0
späť
 

diskuze k tématu: Nová pneu Michelin - testování na vlastní kůži

kategórie zaradenia témy:
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.05.2010 08:34, hm co jsem čekal...
to je jak opsáno z letáku. Podle nadpisu jsem čekal opravdový test a nějaké dojmy. Zatím mám pocit,že žádný takový test neproběhl, nikde nevidím konkrétní čísla...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.05.2010 09:08, RE: hm co jsem čekal...
Tomi napísal:
to je jak opsáno z letáku. Podle nadpisu jsem čekal opravdový test a nějaké dojmy. Zatím mám pocit,že žádný takový test neproběhl, nikde nevidím konkrétní čísla...
Jo, to je normální reklama, to nemá cenu ani komentovat. Nejvíc mě pobavilo, pro jaké typy vozů jsou pneumatiky určeny. Prakticky pro všechny - to je jasné, přece si nebudou zbytečně ubírat zákazníky, kterým by (očekávám) dražší novinku nemohli prodat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.05.2010 10:33, RE: hm co jsem čekal...
David V napísal:
Jo, to je normální reklama, to nemá cenu ani komentovat. Nejvíc mě pobavilo, pro jaké typy vozů jsou pneumatiky určeny. Prakticky pro všechny - to je jasné, přece si nebudou zbytečně ubírat zákazníky, kterým by (očekávám) dražší novinku nemohli prodat.
Ale co je "sportovní městský automobil" teda fakt nevím, nějaká nová škatulka? Něco jako Qashqai, nebo další typicky městská vozidla např. H2?
Ale na na moje rodinné auto s nejběžnějším rozměrem 185(195)x65/R15 ji nevyrábí (teda né, že bych si ji chtěl koupit).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.05.2010 12:31, RE: hm co jsem čekal...
Tomi napísal:
to je jak opsáno z letáku. Podle nadpisu jsem čekal opravdový test a nějaké dojmy. Zatím mám pocit,že žádný takový test neproběhl, nikde nevidím konkrétní čísla...
V profesionálním testovacím centru poblíž Vídně jsme novou pneu testovali a srovnávali celkem ve třech ohledech. Prvním byla brzdná dráha na mokré vozovce a měření probíhalo pro vyšší objektivitu u každého novináře 2x. S novinkou většina novinářů zabrzdila na vzdálenosti o metr až dva kratší než u konkurenční pneu. Myslím, že padesátka novinářů z Evropy je již solidní vzorek (každý z novinářů bzdil celkově 4x).
Další kapitolou bylo subjektivní posuzování chování pneumatiky na okruhu opět zkropeném vodou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.05.2010 14:35, RE: hm co jsem čekal...
David V napísal:
Jo, to je normální reklama, to nemá cenu ani komentovat. Nejvíc mě pobavilo, pro jaké typy vozů jsou pneumatiky určeny. Prakticky pro všechny - to je jasné, přece si nebudou zbytečně ubírat zákazníky, kterým by (očekávám) dražší novinku nemohli prodat.
Ano, jedná o širokospektrou pneumatiku, čistě sportovní lze očekávat na sklonku léta.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.05.2010 08:17, RE: hm co jsem čekal...
Petr - TipCars.com napísal:
V profesionálním testovacím centru poblíž Vídně jsme novou pneu testovali a srovnávali celkem ve třech ohledech. Prvním byla brzdná dráha na mokré vozovce a měření probíhalo pro vyšší objektivitu u každého novináře 2x. S novinkou většina novinářů zabrzdila na vzdálenosti o metr až dva kratší než u konkurenční pneu. Myslím, že padesátka novinářů z Evropy je již solidní vzorek (každý z novinářů bzdil celkově 4x).
Další kapitolou bylo subjektivní posuzování chování pneumatiky na okruhu opět zkropeném vodou.
Jelikož je srovnávací reklama legislativně požehnána, nebylo by špatné uvést, o jakou konkurenční pneu se jednalo. Ono asi bude rozdíl, zda za referenční použijete např. Wan-Li, nebo Continental.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 21.05.2010 09:09, RE: hm co jsem čekal...
Pepe napísal:
Jelikož je srovnávací reklama legislativně požehnána, nebylo by špatné uvést, o jakou konkurenční pneu se jednalo. Ono asi bude rozdíl, zda za referenční použijete např. Wan-Li, nebo Continental.
GoodYear Eagle F1 - mimochodem je to uvedeno v textu - první odstavec
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.