0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Astra G 1,2 16V

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 10.05.2006 01:08,
opel sam o sobe je krap. a jeste s takovym motorem. ale z nouze se da jezdit vsim. lepsi nez skoda 120.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 10.05.2006 08:45, RE: bez předmětu
vysirak napísal:
opel sam o sobe je krap. a jeste s takovym motorem. ale z nouze se da jezdit vsim. lepsi nez skoda 120.
Nevis co mluvis!Astra G nema kokurenci v nizsi stredni tride.Kde se hrabe GOLF IV a spol!Jde videt,ze jsi v Astre G nikdy nejel!Jinak motor 1,2 16V je slaby,ale od 1,4 16V uz je to o necem jinem!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 10.05.2006 09:38, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Nevis co mluvis!Astra G nema kokurenci v nizsi stredni tride.Kde se hrabe GOLF IV a spol!Jde videt,ze jsi v Astre G nikdy nejel!Jinak motor 1,2 16V je slaby,ale od 1,4 16V uz je to o necem jinem!!
Motor 1,2 16V 48kW mám v Corse B, s prázdným autem hýbe slušně, 4 dospělí a bagáž se již dost projeví na pružnosti. Astra váží prázdná skoro tolik, co naložená Corsa, motor 1.2 do Astry je úlet, bude se muset víc točit-vzroste spotřeba a výhoda nižšího pojištění se ztratí ve větší spotřebě přetěžovaného motoru.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 10.05.2006 14:51, Palubovka
Zajímalo by mě proč skoro u všech aster G je palubovka v místě nad popelníkem jako kdyby ji někdo rozdělával, nebo křivě že nelícuje. Je to problém z výroby nebo třeba způsobený jen výměnou podsvětlení? Ví o tom prosím někdo z vás? Děkuji za odpovědi
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 10.05.2006 15:58, RE: Palubovka
Aleš napísal:
Zajímalo by mě proč skoro u všech aster G je palubovka v místě nad popelníkem jako kdyby ji někdo rozdělával, nebo křivě že nelícuje. Je to problém z výroby nebo třeba způsobený jen výměnou podsvětlení? Ví o tom prosím někdo z vás? Děkuji za odpovědi
Je to místo na odložení (doklady, pěněženka apod.).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 10.05.2006 18:10, RE: Palubovka
Adam napísal:
Je to místo na odložení (doklady, pěněženka apod.).
No Adame zas tak blbej nejsem, jedná se mi o prostor mezi tou odkládací schránkou a popelním spára spojující horní a dolní část palubní desky. Mrkni se na fotku. Skoro u žádné astry to pořádně nelícuje a to jak zepředu tak z boku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 10.05.2006 18:28, RE: Palubovka
Aleš napísal:
No Adame zas tak blbej nejsem, jedná se mi o prostor mezi tou odkládací schránkou a popelním spára spojující horní a dolní část palubní desky. Mrkni se na fotku. Skoro u žádné astry to pořádně nelícuje a to jak zepředu tak z boku.
To bude tou super, ospevovanou a neprekonateľnou "nemeckou kvalitou"
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 10.05.2006 18:28, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Nevis co mluvis!Astra G nema kokurenci v nizsi stredni tride.Kde se hrabe GOLF IV a spol!Jde videt,ze jsi v Astre G nikdy nejel!Jinak motor 1,2 16V je slaby,ale od 1,4 16V uz je to o necem jinem!!
Tu 1,2 určitě neber, je to zdechlina, raději 1,6 16V nebo ještě líp 1,8 16V. Jo a hatchback je nepraktický, sedan úplně naprd, za stejné peníze se dá koupit kombík.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 10.05.2006 18:39, kolego z sk
Kolega z SK napísal:
To bude tou super, ospevovanou a neprekonateľnou "nemeckou kvalitou"
No myslím kolego když pomineme vše ostatní tak kvalita interierů u němců není vůbec špatná a to jak zpracováním tak výběrem materiálů.
Jejich strohost sice mnohé nenadchne, ale myslím, že v porovnání s konkurencí jejich interiéry nijak nezaostávaj.
U té astry mě právě zajímá, jestli je to konstrukční problém a nebo následek oprav.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 11.05.2006 00:37, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Nevis co mluvis!Astra G nema kokurenci v nizsi stredni tride.Kde se hrabe GOLF IV a spol!Jde videt,ze jsi v Astre G nikdy nejel!Jinak motor 1,2 16V je slaby,ale od 1,4 16V uz je to o necem jinem!!
1,4 16v silnej motor? ty ses blazen
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.05.2006 17:52, RE: bez předmětu
vysirak napísal:
1,4 16v silnej motor? ty ses blazen
náhodou, všude píšou, že 1,4 16V má skvělou dynamiku a to jak v hatchbacku tak i v sedanu a kombíku Caravan
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 10.03.2007 15:25, RE: bez předmětu
Marcus napísal:
náhodou, všude píšou, že 1,4 16V má skvělou dynamiku a to jak v hatchbacku tak i v sedanu a kombíku Caravan
Mam 1,4 16V..ked som prazdny, alebo sme 2ja tak to ide moooc pekne, ale bohuzial na 1,6 tony (plna zataz) to je trochu malo, ale jazdit sa s tym da..rozhodne lepsie ako octavia a fabia.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.