Streda 16.05.2018 09:26,
To jsme se toho zase dozvěděli
Pane Mašku, škoda že jste se nedal alespoň na 10 minutové studium nějakého Opel fóra. Meriva je výborně vymyšlené auto s dobrým podvozkem, ale motorová nabídka je ukázka toho jak Opelu ujel vlak. 1.4 turbo trpí kvůli kombinaci nepřímého vstřikování a natěžko zpřevodované bruselské převodovky detonačním spalováním, což vám klidně po 60000km odrovná tři písty ze čtyř odštípnutím materiálu mezi pístními kroužky. Motor 1.4T o výkonu 88kW jede jako konkurenční šestnáctistovky bez turba. Motor 1.4T o 103kW má problémovou 6°stupňovou převodovkku, která stěží zvládne více než 150tkm. Relativně bez problému je nejslabší motor, který ale 1,5t uděluje dynamiku tak do Kauflandu a zpátky. Dieselové Isuzu 1.7 pamatují také pravěk, nejsou nijak extra úsporné a hlučností taky podprůměr. Budu trošku za oponenta většiny diskutujících, kteří vidí převzetí Opelu koncernem PSA jako úpadek značky, ale já vidím to, že Opel bude mít konečně alespoň ty motory na úrovni doby. S ukončením výroby Ecotecu 1.8 a snad s vyjímkou vyjímečně spolehlivých fiaťáckých JTD pod značku CDTI se opravdu nebylo čím chlubit.
reagovať