0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Astra Caravan - jaké závady po třech letech?

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 00:12, Astra plečka
Nó, to sis koupil pěknou plečku, všichni víme, že Astry patří do šrotu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 07:00, spotreba oleja
Spotreba oleja je to pri tejto generacii Astry a motore 1.6 16V typicka, dalsia generacia uz mala 1.6-ku vydarenejsiu a nepodliehala tak rychlemu opotrebeniu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 07:15, Spotřeba oleje
Ta vysoká spotřeba je způsobena nefunkčím těsněním dříků ventilů. Při troše šikovnosti a správných přípravcích je to práce na pár hodin bez nutnosti demontáže hlavy atd. Spotřeba ihned poklesne na běžnou míru. T.j. mezi výměnami max. objem náplně. Bohužel jsou tyto motory v oblasti hlavy velmi náchylné na přehřátí.Vzhledem ke koncepci vodního čerpadla poháněného rozvodovým řemenem je nutné z konstrukčního hlediska dodržet min. poloměr opásání kladky a tím není možno dosáhnout potřebných otáček čerpadla v režimu nízkých otáček motoru. Kdo rád jezdí do 2000,což tyto motory běžně umožňují,vystavuje se nebezpečí snadného přehrátí hlavy motoru ze shora popsaných důvodů. Hodně štěsí windobona@email.cz


reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 08:35, RE: Astra plečka
anonym napísal:
Nó, to sis koupil pěknou plečku, všichni víme, že Astry patří do šrotu
Bože, další jouda....1.6 16v je proste v Fkovejch Astrách zmetek. Ale 1.6 8v je zlatej motor.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 08:38, RE: Astra plečka
anonym napísal:
Nó, to sis koupil pěknou plečku, všichni víme, že Astry patří do šrotu
Pokud se při výběru Astry F vyhneš tomuhle motoru, tak si myslím, že za ty peníze nenajdeš pohodlnější a spolehlivější ojetinu s tak nízkými náklady na údržbu. Samozřejmě od Opela diesel nebrat. Ideální je 1.6 8v. Trochu lenoch, ale velmi spolehlivý.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 08:57, RE: spotreba oleja
anonym napísal:
Spotreba oleja je to pri tejto generacii Astry a motore 1.6 16V typicka, dalsia generacia uz mala 1.6-ku vydarenejsiu a nepodliehala tak rychlemu opotrebeniu.
Jojo, mel jsem tenhle motor 1.6 16V ve Vectre a zralo to olej taky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 13:27, RE: Spotřeba oleje
anonym napísal:
Ta vysoká spotřeba je způsobena nefunkčím těsněním dříků ventilů. Při troše šikovnosti a správných přípravcích je to práce na pár hodin bez nutnosti demontáže hlavy atd. Spotřeba ihned poklesne na běžnou míru. T.j. mezi výměnami max. objem náplně. Bohužel jsou tyto motory v oblasti hlavy velmi náchylné na přehřátí.Vzhledem ke koncepci vodního čerpadla poháněného rozvodovým řemenem je nutné z konstrukčního hlediska dodržet min. poloměr opásání kladky a tím není možno dosáhnout potřebných otáček č...
To že astry a jiné opely starší výroby žerou olej, není nic neobvyklého. Každopádně musím říci, že astra F je vzhledem k ceně jedno nejlepších aut. 1.6 8V - 55kW je tichý motor, celé auto je komfortní, poslední ročníky ¨jsou dobře vybavené a ani tolik nekorodují. Oproti favoritu nebo i felicii a escortu je to auto o třídu jinde.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 14:03, RE: Spotřeba oleje
anonym napísal:
To že astry a jiné opely starší výroby žerou olej, není nic neobvyklého. Každopádně musím říci, že astra F je vzhledem k ceně jedno nejlepších aut. 1.6 8V - 55kW je tichý motor, celé auto je komfortní, poslední ročníky ¨jsou dobře vybavené a ani tolik nekorodují. Oproti favoritu nebo i felicii a escortu je to auto o třídu jinde.
Naprosty souhlas. Tak komfortni, pohodlne, vybavene a spolehlive auto (motor 1.6 8v) za ty penize nemuzete jinde sehnat. Motor je velmi tichy a jednoduchy. Nema se na tom co posrat a kdyz uz se neco posere, stoji vas to par korun.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 15:13, Růženka
Kdysi měla auto Opla a nejraději bych do něj kopla....
Teďky už mám Žaponce, vystačím s ním do konce....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 15:24, RE: Růženka
anonym napísal:
Kdysi měla auto Opla a nejraději bych do něj kopla....
Teďky už mám Žaponce, vystačím s ním do konce....
Jsi si opravdu jistý, ze kdyz si chce clovek koupit OJETE auto, ze je japonec ta nejlepsi volba? Rekl bych,ze vubec ne...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 19:28, RE: Spotřeba oleje
anonym napísal:
Ta vysoká spotřeba je způsobena nefunkčím těsněním dříků ventilů. Při troše šikovnosti a správných přípravcích je to práce na pár hodin bez nutnosti demontáže hlavy atd. Spotřeba ihned poklesne na běžnou míru. T.j. mezi výměnami max. objem náplně. Bohužel jsou tyto motory v oblasti hlavy velmi náchylné na přehřátí.Vzhledem ke koncepci vodního čerpadla poháněného rozvodovým řemenem je nutné z konstrukčního hlediska dodržet min. poloměr opásání kladky a tím není možno dosáhnout potřebných otáček č...
Kdo rád jezdí do 2000 rpm, má si koupit atmo diesel, a ne 16V benzín! Ještě k tomu 4 válec. Že se to tomu motoru nelíbí, se není co divit. Kdyby mohl, tak takovému "páníčkovi" nakope pr.el.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 20:17, RE: Astra plečka
anonym napísal:
Pokud se při výběru Astry F vyhneš tomuhle motoru, tak si myslím, že za ty peníze nenajdeš pohodlnější a spolehlivější ojetinu s tak nízkými náklady na údržbu. Samozřejmě od Opela diesel nebrat. Ideální je 1.6 8v. Trochu lenoch, ale velmi spolehlivý.
nojo, 1.6 16v, to byla hrubá neznalost....ale diesly isuzu jsou držáky, kámoš má na combu 1.7D 380tis. a stále ne a ne se rozpadnout...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 20:19, RE: Růženka
anonym napísal:
Jsi si opravdu jistý, ze kdyz si chce clovek koupit OJETE auto, ze je japonec ta nejlepsi volba? Rekl bych,ze vubec ne...
Určite je japonec jedna z lepších možností....Pri ojetine ideal neexistuje
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 20:20, Po 3 letech ....nebo po 10 ????!!!!
Nezdá se vám titulek zavádějící? Tomu autu je 10 let, a kolik má najeto ve skutečnosti může být též otázkou.
Nicméně, k popisovanému problému: 1.6/16V byl vůbec nejméně povedený motor, co se do Aster F dával, což se v době koupě všeobecně vědělo. Přesto, popisovaný problém s nadměrnou spotřebou oleje se většinou dal na něakou dobu poměrně levně řešit výměnou gufer ventilů, které odcházely nejvíc.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 21:35, Taky sem chtěl
Tohle sem taky chtěl koupit, jsem rád, že jsem koupil golfa trojku. Bez problému, levný opravy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 22:02, RE: Taky sem chtěl
anonym napísal:
Tohle sem taky chtěl koupit, jsem rád, že jsem koupil golfa trojku. Bez problému, levný opravy.
Taky jsem chtěl původně Astru. Věděl jsem, že motor 1.6 16V je nepovedený a bere olej, takže jsem šel po starých spolehlivých 8-mi ventilech. Našel jsem moc pěknou zachovalou, ale pak jsem sedl do Vectry A za stejný peníze a bylo rozhodnuto. Mám ji dodnes a nemůžu si celkem ztěžovat. Nějaký drobnosti jsem řešil, ale vesměs banality nebo věci podléhající opotřebení. A ceny ND? Naprosto směšné. Astra na tom asi bude podobně, jen chce najít nezhuntovaný kus, ale to je u každýho auta.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 22:21, astra
no z toho co čtu si myslím, že oplík měl nalítáno trošku víc než těch 100000, když to kupoval. mám taky astru 1997 sedan 1,6 16v má najeto 253000 posledních 30000 Praha a okolí. Dosud jsem měnil klíňák, stabilizátory, homogenní kloub, kloub řízení, alternátor, destičky, občas nějaká žárovka, celkově tak za 15000, opel má velice levné náhradní díly, myslím že to ve své kategorii za ty prachy neni zdaleka tak špatný.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 22:31, RE: Astra plečka
anonym napísal:
nojo, 1.6 16v, to byla hrubá neznalost....ale diesly isuzu jsou držáky, kámoš má na combu 1.7D 380tis. a stále ne a ne se rozpadnout...
Ano ano, naprosty souhlas, zavady, ktere popsal recenzent bych potvrdil a pridal mezi typicke zavady alternator (nevhodne umisteny, tudiz co 100tkm repase za 3tkc) a starter. Z mene zavaznych typickych zavad jsou to polamane "kostky" slunecni stinitek(60kc), vankl na radici pace (gumka za kilko), praskajici zarovicky v palubovce, displej radia, zatuhla antena, rezistor vnitrniho vetraku. U zadniho sterace zatuhava oska sterace (mozno doma rozebrat vycistit a opravit). Podvozek je jednoduchy, cepy rizeni vymenite za par kacek, silentbloky a stabilizatory rovnez. Naklady na opravy techto typickych zavad jsou skutecne nizke. Co se tyce rezi je to nepritel a vse jak popsal recenzent. Jizdni vlastnosti jsou slabe, toto NENI zavodni auto! Potvrzuji vsak skvely kufr, perfektni vyhled ven dozadu, vyborny rejd. V porovnani napr. s Octavii I. vyrazne snadnejsi parkovani a couvani. Mam motor Isuzu, prozatim najeto 250tkm a pouze vymenena 1 zhavici svicka. Spotreba oleje ccs 0.4l/10000km. Turbo VODOU chlazene a stale ve vybornem stavu. Nikdy za 5 let co ho vlastnim jsem nezustal stat (doufam, ze ani zitra rano se to nestane :) ) Dlouhodoba spotreba (150tkm) je 4.8 l /100km (80% okrsky, 10% mesto 10% dalnice vetsinou jezdim sam) S timto autem nikdo neoslni, ale pokud potrebujete spolehliveho a levneho "stehovaka", myslim ze toto auto (a motorizace) je trefa do cerneho.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.03.2008 00:37, Seš blázen
Kámo kup si nového opela a potom něco hodnotˇ. Ty seš takovej blázen, že si koupíš 8 let starou vylítanou mrdku s údajnými 98 tis. km, nebo kolik to už bylo? Nenech se vysmát. Kup nové, jezdi s tím 3 roky a potom napiš recenzi, toto nemá žádnou vypovídající hodnotu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.03.2008 10:08, RE: Růženka
anonym napísal:
Určite je japonec jedna z lepších možností....Pri ojetine ideal neexistuje
tiez si nemyslim, ze jazdeny japonec je dobra volba. nikto to nevie opravit, nahradne diely su tazko zohnatelne (ja viem, treba hladat - ale vacsina ludi auto potrebuje na jazdenie, nie na patranie po vrakoviskach..) A karosarske diely len original. veru radsej nie. Mal som staru Corollu v benzine, teda staru... 96 a stala za prd.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.