0
späť
 

diskuze k tématu: Jaký je čtrnáct let starý Opel Omega 2,5TD Caravan?

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.11.2008 06:15, první!
Fajn recenze i auto. Lepší než podobně stará felda za 2x větší love. Zřejmě fakt dobrá koupě.
Ta poloosa za kilo je druhovýroba nebo originál? A světla skoro dražší než celé auto už raději nekomentuji.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.11.2008 09:51, RE: první!
Alda napísal:
Fajn recenze i auto. Lepší než podobně stará felda za 2x větší love. Zřejmě fakt dobrá koupě.
Ta poloosa za kilo je druhovýroba nebo originál? A světla skoro dražší než celé auto už raději nekomentuji.
Druhý!

Fajn recence, taková obšírnější, epičtější, ale aspoň jsem si početl.

Trochu divné je koupit starší vůz a pak ho dovybavovat PC, xenony a pod. No ale když to tak majitel chce, je to jeho věc.

Omegy se mi vždy hrozně líbili. Hlavně ty úplně poslední.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.11.2008 09:59, RE: první!
kuko napísal:
Druhý!

Fajn recence, taková obšírnější, epičtější, ale aspoň jsem si početl.

Trochu divné je koupit starší vůz a pak ho dovybavovat PC, xenony a pod. No ale když to tak majitel chce, je to jeho věc.

Omegy se mi vždy hrozně líbili. Hlavně ty úplně poslední.
Tuhle omegu jsem mněl taky a mohu potvrdit pisatelovu chválu.P.S.Nech si nahrát lepší software do říď.jednotky a uvidíš že živost motoru se rapidně zlepší.je totiš dost uškrcen a má velké rezervy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.11.2008 10:28, Lepší
Mnohem lepší recenze než na toho 2-litra. Omega je pro mě moc koráb, ale líbila by se mi buď s 2,5 V6 nebo MV6 (3,0) v benzínu samozřejmě. Mám pocit, že ty 2,5 TD se do auta montovaly 2 typy, jeden byl Opelovský a druhý z Báwa, ale z doslechu se nejedná o povedené motory ani v jednom případě, i když BMW je na tom o trochu lépe. Ale kdo ví, třeba tu pověst získaly nevhodným provozováním. Nicméně přeju ať dobře jezdí a taky si myslím, že je to rozumnější investice než do jakékoliv "filcky".
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.11.2008 11:03, RE: Lepší
David V napísal:
Mnohem lepší recenze než na toho 2-litra. Omega je pro mě moc koráb, ale líbila by se mi buď s 2,5 V6 nebo MV6 (3,0) v benzínu samozřejmě. Mám pocit, že ty 2,5 TD se do auta montovaly 2 typy, jeden byl Opelovský a druhý z Báwa, ale z doslechu se nejedná o povedené motory ani v jednom případě, i když BMW je na tom o trochu lépe. Ale kdo ví, třeba tu pověst získaly nevhodným provozováním. Nicméně přeju ať dobře jezdí a taky si myslím, že je to rozumnější investice než do jakékoliv "filcky".
Jo, montovaly se dva typy. První byl 2,5 TD, 96 kw, druhý pak cca od roku 2001 2,5 DTI, 110 kw, common rail, pokud se nepletu. U toho prvního prej dost praskaly hlavy válců, ten druhej by už měl být z tohodle pohledu bezproblémový...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.11.2008 11:40, nic se nema prehanet
Tohle me fakt dostalo "z rychlosti 90 km/h je schopné dojet až několik km do rychlosti, která je povolená ve městě", doufam ze to byla legrace :o)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.11.2008 11:46,
Hezká recenze:)Sám o ni uvažuji ale tak r.v. 2002. A rád bych se někoho zeptal jak je to tam s rádiem předpokládám že MP3 neumí... Tak by mě zajímalo jestli to jde nějak nahradit jiným?Třeba neoriginálním...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.11.2008 11:47, RE: Lepší
A4 napísal:
Jo, montovaly se dva typy. První byl 2,5 TD, 96 kw, druhý pak cca od roku 2001 2,5 DTI, 110 kw, common rail, pokud se nepletu. U toho prvního prej dost praskaly hlavy válců, ten druhej by už měl být z tohodle pohledu bezproblémový...
Ty dva motory jsou stejne, jenom opel si "dodelal" vlastni common-railovou hlavu, cimz se vyresily problemy puvodni verze: tedy praskajici hlavy a prehrivani. Jinak co se tyce temer benzinove charakteru tak se nic nezmenilo (zatah az za 2500 otacek).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.11.2008 12:49, RE: bez předmětu
Tomik napísal:
Hezká recenze:)Sám o ni uvažuji ale tak r.v. 2002. A rád bych se někoho zeptal jak je to tam s rádiem předpokládám že MP3 neumí... Tak by mě zajímalo jestli to jde nějak nahradit jiným?Třeba neoriginálním...
Nevím jak u Omegy, ale u Vectry A jsem letos nahradil origo Blaupunkt SC 202 rádiem SONY GT 222 (CD+mp3 + externí připojení mp3) bez zásadních problémů. Pokud je tam standardní díra a origo konektor, tak lze sehnat "interface" mezi ten tuším ISO konektor ten původní v Opelu, alespoň já to tak měl (rok výroby 1995).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.11.2008 13:15, RE: bez předmětu
David V napísal:
Nevím jak u Omegy, ale u Vectry A jsem letos nahradil origo Blaupunkt SC 202 rádiem SONY GT 222 (CD+mp3 + externí připojení mp3) bez zásadních problémů. Pokud je tam standardní díra a origo konektor, tak lze sehnat "interface" mezi ten tuším ISO konektor ten původní v Opelu, alespoň já to tak měl (rok výroby 1995).
Mě by právě docela zajímalo jaký je to problém když tam ta standartní díra na rádio není,jako např. u novější Omegy nebo nové Vectry či Astry. Někomu to může přijít jako blbost ale já si nedovedu představit že bych nemohl přehrávat Mp3 no a představa že budu muset kupovat nějakou orig.audiosoustavu za spoustu peněz se mi nelíbí:)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.11.2008 13:27, RE: bez předmětu
Tomik napísal:
Mě by právě docela zajímalo jaký je to problém když tam ta standartní díra na rádio není,jako např. u novější Omegy nebo nové Vectry či Astry. Někomu to může přijít jako blbost ale já si nedovedu představit že bych nemohl přehrávat Mp3 no a představa že budu muset kupovat nějakou orig.audiosoustavu za spoustu peněz se mi nelíbí:)
Jde o to, co je spousta peněz. Sony GT 222 jsem pořídil u Opela za 3200,- i s tím interfacem (na netu se dá sehnat laciněji skoro o 1/3). Ovšem je pravda, že já nemám rádio propojené s tím displayem, co má třeba Vectra B, já tam totiž takový display vůbec nemám. Ale existují různé weby, kde se dají potřebné info sehnat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.11.2008 17:08, RE: bez předmětu
David V napísal:
Jde o to, co je spousta peněz. Sony GT 222 jsem pořídil u Opela za 3200,- i s tím interfacem (na netu se dá sehnat laciněji skoro o 1/3). Ovšem je pravda, že já nemám rádio propojené s tím displayem, co má třeba Vectra B, já tam totiž takový display vůbec nemám. Ale existují různé weby, kde se dají potřebné info sehnat.
Není to problém i když tam standartní din otvor není, je na trhu spousta firem, např. www.stualarm.cz, které nabízejí redukce na 1 din, 2 din apod. a také kabelové přechodky orig-ISO a adapréry na ovládání pod volant i na ext. displej.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.11.2008 20:07, RE: nic se nema prehanet
mikes napísal:
Tohle me fakt dostalo "z rychlosti 90 km/h je schopné dojet až několik km do rychlosti, která je povolená ve městě", doufam ze to byla legrace :o)
Doufám že tohoto pána na silnici nepotkám. "Miluji" řidiče šetřílky - kilometr před obcí jedou 60 až 70 aby ušetřili a nemuseli brzdit. Opravdu super...K dokupování doplňků se ani nemá cenu vyjadřovat, xenony se nesmí dle zákona montovat dodatečně (nemáte dynamickou regulaci výšky paprsku an i ostřikovače světel - oboje dle zákona povinné) a proto doufám že Vám na STK nseberou techničák. To že originál xenony stojí cca 30 tisíc není náhoda, mám origo xenony a pitomci s jejich dodatečnou zástavbou oslňují i mě - spousta lidí potom nadává jak tato světla hrozně oslňují....Dále radši no coment.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.11.2008 20:39, RE: Lepší
A4 napísal:
Jo, montovaly se dva typy. První byl 2,5 TD, 96 kw, druhý pak cca od roku 2001 2,5 DTI, 110 kw, common rail, pokud se nepletu. U toho prvního prej dost praskaly hlavy válců, ten druhej by už měl být z tohodle pohledu bezproblémový...
2.5DTi nebyl common rail.
2.5TD je baworáckej motor 2.5TDS jen s nižším výkonem, asi jiný soft.
2.5DTi je ten samý motor, jen osazenej přímým vstřikem.

Common raily se do Omegy nedávaly, až do od cca 2004 se začaly používat, to už se Omega 2 roky nevyráběla.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 26.11.2008 07:03, RE: Lepší
zigi napísal:
2.5DTi nebyl common rail.
2.5TD je baworáckej motor 2.5TDS jen s nižším výkonem, asi jiný soft.
2.5DTi je ten samý motor, jen osazenej přímým vstřikem.

Common raily se do Omegy nedávaly, až do od cca 2004 se začaly používat, to už se Omega 2 roky nevyráběla.
Zigi, seš vedle jak ta jedle, motor 2,5 DTI 110 kw je stopro common rail.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 26.11.2008 08:41, RE: Lepší
A4 napísal:
Zigi, seš vedle jak ta jedle, motor 2,5 DTI 110 kw je stopro common rail.
Jo už jsem si to i našel na netu, omlouvám se tedy za klamné info, zase jsem o něco chytřejší.
Tím pádem nechápu, proč Opel ten motor neoznačil CDTi, jako to dělal od roku 2004-doposud.

Díky A4
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 26.11.2008 10:26, RE: Lepší
zigi napísal:
Jo už jsem si to i našel na netu, omlouvám se tedy za klamné info, zase jsem o něco chytřejší.
Tím pádem nechápu, proč Opel ten motor neoznačil CDTi, jako to dělal od roku 2004-doposud.

Díky A4
preto ich neoznacoval CDTi, pretoze DTi bol motor vyvinuty Opelom a nebol to zrovna stastny krok. Od roku 2004 opel naftaky len nakupuje (preto zmenil znacenie na CDTi) tusim od Fiatu (nie som si isty).

Je to to iste ako Ford, jeho motory TDCi su len kupene motory HDi od PSA s pouzitim vlastnej RJ motora
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 26.11.2008 14:33, RE: nic se nema prehanet
Pavlik napísal:
Doufám že tohoto pána na silnici nepotkám. "Miluji" řidiče šetřílky - kilometr před obcí jedou 60 až 70 aby ušetřili a nemuseli brzdit. Opravdu super...K dokupování doplňků se ani nemá cenu vyjadřovat, xenony se nesmí dle zákona montovat dodatečně (nemáte dynamickou regulaci výšky paprsku an i ostřikovače světel - oboje dle zákona povinné) a proto doufám že Vám na STK nseberou techničák. To že originál xenony stojí cca 30 tisíc není náhoda, mám origo xenony a pitomci s jejich dodatečnou zástavbo...
taky doufam,ze te nepotkam, ptz by to asi nedopadlo dobre. Ja zase miluju zbohatliky, kteri maji auta za mega a pak tady delaj machry. Nechtej abych zacal rejpat do tebe;) pred obci zadnejch 70 nejedu, asi neumis cist;) a az te zacne oslnovat tahle omega, tak se prihlas, rad o tom s tebou budu diskutovat. Podle zakona to neni, ale co delas ty nelegalne? co Windows? mas je legalni? nesnasim lidi, kteri je nemaj legalni. Co rychlost? jezdis podle predpisu? nesnasim zavodniky. Co znacky? dodrzujes je? nesnasim ridice, co si myslim, ze stvorili svet a muzou vsechno. Poustis lidi na prechodu? nesnasim kdyz jdu pesky a nekdo me malem prejede... mam pokracovat co vsechno nesnasim? ze je to nelegalni vim, ale rikam tii, ze az potkas tuhle omegu a oslni te, tak mi dej vedet, jo? a na STK to bylo a proslo to! jeste mi serizovali svetla nahoru, ale dal jsem si je hned zas pak seridit v servise dolu, abych neoslnoval. Pokud sis nezkusil omegu bez cirejch svetel, tak nevis jak moc to nesviti, tak proto tam jsou xenony, i kdyz serizeny do zeme, ale i tak je to lepsi
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 26.11.2008 16:02, RE: Lepší
sgt napísal:
preto ich neoznacoval CDTi, pretoze DTi bol motor vyvinuty Opelom a nebol to zrovna stastny krok. Od roku 2004 opel naftaky len nakupuje (preto zmenil znacenie na CDTi) tusim od Fiatu (nie som si isty).

Je to to iste ako Ford, jeho motory TDCi su len kupene motory HDi od PSA s pouzitim vlastnej RJ motora
zdravim, Omegu jsem prodal a koupil jsem BMW 525tds take z roku 94. Je to velky rozdil v jizde oproti Oplu. Ta omega je ochuzena o hodne veci, jak vykon tak podvozek, ale v BMW chybi zase to pohodli, kterou omega oplyvala. Kazde auto ma sve pro a proti a je velky rozdil v jizde i se stejnym motorem ale v jinem podani. Kazdopadne Omegu bych si urcite koupil znovu, bylo to skvele auto a pres prazdniny jsem s ni absoloval cestu do Anglie, celkem cca 7tis km a vydzela perfektne.
reagovať
jaroslav.bartak.5FB
počet príspevkov0
dátum registrácie20.11.2012
Utorok 20.11.2012 17:09, - text bol skrytý administrátorom -
- text bol skrytý administrátorom -
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.