Štvrtok 02.11.2006 14:25,
životní prostředí
Autor je v jedné věci evidentně zaujatý a šíří bludy. "Staré auta" v celkovém měřítku znečišťují životní prostředí mnohem méně než "nové". Nejhorším znečištěním je polétavý prach, který vzniká při provozu JAKÉHOKOLIV auta. Takže nejlepší opatření by bylo autem vůbec nejezdit.
Když si uvědomíte, že nových aut (s katalyzátorem) je řádově mnohem více než starých (bez kat.) a zároveň nová auta najezdí řádově více km - více emisí, potom fakt, že jedno staré auto ma vyšší emise než jedno nové je téměř NEPODSTATNÝ.
Uvažoval tady někdo obrovské zatížení životního prostředí způsobené výrobou nových aut?
STK často neplní svou funkci? Odkud autor načerpal tuto informaci? V hospodě? STK plní svou funkci velmi dobře, výjimky samozřejmě existují, ovšem slovo "často" evokuje fakt, že se jedná snad o polovinu všech stanic.
Žádná STK si na sebe nevezme, že by vylepila známku tak zkorodovanému automobilu, jenž by bezprostředně ohrožoval bezpečnost!
Dokáže tady někdo poznat "velmi nebezpečné auto", aniž by jej důkladně prozkoumal na rampě a zkušebních přistrojích? Jak autor může vědět, že taková auta každodenně potkává na silnici, když o nich může vědět maximálně jakou mají barvu?
reagovať