0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Astra Caravan 1,7D - jak jezdí po sedmnácti letech?

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.10.2011 02:21, Klady
Dobré jízdní vlastnosti a motor, tahoun To je větší vtip než dnešní výkon Plzně na Barceloně
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.10.2011 02:24, RE: Klady
Th0r napísal:
Dobré jízdní vlastnosti a motor, tahoun To je větší vtip než dnešní výkon Plzně na Barceloně
p.s. nemá to místo alternátoru ještě dynamo
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.10.2011 10:55, RE: Klady
Th0r napísal:
Dobré jízdní vlastnosti a motor, tahoun To je větší vtip než dnešní výkon Plzně na Barceloně
Dobré jazdné vlastnosti môže znamenať aj komfort na rozbitých cestách..čomu sa dá uveriť. S prihliadnutím na vek vozidla to samozrejme treba vnímať inou optikou ako keď motoristický novinár napíše to isté o novom aute.

Motor "tahoun" si asi tiež vysvetľuješ nesprávne. Mám skúsenosti s týmito archaickými ropákmi a chápem, čo tým recenzent myslí.

btw tento motor by mal byť od isuzu pokiaľ sa nemýlim.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.10.2011 14:28, RE: Klady
gld napísal:
Dobré jazdné vlastnosti môže znamenať aj komfort na rozbitých cestách..čomu sa dá uveriť. S prihliadnutím na vek vozidla to samozrejme treba vnímať inou optikou ako keď motoristický novinár napíše to isté o novom aute.

Motor "tahoun" si asi tiež vysvetľuješ nesprávne. Mám skúsenosti s týmito archaickými ropákmi a chápem, čo tým recenzent myslí.

btw tento motor by mal byť od isuzu pokiaľ sa nemýlim.
Uz jsem to tu jednou psal, tak pridam pokracovani.
Mam stejne auto s ISUZU 60kW, (50kW je opel motor),
podvozek slabe, brzdy slabe, vyrazne mlzemi skel, nachylnost na korozi, motor ma spatny prubeh - jen malo vyuzitelnych otacek
typicke zavady alternator, elektroinstalace, zarovicky v palubce.

Ted ke kladum: auto je pomerne spolehlive (kdyz opomenu drobnosti typu zatuhla klicka okynka), mam na svoji astre najeto aktualne 330tkm, a vymeneno bylo: 1x tlumice, 2x alternator, 1x starter, 1x chladic (zaneseny, nechladil), 1x zadni dil vyfuku, 1x vlnovec, spojka + spojkove lanko, 1 kus zhavici svicky, 2x dookola brzdy a nejake drobnosti do 1000kc (cepy podvozku, kostky na stinitka a tak ...)
V podstate je to auto ve stylu "co tam neni se nepokazi". Motor zatim zdycky ihned naskocil, turbo vodou chlazene, zatim mne nikdy auto nenechalo nepojizdneho...
Spotreba - dlouhodobe ~ 5 l / 100km

Nabizi velky kufr, skvely rejd a paradni vyhled. Parkovani je radost.

Pro nekoho, kdo chce co nejuspornejsi provoz a dopravit A->B, je tohle varianta.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.10.2011 18:08, RE: Klady
Attila napísal:
Uz jsem to tu jednou psal, tak pridam pokracovani.
Mam stejne auto s ISUZU 60kW, (50kW je opel motor),
podvozek slabe, brzdy slabe, vyrazne mlzemi skel, nachylnost na korozi, motor ma spatny prubeh - jen malo vyuzitelnych otacek
typicke zavady alternator, elektroinstalace, zarovicky v palubce.

Ted ke kladum: auto je pomerne spolehlive (kdyz opomenu drobnosti typu zatuhla klicka okynka), mam na svoji astre najeto aktualne 330tkm, a vymeneno bylo: 1x tlumice, 2x alternator, 1x starter, 1x chladi...
Jde o přístup k věci a dnešní společnost.
Díky těm kteří si i v dnešní spotřební době starších věcí váží - zaslouží si obdiv.
Takový rozumný a skromný majitel dokáže ocenit to co je dnes jiným pro výsměch. Nová generace tohle moc nechápe. Snad s věkem pochopí, že ta jejich "lepší" a novější plechovka je vlastně stará také. Čím novější, tím zajímavjější...elektronika, dvouhmota, dvouspojka, Tsi... NEW technology se tomu řiká :) Ono je to přejde při placení v servisu :) To druhá strana mince na kterou moc nepomýšlí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.10.2011 19:06, RE: Klady
Rutt. napísal:
Jde o přístup k věci a dnešní společnost.
Díky těm kteří si i v dnešní spotřební době starších věcí váží - zaslouží si obdiv.
Takový rozumný a skromný majitel dokáže ocenit to co je dnes jiným pro výsměch. Nová generace tohle moc nechápe. Snad s věkem pochopí, že ta jejich "lepší" a novější plechovka je vlastně stará také. Čím novější, tím zajímavjější...elektronika, dvouhmota, dvouspojka, Tsi... NEW technology se tomu řiká :) Ono je to přejde při placení v servisu :) To druhá strana mince n...
Ale no tak. Když to vezmu optikou toho, že automotive táhne (nejen) naší ekonomiku, tak se mi takovýhle "kubánský" názor nelíbí... I když souhlasím, že neustálé se honění za lepším, a za každou cenu taky není cesta. Prostě je okruh lidí, kteří auto neberou jako výraz sociálního statusu, ale jen jako nutnou věc, na které nejlépe ušetřím tím, že se o ní budu starat tak pečlivě, aby mi dlouho vydržela...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.10.2011 19:16, RE: Klady
Rutt. napísal:
Jde o přístup k věci a dnešní společnost.
Díky těm kteří si i v dnešní spotřební době starších věcí váží - zaslouží si obdiv.
Takový rozumný a skromný majitel dokáže ocenit to co je dnes jiným pro výsměch. Nová generace tohle moc nechápe. Snad s věkem pochopí, že ta jejich "lepší" a novější plechovka je vlastně stará také. Čím novější, tím zajímavjější...elektronika, dvouhmota, dvouspojka, Tsi... NEW technology se tomu řiká :) Ono je to přejde při placení v servisu :) To druhá strana mince n...
to neni jen o tom, ze nove, lepe vybavene auto obsahuje vice zarizeni, ktera se muzou pokazit. stara auta nemji preposilovane volanty, nemaji tluste A sloupky, pres ktere neni videt do krizovatky, nemaji elektronicky plyn a ekologicky ladenou ridici jednotku, coz zpusobuje nekdy az nebezpecne pomalou reakci na seslapnuti plynoveho pedalu. proste opravdovy ridic, ktery neni jen tupy uzivatel, vozici si zadek z A do B, muze u stareho auta najit spoustu vyhod oproti soucasne mainstreamove produkci.to je rozdil, jako poslouchat Patti Smith nebo nejakou Britney Spears.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.10.2011 19:45, RE: Klady
Th0r napísal:
p.s. nemá to místo alternátoru ještě dynamo
seš ale debil já mám opel vectra b sedan a jezdí to perfektně !!!!! p.s. seš osel
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.10.2011 20:55, RE: Klady
Gravedigger napísal:
to neni jen o tom, ze nove, lepe vybavene auto obsahuje vice zarizeni, ktera se muzou pokazit. stara auta nemji preposilovane volanty, nemaji tluste A sloupky, pres ktere neni videt do krizovatky, nemaji elektronicky plyn a ekologicky ladenou ridici jednotku, coz zpusobuje nekdy az nebezpecne pomalou reakci na seslapnuti plynoveho pedalu. proste opravdovy ridic, ktery neni jen tupy uzivatel, vozici si zadek z A do B, muze u stareho auta najit spoustu vyhod oproti soucasne mainstreamove produkci....
Stará auta také nemají airbagy, abs, esp, klimatizaci, výhřev sedadel - zato mají mizernou pasivní bezpečnost. Osobně si raději koupím nové a "pustím chlup" při servisu, něž bych jezdil pojízdnou rakví.
PS: začínal jsem se š-120, což bylo pro řidiče docela zábavné vozítko - ale do dnešního hustého provozu bych si s ní pravidelně netroufal.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 27.10.2011 12:51, RE: Klady
Gravedigger napísal:
to neni jen o tom, ze nove, lepe vybavene auto obsahuje vice zarizeni, ktera se muzou pokazit. stara auta nemji preposilovane volanty, nemaji tluste A sloupky, pres ktere neni videt do krizovatky, nemaji elektronicky plyn a ekologicky ladenou ridici jednotku, coz zpusobuje nekdy az nebezpecne pomalou reakci na seslapnuti plynoveho pedalu. proste opravdovy ridic, ktery neni jen tupy uzivatel, vozici si zadek z A do B, muze u stareho auta najit spoustu vyhod oproti soucasne mainstreamove produkci....
To jsou jen kecy lidí, co nemají na nové auto. Kdyby si tihle lidé mohli dovolit nové, hned by hodili všechny tyto kraviny o elektronických plynech za hlavu a začali nadávat starým Astrám do starejch pleček.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.