0
späť
 

diskuze k tématu: Nízkoemisní zóny již brzy realitou

kategórie zaradenia témy:
*autofans*
počet príspevkov159
dátum registrácie21.11.2008
Štvrtok 07.02.2013 15:50, ČR = Kocourkov
1/ V Německu po zavedení emsiních zón zjistili, že se v místech kde platilo omezení z pohledu ovzduší nic nezměnilo k lepšímu. Jinými slovy je to pouze další daň schovaná pod ekonálepku.
2/ Proč prosím stát nezpřísní dozor na stanicích měření emisí ? Jak je prosím možné že u nás auto s odstraněným filtrem pevných částic legálně projde ME kde se požívají tak "super moderní" přístroje že kouřivost je v toleranci měření parkticky vždycky OK ? Jak je možné, že na odstanění DPF lze mít v ČR oficiální živnost ?
3/ Proč dopravní podniky jako největší znečišťovatelé v dopravě ve městech nepoužívají autobusy na zemní plyn ?
reagovať
free78
počet príspevkov300
dátum registrácie19.09.2008
Štvrtok 07.02.2013 16:18, RE: ČR = Kocourkov
*autofans* napísal:
1/ V Německu po zavedení emsiních zón zjistili, že se v místech kde platilo omezení z pohledu ovzduší nic nezměnilo k lepšímu. Jinými slovy je to pouze další daň schovaná pod ekonálepku. 2/ Proč prosím stát nezpřísní dozor na stanicích měření emisí ? Jak je prosím možné že u nás auto s odstraněným filtrem pevných částic legálně projde ME kde se požívají tak "super moderní" přístroje že kouřivost je v toleranci měření parkticky vždycky OK ? Jak je možné, že na odstanění DPF lze mít v ČR oficiální živnost ? 3/ Proč dopravní podniky jako největší znečišťovatelé v dopravě ve městech nepoužívají autobusy na zemní plyn ?


V čr jde protáhnout STK cokoliv. Stát to řeší tradičně až s groteskní impotencí. Nejprve se zavedlo sledování online záznamů co zadávají zaměstnanci STK do počítače. To nebylo pořád dost kůl, tak se zavedly kamery na pracovištích STK. Dnes k tomu všemu přibyla ještě podmínka, že prověřované vozidlo musí na testovací lince STK strávit alespoň 30 minut.

A já říkám hmmm dobré. Tak stát tedy sice zařídil, že vozidlo musí na STK skutečně dorazit (dříve se dalo za úplatu jen vyzvednout známky a nechat si dát razítko do TP), ale jak daná opatření zajistí, že technik STK nebude trpět "selektivní slepotou"? To se takle předá technikovi patřičný obnos a projde auto se skoro libovolnou vadou (např. brzdy si ale dnes nikdo nelajzne). No a kontrola z ministerstva zkontrolovala, že auto se skutečně dostavilo a strávilo tam alespoň předepsaných 30 minut, že údaje zadané do systému sedí, ale že reálně auto nesplňuje emise a svítí mu kontrolka AIR-BAG na to stát nikdy nepřijde.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Štvrtok 07.02.2013 19:57, Tak parlament je svoji slabomyslností proslaven,
teď se ukáže, kolik dalších de*entů sedí na městech. Že se přidá Praha je jasné, to je přímo zřídlo blbosti. Ta koukám pramení i v Karlových Varech. Škoda, dřív tam byla léčivá voda.
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Štvrtok 07.02.2013 23:12, RE: Tak parlament je svoji slabomyslností proslaven,
Honza42 napísal:
teď se ukáže, kolik dalších de*entů sedí na městech. Že se přidá Praha je jasné, to je přímo zřídlo blbosti. Ta koukám pramení i v Karlových Varech. Škoda, dřív tam byla léčivá voda.


Zkus se někdy projít třeba v Praze nebo jinde po chodníku 0,5km vedle 3-4 proudé magistrály. To je neskutečný smrad. Zkus se projít vedle 5-ti proudé ulice třeba v Chicagu a porovnej to.

To že stará auta smrdí je fakt, zvlášť staré diesly. Nebýt emisních limitů, tak výrobci do ne-smradlavých motorů sami investovat nebudou, neobstáli by na trhu, protože by byli dražší (viz. třeba kvalita uzenin, na prvním místě je vždy cena).

Ale asi by bylo lépe prostě okopírovat USA nebo Japonsko a limity dorovnat podle těhle zemí paušálně. A ne jen pro jednotlivá města. Ale k tomu Evropa z nějakého důvodu nespěje.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Piatok 08.02.2013 09:17, Vcelku souhlasím
Jenže to tento paskvil neřeší. U benzínů jsou zplodiny vyřešeny už 20-25 let. Prakticky všechna auta s řízeným kat jsou v pohodě, další zpřísnění jsou spíš kosmetická. A aut starších 20 let moc ve velkoměstech nejezdí. Diesly nejsou vyřešeny dosud, a žádná nálepka to nevyřeší, protože jejich normy jsou mírné.
Místo toho budeme buzerovat motorkáře.
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.