0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Omega B - jak jezdí při 170 tis. km?

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Utorok 02.04.2013 13:58, No jo štěstí
Mít štěstí u ojetiny je Alfa Omega.
reagovať
Koloss
počet príspevkov639
dátum registrácie19.09.2008
Utorok 02.04.2013 16:29, RE: No jo štěstí
David V napísal:
Mít štěsí u ojetiny je Alfa Omega.


reagovať
Corlis
počet príspevkov135
dátum registrácie14.03.2007
Utorok 02.04.2013 16:48, RE: No jo štěstí
David V napísal:
Mít štěstí u ojetiny je Alfa Omega.


já měl taky omegu a za to, co jsem jí koupil, jsem do ní narval na servise.....uzasný auto, ale kazilo se pořád a to jsem ji měl zánovní.
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Utorok 02.04.2013 23:31, Chybí text recenze
Nebo je celá recenze jen nadpis na 4 řádky? To je nějaký bizarní aprílový článek?
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Utorok 02.04.2013 23:43, RE: No jo štěstí
David V napísal:
Mít štěstí u ojetiny je Alfa Omega.


jj.A jak se tu už mnohokrát v diskusi psalo, hlavně to chce NE-kupovat kus vyrobený v pátek. A vo tom to je...
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Streda 03.04.2013 11:40, RE: No jo štěstí
Petr S napísal:
David V napísal:
Mít štěstí u ojetiny je Alfa Omega.
jj.A jak se tu už mnohokrát v diskusi psalo, hlavně to chce NE-kupovat kus vyrobený v pátek. A vo tom to je...


Snad možná SMONTOVANÝ v pátek... Nebo se všechny podsestavy vyráběné v různých závodech a u subdodavatelů párujou? Do páteční kastle narvat páteční motor + páteční převodovku + páteční kabel. svazky + páteční jánevímcouž Prostě páteční auto jako celek je mýtus....
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Štvrtok 04.04.2013 00:16, RE: No jo štěstí
Pepe napísal:
Petr S napísal:
David V napísal:
Mít štěstí u ojetiny je Alfa Omega.
jj.A jak se tu už mnohokrát v diskusi psalo, hlavně to chce NE-kupovat kus vyrobený v pátek. A vo tom to je...
Snad možná SMONTOVANÝ v pátek... Nebo se všechny podsestavy vyráběné v různých závodech a u subdodavatelů párujou? Do páteční kastle narvat páteční motor + páteční převodovku + páteční kabel. svazky + páteční jánevímcouž Prostě páteční auto jako celek je mýtus....


jj, no někdo se tím utěšuje. že auto/model je sice kvalitní. A to že to je past vedle pasti, je asi způsobeno tím že bylo vyrobené v pátek
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Štvrtok 04.04.2013 10:18, RE: No jo štěstí
Petr S napísal:
Pepe napísal:
Petr S napísal:
David V napísal:
Mít štěstí u ojetiny je Alfa Omega.
jj.A jak se tu už mnohokrát v diskusi psalo, hlavně to chce NE-kupovat kus vyrobený v pátek. A vo tom to je...
Snad možná SMONTOVANÝ v pátek... Nebo se všechny podsestavy vyráběné v různých závodech a u subdodavatelů párujou? Do páteční kastle narvat páteční motor + páteční převodovku + páteční kabel. svazky + páteční jánevímcouž Prostě páteční auto jako celek je mýtus....
jj, no někdo se tím utěšuje. že auto/model je sice kvalitní. A to že to je past vedle pasti, je asi způsobeno tím že bylo vyrobené v pátek


Tak to potom jó . Řekl bych, že jeden nejmenovaný největší autobazar se na páteční kusy specializuje
reagovať
zeneva
počet príspevkov75
dátum registrácie24.08.2009
Štvrtok 04.04.2013 13:54, Opel - patecni nepatecni... proste ne :-)
Vybrat spolehlivy auto... za me japonec, nic jinyho nechci!!!
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Štvrtok 04.04.2013 22:39, RE: No jo štěstí
Pepe napísal:
Petr S napísal:
Pepe napísal:
Petr S napísal:
David V napísal:
Mít štěstí u ojetiny je Alfa Omega.
jj.A jak se tu už mnohokrát v diskusi psalo, hlavně to chce NE-kupovat kus vyrobený v pátek. A vo tom to je...
Snad možná SMONTOVANÝ v pátek... Nebo se všechny podsestavy vyráběné v různých závodech a u subdodavatelů párujou? Do páteční kastle narvat páteční motor + páteční převodovku + páteční kabel. svazky + páteční jánevímcouž Prostě páteční auto jako celek je mýtus....
jj, no někdo se tím utěšuje. že auto/model je sice kvalitní. A to že to je past vedle pasti, je asi způsobeno tím že bylo vyrobené v pátek
Tak to potom jó . Řekl bych, že jeden nejmenovaný největší autobazar se na páteční kusy specializuje


jj Anthony je vůbec borec. Ovladá techniku: levně kupuj, draho prodej, to v případě aut. A pak taky: draho prodej, levně kupuj, to v případě akcií AAA na burze. Prodal za 55 kč, koupil zpět za 23 kč => Dlouhodobá půjčka s vysokým záporným úrokem je prostě geniální.
reagovať
jinkas.jinksFB
počet príspevkov2
dátum registrácie16.01.2015
Piatok 16.01.2015 00:24, Srdeční záležitost
Naprosto souhlasím .... Já mám Omegu už 8 let a s autem jsem naprosto spokojen ... a tak jsem se rozhodl, že ji dam ještě jednu šanci vypadat skvěle a auto prošlo celkovou rekonstrukcí se záměrem si jí nechat. Brzdy sem vyřešil tím že jsem osadil brzdy z MV6 .... interier také (kůži s vyhříváním v elektrice) a pak se to zvrhlo a postavil sem si ji k obrazu svému .... výsledkem je úžasnej "cesťák (http://www.club-opel.com/vozidlo/opel-omega-b-1070)

PS: Jsem nesmírně rád za lidi kteří si hrají na odborníky a Omegu haní .... nebejt jich bylo by auto cenově úplně jinde
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Piatok 16.01.2015 09:10, RE: Srdeční záležitost
jinkas.jinksFB napísal:
Naprosto souhlasím .... Já mám Omegu už 8 let a s autem jsem naprosto spokojen ... a tak jsem se rozhodl, že ji dam ještě jednu šanci vypadat skvěle a auto prošlo celkovou rekonstrukcí se záměrem si jí nechat. Brzdy sem vyřešil tím že jsem osadil brzdy z MV6 .... interier také (kůži s vyhříváním v elektrice) a pak se to zvrhlo a postavil sem si ji k obrazu svému .... výsledkem je úžasnej "cesťák (http://www.club-opel.com/vozidlo/opel-omega-b-1070)PS: Jsem nesmírně rád za lidi kteří si hrají na odborníky a Omegu haní .... nebejt jich bylo by auto cenově úplně jinde


Horší než odborníci, kteří haní, jsou fanatici, kteří vyzdvihují.
Ze sdělení jsem pochopil, že Omega obdržela nemalou finanční injekci, aby se dala provozovat (shilá kastle je rovněž důvod k vyřazení z provozu). No a koroze byla přesně ten důvod, proč byly Opely tak levné. Nedalo se nad ní vyhrát. Proti technice, co by majitel dvou Opelů nemůžu říct křivé slovo. Byla sice z přelomu siluru a permu, ale fungovala výborně.
reagovať
petr.marek
počet príspevkov1
dátum registrácie21.01.2015
Streda 21.01.2015 16:18, souhlas
mám omegu 2.O.16V ,pohodlí neskutečné,panové dostal sem jí za tri litry od kámoše,a bude problém ji pak nahradit, jinak neskutecně levné dily,ideal auto pro cloveka ktery si rád dělá servis sám,já bych těm vyměnovačum nesvěřil nic. jo a jedině benzín,nafta patří do traktoru, masturbátoři koncernových hrkaček si dál dělejte dobře u palubního PC. já za 5 l nejezdim ,ale nedal sem za starou srágoru z boleslavi 150t tak si klído připlatim. forewer omega.a hlavně kluci každý auto je jako jeho majitel,kdo na to sere,a pak to po něm koupíš tak je jedno co je to za značku
reagovať
BMW528i
počet príspevkov372
dátum registrácie07.01.2013
Štvrtok 22.01.2015 08:53, omega
Já pořídil omegu B 2,5tds za 15 tis jako náhradní auto když mě nabourali, byla klasicky oplácky ohnilá, olej z ní tekl všude možně, ale jela a byla pohodlná a já ji potřeboval, bylo rozhodnuto, za 2 měsíce jsem s ní najel cca 5000km a potom byla doma ještě asi 2-30 měsíce a jezdil s ní kdo měl ruce a nohy z okolí a najela další 2000km, stav auta se nezměnil, občas něco blbnulo v elektronice, ale startovala v mrazu bez problémů a nebyl problém s ní kamkoliv dojet za 6-9l. najeto měla přijatelných 760tkm. až jsem ji nepotřeboval, tak jsem ji zase za 15000kč prodal a asi za půl roku jsem mluvil s novým majitelem, který ji měl na tahání vleku s autem a nemohl si ji vynachválit.
za těch 7000km byly kromě pov investice jen 1l oleje na dolití za 100kč 2x myčka za 100kč a 2x vysátí za 10kč :D
Opel nemám rád,ale myslím že omega B je nejlepší co kdy Opel vyrobil.
reagovať
free78
počet príspevkov300
dátum registrácie19.09.2008
Štvrtok 22.01.2015 13:00, RE: omega
BMW528i napísal:
Já pořídil omegu B 2,5tds za 15 tis jako náhradní auto když mě nabourali, byla klasicky oplácky ohnilá, olej z ní tekl všude možně, ale jela a byla pohodlná a já ji potřeboval, bylo rozhodnuto, za 2 měsíce jsem s ní najel cca 5000km a potom byla doma ještě asi 2-30 měsíce a jezdil s ní kdo měl ruce a nohy z okolí a najela další 2000km, stav auta se nezměnil, občas něco blbnulo v elektronice, ale startovala v mrazu bez problémů a nebyl problém s ní kamkoliv dojet za 6-9l. najeto měla přijatelných 760tkm. až jsem ji nepotřeboval, tak jsem ji zase za 15000kč prodal a asi za půl roku jsem mluvil s novým majitelem, který ji měl na tahání vleku s autem a nemohl si ji vynachválit. za těch 7000km byly kromě pov investice jen 1l oleje na dolití za 100kč 2x myčka za 100kč a 2x vysátí za 10kč :D Opel nemám rád,ale myslím že omega B je nejlepší co kdy Opel vyrobil.


SPíše bývalo by bylo to nejlepší co kdy OPEL vyrobil, kdyby auto nebylo "napadeno" oddělením katování kostů.
Už jenom kdyby to auto udělali z pozinkovaného plechu...
reagovať
BMW528i
počet príspevkov372
dátum registrácie07.01.2013
Štvrtok 22.01.2015 13:20, RE: omega
free78 napísal:
BMW528i napísal:
Já pořídil omegu B 2,5tds za 15 tis jako náhradní auto když mě nabourali, byla klasicky oplácky ohnilá, olej z ní tekl všude možně, ale jela a byla pohodlná a já ji potřeboval, bylo rozhodnuto, za 2 měsíce jsem s ní najel cca 5000km a potom byla doma ještě asi 2-30 měsíce a jezdil s ní kdo měl ruce a nohy z okolí a najela další 2000km, stav auta se nezměnil, občas něco blbnulo v elektronice, ale startovala v mrazu bez problémů a nebyl problém s ní kamkoliv dojet za 6-9l. najeto měla přijatelných 760tkm. až jsem ji nepotřeboval, tak jsem ji zase za 15000kč prodal a asi za půl roku jsem mluvil s novým majitelem, který ji měl na tahání vleku s autem a nemohl si ji vynachválit. za těch 7000km byly kromě pov investice jen 1l oleje na dolití za 100kč 2x myčka za 100kč a 2x vysátí za 10kč :D Opel nemám rád,ale myslím že omega B je nejlepší co kdy Opel vyrobil.
SPíše bývalo by bylo to nejlepší co kdy OPEL vyrobil, kdyby auto nebylo "napadeno" oddělením katování kostů.Už jenom kdyby to auto udělali z pozinkovaného plechu...


Podle mě to je to nejelepší, sice byla ohnilá,ale díry v ní nebyly, ale narozdíl od pozdějších opelů aspon jezdila :D

reagovať
jinkas.jinksFB
počet príspevkov2
dátum registrácie16.01.2015
Pondelok 26.01.2015 00:56, RE: Srdeční záležitost
David V napísal:
jinkas.jinksFB napísal:
Naprosto souhlasím .... Já mám Omegu už 8 let a s autem jsem naprosto spokojen ... a tak jsem se rozhodl, že ji dam ještě jednu šanci vypadat skvěle a auto prošlo celkovou rekonstrukcí se záměrem si jí nechat. Brzdy sem vyřešil tím že jsem osadil brzdy z MV6 .... interier také (kůži s vyhříváním v elektrice) a pak se to zvrhlo a postavil sem si ji k obrazu svému .... výsledkem je úžasnej "cesťák (http://www.club-opel.com/vozidlo/opel-omega-b-1070)PS: Jsem nesmírně rád za lidi kteří si hrají na odborníky a Omegu haní .... nebejt jich bylo by auto cenově úplně jinde
Horší než odborníci, kteří haní, jsou fanatici, kteří vyzdvihují. Ze sdělení jsem pochopil, že Omega obdržela nemalou finanční injekci, aby se dala provozovat (shilá kastle je rovněž důvod k vyřazení z provozu). No a koroze byla přesně ten důvod, proč byly Opely tak levné. Nedalo se nad ní vyhrát. Proti technice, co by majitel dvou Opelů nemůžu říct křivé slovo. Byla sice z přelomu siluru a permu, ale fungovala výborně.




nepřipadam si jako fanatik, ale mam rád fungující auta, která nepotřebujou asistenční služby, odtahovky a autorizovaný servis . Finanční injekči dostala ani ne v běžné hodnotě jednoročních servisů nových vozů běžných značek, což mi po 475000Km nepřijde mnoho při tom co Omega nabízí a i bez rekonstrukce s běžným servisem se dala bez problémů provozovat (důvod rekonstrukce bylo rozhodnutí, že si ji nechám ne technický stav ) a ano koroze je problem jako u většiny aut podobných ročníků, ale i toto se dá vyřešit na delší dobu
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.