0
späť
 

diskuze k tématu: Nissan X-Trail 2.0 dCi - druhý dech

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.11.2007 00:12, Bral bych
Pěkný auto, moc se mi líbí.
Konečně jsou přístroje na svém místě - před řidičem!
A tak sháním sponzora..........................zn. svezu ho!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.11.2007 10:21, X-trail průkopníkem SUV???
Cože? X-trail, který se objevil na trhu až mnoho let po prvních SUV, že je průkopníkem tohoto segmentu???
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.11.2007 17:11, Ach ten cestin ...
Pro redakci - "... bylo by celkem od veci nechat zakazniky zvykat na zazity design." ... asi bylo mysleno spis na novy design. Na neco zaziteho si preci nemusim zvykat, ze?. Dale nejsou "lyziny", nebot to neni od slova lyze, ale jedna se o liziny odvozene od slova liha (= drevene prkno, ktere puvodne slouzilo ve dvojici na podkladani a premistovani drevenych sudu nebo jinych tezkych predmetu).

K Nissanu X-Trail - prilis me neoslovuje jeho krabicovity tvar (Land Rover Defender ma alespon historii a styl). Take moje zkusenosti s poslednimi osobnimi nissany (take s letosnimi) nejsou nic moc - od pocatku spoluprace s Renaultem mi subjektivne pripada, ze nissan dba mnohem vice na kvantitu a vyrobni naklady a mnohem mene na hodnotnost a kvalitu, ktera zacina byt po renaultu tak nejak hodne kolisava. Pro hovori relativne prizniva cena ve srovnani s konkurenci (ale tu ma ten zatracovany renault prece taky - brrr).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.11.2007 23:16, No nevím...
Tak toto auto se mi zdá velice ošklivé.......
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.11.2007 23:23, výkon a točák
Pane autore, tyto dvě věci si pletete. Plný výkon nemůže být k dispozici při celém rozsahu otáček, to by musel točák lineárně klesat.

Konstantní je točivý moment. Výkon je úměrný součinu točivého momentu a otáček, takže s otáčkami roste.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.11.2007 23:30, RE: výkon a točák
anonym napísal:
Pane autore, tyto dvě věci si pletete. Plný výkon nemůže být k dispozici při celém rozsahu otáček, to by musel točák lineárně klesat.

Konstantní je točivý moment. Výkon je úměrný součinu točivého momentu a otáček, takže s otáčkami roste.
Nikde v testu nevidím, že bych psal o dostupnosti plného výkonu ..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.11.2007 23:34, RE: Ach ten cestin ...
anonym napísal:
Pro redakci - "... bylo by celkem od veci nechat zakazniky zvykat na zazity design." ... asi bylo mysleno spis na novy design. Na neco zaziteho si preci nemusim zvykat, ze?. Dale nejsou "lyziny", nebot to neni od slova lyze, ale jedna se o liziny odvozene od slova liha (= drevene prkno, ktere puvodne slouzilo ve dvojici na podkladani a premistovani drevenych sudu nebo jinych tezkych predmetu).

K Nissanu X-Trail - prilis me neoslovuje jeho krabicovity tvar (Land Rover Defender ma alespon histori...
Díky za věcné připomínky.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.