč to tak není a dokud kolem mne neproletí někde na okresce 150km/hod a vyloženě mne neohrozí, jsem na jeho straně.
Jo jo, já vím, píše, ale v tomto stavu asi moc není na co čekat. Já to s autem udělám asi nakonec velmi podobně nebo ho nechám vykoupit nějaký velký autobazar klidně za nějakou mizivou cenu, lepší, než když si pro to pak přijedou asfalti a budou mi pak vyhrožovat, že jsem jim za 20 tisíc prodal vrak, ať s tím něco udělám.
Taky si nemyslím, že 15 let staré auto musí být nutně zralé do šrotu, ale tato Vectra je už podle mě udržovaná na přístrojích. Možná je to jinak, ale dojem z článku takový mám. Dyť jen píše, co se kde pokazilo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 29.11.2007 09:41, RE: Není ojetina jako ojetina
anonym napísal:
Taky mám 15 let staré auto. Ale japonské. Mazdu 626. Na budíkách má 171 tkm, ale reál je tak min.300 tkm, s tim vědomím jsem ho před 4-mi lety kupoval. Oproti evropanům z té doby plná výbava (vše v elektrice, ABS, klima - plně funkční atd...). Už druhým rokem chci koupit něco novějšího, ale tohohle je mi líto se zbavovat. Motor 2.0i, sice na dnešní dobu jen 85 kW, ale táhne odspodu, takže přes 3 tis otáček jen při předjíždění. Dlouhodobá spotřeba 7,2-8 l. Závady žádné, jen běžná údržba (náplně, ...
Taky otazka k cemu ti ta plna vybava v mazde dneska je...ABS jedno z prvnich generaci - na hovno, klima asi bude nevykona a dnes jiz nefunkcni, servo mozna bude fungovat a elektrika budiz......me by zajimalo, v cem jezdi ti, kteri tu pisu ze to je odepsanej vrak.....sam mam BMW 635i z roku 1977, taky mi to jede 220, je fakt ze auto je jak z fabriky, brzy pribude recenze a ohrozenej se necitim. Auto me prijde oladatelnejsi a bezpecnejsi (co se jizdy tyce) nez kuprikladu ranault laguna 2002 co ma kamarad, a ta ani tech 220 nejede....brzdy, podvozek, crash test sice nebyl, nerikam ze BMW stare 30 let je bezpecne, ale naproti mazde 626 nebo P11 Nissanu bude lepsi....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 29.11.2007 09:50, RE: Není ojetina jako ojetina
anonym napísal:
Taky otazka k cemu ti ta plna vybava v mazde dneska je...ABS jedno z prvnich generaci - na hovno, klima asi bude nevykona a dnes jiz nefunkcni, servo mozna bude fungovat a elektrika budiz......me by zajimalo, v cem jezdi ti, kteri tu pisu ze to je odepsanej vrak.....sam mam BMW 635i z roku 1977, taky mi to jede 220, je fakt ze auto je jak z fabriky, brzy pribude recenze a ohrozenej se necitim. Auto me prijde oladatelnejsi a bezpecnejsi (co se jizdy tyce) nez kuprikladu ranault laguna 2002 co ma ...
Napíšeš příspěvek, ve kterým si odporuješ. Napíšeš, že auto z počátku 90. let je totálně k ničemu (nic nefunguje), zatímco auto z konce 70. let je naprosto perfektní. Něco tady dost smrdí. ABS je ABS a je jedno, jak je staré, pokud pracuje správně, pracuje stejně na starém i novém autě (pokud jsi nesrovnával ABS s EBD). Klima, ano, moje klima v autě už není tak výkoná, je znát technologický krok kupředu u nových aut, ale u mé klimy konkrétně se domnívám, že mám o něco méně chladiva. Pokud chceš srovnávat auta, měř jim stejným metrem, čili srovnávej auto z roku 77 v perfektním stavu s autem 92 v perfektním stavu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 29.11.2007 09:51, RE: Není ojetina jako ojetina
anonym napísal:
Taky otazka k cemu ti ta plna vybava v mazde dneska je...ABS jedno z prvnich generaci - na hovno, klima asi bude nevykona a dnes jiz nefunkcni, servo mozna bude fungovat a elektrika budiz......me by zajimalo, v cem jezdi ti, kteri tu pisu ze to je odepsanej vrak.....sam mam BMW 635i z roku 1977, taky mi to jede 220, je fakt ze auto je jak z fabriky, brzy pribude recenze a ohrozenej se necitim. Auto me prijde oladatelnejsi a bezpecnejsi (co se jizdy tyce) nez kuprikladu ranault laguna 2002 co ma ...
a dokonca aj oproti 1203...mam rad takych ako si ty, co 626 a P 11 videli akurat z balona a nikdy v tom nesedeli....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 29.11.2007 09:55, RE: Není ojetina jako ojetina
anonym napísal:
Taky otazka k cemu ti ta plna vybava v mazde dneska je...ABS jedno z prvnich generaci - na hovno, klima asi bude nevykona a dnes jiz nefunkcni, servo mozna bude fungovat a elektrika budiz......me by zajimalo, v cem jezdi ti, kteri tu pisu ze to je odepsanej vrak.....sam mam BMW 635i z roku 1977, taky mi to jede 220, je fakt ze auto je jak z fabriky, brzy pribude recenze a ohrozenej se necitim. Auto me prijde oladatelnejsi a bezpecnejsi (co se jizdy tyce) nez kuprikladu ranault laguna 2002 co ma ...
Tak klima mi plně funguje (sám se tomu divím), i letos v červenci při skoro 40°C v autě celkem pohoda. A co se týče ABS, najezdil jsem 20 tkm i s Octavií r.v.2002 a oproti Mazdě 626 r.v.1992 nevidím v praktickém provozu žádný podstatný rozdíl - zdůrazňuji, že mluvím o ABS a praktickém provozu, aby mě koncernisti hned nesežrali. Servo a veškerá elektrika samozřejmně plně funkční (i zrcátka vč.vyhřívání).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 29.11.2007 10:04, RE: Není ojetina jako ojetina
David V napísal:
Napíšeš příspěvek, ve kterým si odporuješ. Napíšeš, že auto z počátku 90. let je totálně k ničemu (nic nefunguje), zatímco auto z konce 70. let je naprosto perfektní. Něco tady dost smrdí. ABS je ABS a je jedno, jak je staré, pokud pracuje správně, pracuje stejně na starém i novém autě (pokud jsi nesrovnával ABS s EBD). Klima, ano, moje klima v autě už není tak výkoná, je znát technologický krok kupředu u nových aut, ale u mé klimy konkrétně se domnívám, že mám o něco méně chladiva. Pokud chceš ...
pokud klima nechladí, tak tam zkrátka není chladící médium, který ti za pár stovek (max. za 1500) dolijí. Lednice je furt lednice, i když bude 30 let stará
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 29.11.2007 10:09, RE: Strašné
edmund napísal:
Sám píše, že je to takřka neprodejné, takže to dojezdí do mrtě a sešrotuje. Samozřejmě i on chce něco novějšího, ale asi to má své důvody, proč to tak není a dokud kolem mne neproletí někde na okresce 150km/hod a vyloženě mne neohrozí, jsem na jeho straně.
Hlavně, aby to nesešrotoval i s někým na silnici. A jet s tímhle 220? Hodně levný adrenalinový zážite, který může vyjít pěkně draho. Doporučuju vzít to na pole a do lesa přes pařezy a trochu si s tím zařádit. Dojala mě věta - až na ty závady je to spolehlivé auto...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 29.11.2007 11:48, RE: Není ojetina jako ojetina
anonym napísal:
Tak klima mi plně funguje (sám se tomu divím), i letos v červenci při skoro 40°C v autě celkem pohoda. A co se týče ABS, najezdil jsem 20 tkm i s Octavií r.v.2002 a oproti Mazdě 626 r.v.1992 nevidím v praktickém provozu žádný podstatný rozdíl - zdůrazňuji, že mluvím o ABS a praktickém provozu, aby mě koncernisti hned nesežrali. Servo a veškerá elektrika samozřejmně plně funkční (i zrcátka vč.vyhřívání).
Měl jsem tuto vectru z roku 91 akorát to bylo GT a ta má myslím jinou převodovku jinak motor je stejný 85KW 8V kovářská práce a musím potvrdit pisateli že těch 220km/h se s tím obstarožním motorem se dá jet a je to docela palba ten řev vytočeného motoru.A spotřeba je taky OK.Je to ale plechovka a kastle je ze slabých plechů a auto se kroutí.Jinak ale já jsem měl pěkný kus s málo poruchami.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 29.11.2007 12:18, RE: Není ojetina jako ojetina
anonym napísal:
Tak klima mi plně funguje (sám se tomu divím), i letos v červenci při skoro 40°C v autě celkem pohoda. A co se týče ABS, najezdil jsem 20 tkm i s Octavií r.v.2002 a oproti Mazdě 626 r.v.1992 nevidím v praktickém provozu žádný podstatný rozdíl - zdůrazňuji, že mluvím o ABS a praktickém provozu, aby mě koncernisti hned nesežrali. Servo a veškerá elektrika samozřejmně plně funkční (i zrcátka vč.vyhřívání).
Ano srovnávat BMW 635CSi a Mazdu 626 z roku 1992 opravdu nelze. Ani cenou, výkonem či třeba jízdou. Už i z důvodů jako je napříkolad cena. Za cenu slušného CSíčka pořídíte ty mazdy 3-4.....Jízdně je to nesrovnatelné, Baworák má navrch ve všem, krom spotřeby (ktera kupříkladu u 635 je kombinovane okolo 12l.) Vzhled auta je čistý originál, nejpovedenějsi sport sedan všech dob do příchodu nove šestky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 29.11.2007 12:21, Jack
Prý smůlu na pondělní auto. Když jsem si přečetl tuto větu, tak jsem se musel z srdce zasmát. 15let stará rachotina s 3x přetočenýma budíkama, hozená na střechu a on si snad myslí, že bude jen jezdit a občas vymění destičky nebo olej. Někteří lidi sem snad píšou recenze jenom aby někoho pobavili, nasrali a udělali ze sebe totální blbce.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 29.11.2007 12:58, opel
Kdysi jsem tutéž Vectru měl jako šestiletou, a většina uváděných závad se tam už vyskytovala...tohle auto fakt není nic moc - kromě motoru 2,0i 115k 8V : je živý, úsporný, spolehlivý, jednoduchý...odcházel mi opakovaně akorát servomotorek na volnoběhu, čímž kolísaly otáčky, ale jezdit se s tím dalo...jinak zbytek auta hrůza, mechanika i karoserie, interiér jakbysmet...každé auto má něco do sebe, ale na téhle Vectře A jsem to nějak nemohl najít...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 29.11.2007 13:23, RE: Není ojetina jako ojetina
anonym napísal:
Ano srovnávat BMW 635CSi a Mazdu 626 z roku 1992 opravdu nelze. Ani cenou, výkonem či třeba jízdou. Už i z důvodů jako je napříkolad cena. Za cenu slušného CSíčka pořídíte ty mazdy 3-4.....Jízdně je to nesrovnatelné, Baworák má navrch ve všem, krom spotřeby (ktera kupříkladu u 635 je kombinovane okolo 12l.) Vzhled auta je čistý originál, nejpovedenějsi sport sedan všech dob do příchodu nove šestky.
sport sedan??? co to plácáš - 635 je kupé :D
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.