0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Kadett E - Ze silnic mizí jen pomalu

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 13.02.2006 15:34, 1,7 D ISUZU
Nevím jak do Kadetta, ale do Cors se montovaly diesly dva, jeden GM a druhý ISUZU a právě ten japonský neměl oprpti GM prakticky žádné problémy. 300tis.km i více zvládá bez problémů a praskání hlav je mu cizí, alespoň pokud vím. Dával se i ISUZU diesel do Kadetta?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 13.02.2006 16:03, RE: 1,7 D ISUZU
Time4Tea napísal:
Nevím jak do Kadetta, ale do Cors se montovaly diesly dva, jeden GM a druhý ISUZU a právě ten japonský neměl oprpti GM prakticky žádné problémy. 300tis.km i více zvládá bez problémů a praskání hlav je mu cizí, alespoň pokud vím. Dával se i ISUZU diesel do Kadetta?
Ano, ale ne 1,7. Právě zmíněný 1,5 TD (pak byl v corse - i bez turba) a vyskytuje se zcela sporadicky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 13.02.2006 22:26, GSi 2,0 16v
Jizda ve voze s hmotnosti kolem 1000 kg a vykonem v zakladu 150 koni se rovna velmi zivemu zazitku. Absolutne jsem necekal u tak levneho vozu takovou dynamiku, skloubenou s ekonomickym provozem. Je to skutecne radost z jizdy. Vykon Vas urcite prekvapi.
I ted, v dobe, kdy ridim sve BMW 325i E36, si vzpomenu na GSi a modlim se, abych, zadne na silnici nepotkal. Prohral bych
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 13.02.2006 23:16, Kadett
Pred par lety to byli vynikajici auta pro presedlani ze S120. Kdo o nej jeste dnes dobre pecuje, tak je urcite spokojen.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.02.2006 10:53, RE: Kadett
Petr napísal:
Pred par lety to byli vynikajici auta pro presedlani ze S120. Kdo o nej jeste dnes dobre pecuje, tak je urcite spokojen.
Kadetta jsem loni dal pryč, ale rád na něho vzpomínám. Šest let celkem v pohodě a bez velkých závad. Několikrát v Chorvatsku, bez problému.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 18.02.2006 00:15, RE: GSi 2,0 16v
Jan Holub napísal:
Jizda ve voze s hmotnosti kolem 1000 kg a vykonem v zakladu 150 koni se rovna velmi zivemu zazitku. Absolutne jsem necekal u tak levneho vozu takovou dynamiku, skloubenou s ekonomickym provozem. Je to skutecne radost z jizdy. Vykon Vas urcite prekvapi.
I ted, v dobe, kdy ridim sve BMW 325i E36, si vzpomenu na GSi a modlim se, abych, zadne na silnici nepotkal. Prohral bych
Moje řeč...když stím předjíždíš BMW (tlusté vepřáky) a ty se snaží a zjistí že na to nemají.... to neni auto ale raketa za pár tisíc
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 18.02.2006 03:04, RE: GSi 2,0 16v
olébujk napísal:
Moje řeč...když stím předjíždíš BMW (tlusté vepřáky) a ty se snaží a zjistí že na to nemají.... to neni auto ale raketa za pár tisíc
Jak to tu tak čtu, tak se zdá, že za ty peníze, co dnes ty GSI 16V stojí je to bezkonkurenční kára co :D Já bych taky takovou rád vlastnil, ale bojím se spotřeby. I když v porovnání s mojí Š130 možná až tak vysoká nebude že.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 18.02.2006 09:02, RE: GSi 2,0 16v
Viktor Brzobohatý napísal:
Jak to tu tak čtu, tak se zdá, že za ty peníze, co dnes ty GSI 16V stojí je to bezkonkurenční kára co :D Já bych taky takovou rád vlastnil, ale bojím se spotřeby. I když v porovnání s mojí Š130 možná až tak vysoká nebude že.
co se tyce spotreby tak 2.0 16V (tovarni oznaceni c20xe) je na tom hodne dobre. dalkys nim dokazu jet i za 6.5 pri prumerne rychlosti 130 - 140 km/h. na to s nakou 130 nemuze byt ani pomysleni... o vykonu ani nehovorim :)))
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.