0
späť
 

diskuze k tématu: Nový Opel Astra GTC: třídveřový hatchback v ostrém kabátě

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 09.06.2011 12:47, A zase ta chrochta
Hanba by mě fackovala pořídit si nafťáka do takto pojatého vozu. Předpokládám, že bude výrazně těžší než 1.6 turbo, která mi k tomuto charakteru vozu pasuje nejvíce. S těžkým předkem nebude radost s řízení tak veliká a ani první 4 sekundy brutálního zrychlení to nemohou vynahradit. A to teď úplně odhlížím od klapavé zvukové kulisy, hodící se spíše pro verze Combo.
Škoda, že se autor více nerozepsal o benzínových verzích. Počítám, že sprint na 100 bude mít ta 1.6 T ještě o 1/2 sekundy kratší něž chrochta a považuji za trestuhodnou nedbalost, že tento údaj článek neobsahuje.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 09.06.2011 13:18, RE: A zase ta chrochta
David V napísal:
Hanba by mě fackovala pořídit si nafťáka do takto pojatého vozu. Předpokládám, že bude výrazně těžší než 1.6 turbo, která mi k tomuto charakteru vozu pasuje nejvíce. S těžkým předkem nebude radost s řízení tak veliká a ani první 4 sekundy brutálního zrychlení to nemohou vynahradit. A to teď úplně odhlížím od klapavé zvukové kulisy, hodící se spíše pro verze Combo.
Škoda, že se autor více nerozepsal o benzínových verzích. Počítám, že sprint na 100 bude mít ta 1.6 T ještě o 1/2 sekundy kratší něž...
Me osobne by tam takovy 2.0 CDTI vubec nevadil...ano mam rad benzinova turba, ale co tak poruznu ctu, tak turbo benziny od opelu maji prisernou charakteristiku narozdil od PSA a VW. Auto je to vzhledove krasne a naftaky nema opel vylozene spatne....neni to jen o 4 vterinovem pocitu sily, ale nekomu se s naftakem proste jezdi dobre...viz ja....nemam rad toceni motoru, podrazovani atd...mel jsem mondeo TDCI a byl jsem maximalne spokojen...po kradezi mondea jsem koupil accord 2.2 Vtec a melo to taky sve kouzlo, ale s naftakem se mi proste jezdi pohodlneji, o vaze motoru na predku jsem nepoznal vetsi rozdili kdyz jsem si s mamkou pujcoval auto. Ja mel mondeo kombi TDCI ona to same 2.0 benzin. Rozdil jsem v brzdach, u benzinu jdou mekce a u naftaku ztuha, beznin ma tuzsi posilovac, naftak lehci...ale v zatackach jsem nepocitil nic...jestli to nebude tim, ze nejezdim zatacky na hranici smyku :) takze 99% lidi nepozna rozdil v zatackach, ale hodne lidi pozna bud hluk nebo nebo jinou charakteristiku motoru, ktery neni treba vytacet...at si kazdy koupi co mu sedi...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 09.06.2011 14:04, RE: A zase ta chrochta
mufik.martin napísal:
Me osobne by tam takovy 2.0 CDTI vubec nevadil...ano mam rad benzinova turba, ale co tak poruznu ctu, tak turbo benziny od opelu maji prisernou charakteristiku narozdil od PSA a VW. Auto je to vzhledove krasne a naftaky nema opel vylozene spatne....neni to jen o 4 vterinovem pocitu sily, ale nekomu se s naftakem proste jezdi dobre...viz ja....nemam rad toceni motoru, podrazovani atd...mel jsem mondeo TDCI a byl jsem maximalne spokojen...po kradezi mondea jsem koupil accord 2.2 Vtec a melo to tak...
Martine, jaký je rozdíl mezi sportovním coupé a combi střední třídy? Myslíš,že pro oba je nejvhodnější naftový přeplňovaný motor? To jsou vozy s naprosto odlišným charakterem. Já teď nekritizuji naftový pohon obecně, ale kritizuji jeho osazení ve sportovním voze. Dle mě je to faux pas.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 09.06.2011 16:40, RE: A zase ta chrochta
David V napísal:
Martine, jaký je rozdíl mezi sportovním coupé a combi střední třídy? Myslíš,že pro oba je nejvhodnější naftový přeplňovaný motor? To jsou vozy s naprosto odlišným charakterem. Já teď nekritizuji naftový pohon obecně, ale kritizuji jeho osazení ve sportovním voze. Dle mě je to faux pas.
Zalezi jestli se astra da opravdu povazovat za sportovni kupe, nebo proste jen 3 dverak klasickeho 5 dveroveho auta....ale kdyz i Scirroco muze mit naftak, stejne tak sposty dalsich 3 dverovych sportovne vyhlizejicich vozu treba i od Alfy Romeo tak proc ne astra? A spousta lidi evidentne kupuje naftaky i ve vozech spise predurcenych na benzin...a myslim si, ze i v pripade Astry GTC bude sposuta prodeju tvorit CDTI....nekdo auto koupi kvuli vzhledu a je mu jedno, jestli to ma 5 dveri nebo 3 jestli je to sportovni kupe nebo proste klasicky hathback....jak jsem psal vyse, astra GTC se mi libi a klidne bych ji bral s 2.0 CDTI ve 118 kw variante a byl bych spokojeny....Ale takovy 2.0 trubo kdyby se delal by bylo lepsi :) Pokud bych chtel vylozene 1.6 turbo tak bych sel asi k Peugeotu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 09.06.2011 17:02, RE: A zase ta chrochta
mufik.martin napísal:
Zalezi jestli se astra da opravdu povazovat za sportovni kupe, nebo proste jen 3 dverak klasickeho 5 dveroveho auta....ale kdyz i Scirroco muze mit naftak, stejne tak sposty dalsich 3 dverovych sportovne vyhlizejicich vozu treba i od Alfy Romeo tak proc ne astra? A spousta lidi evidentne kupuje naftaky i ve vozech spise predurcenych na benzin...a myslim si, ze i v pripade Astry GTC bude sposuta prodeju tvorit CDTI....nekdo auto koupi kvuli vzhledu a je mu jedno, jestli to ma 5 dveri nebo 3 jestl...
Filosofie - koupím si sportovní víceméně zbytečné auto, ale chci ušetřit, tak si do něj nechám namontovat ropáka - mi přijde zvrhlá.
A pokud sis přečetl krom derivátu na Tipcars i článek na idnesu, tak tahle Astra není jen zkrácením Astry s 5-ti dveřmi, takže můžeme mluvit o sériovém sportovním "coupé"
Co motorka s chrochtou, podle toho, co píšeš, jsi první komu bych věřil, že si ji je schopen koupit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 09.06.2011 18:31, RE: A zase ta chrochta
David V napísal:
Filosofie - koupím si sportovní víceméně zbytečné auto, ale chci ušetřit, tak si do něj nechám namontovat ropáka - mi přijde zvrhlá.
A pokud sis přečetl krom derivátu na Tipcars i článek na idnesu, tak tahle Astra není jen zkrácením Astry s 5-ti dveřmi, takže můžeme mluvit o sériovém sportovním "coupé"
Co motorka s chrochtou, podle toho, co píšeš, jsi první komu bych věřil, že si ji je schopen koupit.
Kdo si kupuje auto jako je toto, určitě neplánuje padesátitisícové roční nájezdy. Souhlasím, že do takového auta je diesel zhovadilost.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 09.06.2011 18:46, RE: A zase ta chrochta
Michal napísal:
Kdo si kupuje auto jako je toto, určitě neplánuje padesátitisícové roční nájezdy. Souhlasím, že do takového auta je diesel zhovadilost.
tak hlavně Astra GTC mi nepřijde jako sportovní auto, je to jen třídveřová Astra v líbivějším kabátě, takže ačkoliv nemám chrochty rád, tak mě to v tomhle modelu nijak neuráží. Každý kdo si bude chtít koupit sportovního "zbytečnýho" Opla, rozhodně sáhne po jednom z modelů OPC, nebo si počká až bude v tomto provedení i tato Astra. Tam už má nafta zákaz vstupu...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 09.06.2011 21:45, RE: A zase ta chrochta
David V napísal:
Filosofie - koupím si sportovní víceméně zbytečné auto, ale chci ušetřit, tak si do něj nechám namontovat ropáka - mi přijde zvrhlá.
A pokud sis přečetl krom derivátu na Tipcars i článek na idnesu, tak tahle Astra není jen zkrácením Astry s 5-ti dveřmi, takže můžeme mluvit o sériovém sportovním "coupé"
Co motorka s chrochtou, podle toho, co píšeš, jsi první komu bych věřil, že si ji je schopen koupit.
Ano, mozna ma GTC nejake upravy, ale porad to 90% lidi vnima jen jako 3 dverove auto odvozene od bezneho vozidla, ktere muze mit i jako sedan, kombi, hatchback nebo i jako kabriolet do budoucna....to je jako kdybych tvrdil, ze Punto 2. generace ktere jsem mel je sportovni auto jen proto, ze melo upraveny vzhled, narazniky, zadni svetla, podvozek...Astra se me libi a urcite kdybych chtel sportovni vuz tak to podle me Astra ani Scirroco, sportovni je treba Porsche nebo tak....tuto astru vnimam jako velmi atraktivni alternativu k hatchbacku. Ano, muj sen by byl tridverak od astry nejlepe OPC, ale neopovrhnul bych ani naftou. Do motorky bych urcite naftak nedal a nejsem zarytym zastancem naftaku, jak rikam, mel jsem Accorda 2.2 Vtec, Punto 1.2, mondeo TDCI, mondeo TD, ted mam sluzebni golf 5 1.6 ktere mi budou zanedlouho menit za Octavii 1.6 TDI, proste na kazdem aute si najdu to pozitivni a i s benzinaky jsem spokojeny, jen musim mit vykonejsi benzin a ten mi pak dost zere...treba v mamy mondeu 2.0 Benzin jsem absolutne nespokojeny s vykonem...nemyslim zrychleni z 0 na 100, to je pro me nepodstatny udaj, ale treba klasicka jizda ve 2 - 4 lidech a zrychleni treba na okreskach nebo dalnicich a stoupani do kopce, predjizdeni kamionu a proste mi vice vyhovuje charakteristika nafty....nebo 6ti valce benzin, ale tam je spotreba nekde uplne jinde.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 09.06.2011 21:48, RE: A zase ta chrochta
Michal napísal:
Kdo si kupuje auto jako je toto, určitě neplánuje padesátitisícové roční nájezdy. Souhlasím, že do takového auta je diesel zhovadilost.
A kolik lidi ma naftaky a najede do 20 tis km? Je velka spousta lidi co ma naftaky at jako nove nebo ojete a pritom rocni najezdy maji nizke...nekomu proste naftak vyhovuje. Treba do Corsy me prijde naftak zbytecny, ale astra v jakekoli verzi me prijde uz pro naftak zcela adekvatni a sam si kazdy musi spocitat co se mu bud vyplati nebo co je mu blizsi
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.