anonym napísal:
Budu ti trochu oponovat s o rok starším autem v naftě, 2,7TD 74KW, spotřeba 10l nafty, výkon motoru nikterak oslnivý, ale alespoň tomu nepraskají hlavy narozdíl od Patrola a není třeba měnit rozvoďák ev. řetěz. Jízdní vlastnosti nejsou nijak oslnivé, obzvlášť při přejezdu příčné nerovnosti a z přístrojovky z laciného plastu se linou různé pazvuky. Za přední nápravu bych jejího konstruktéra poslal na nucené práce do kamenolomu. Koroze je u této kategorie aut kapitola sama pro sebe. Bohužel vzhled...
Mám taky 2,4i, rok výroby 1997 ale krátkou 3dv. verzi. Auto mám asi 3 roky a momentálně mám najeto 187tkm. Auto jsem kupoval v německu přímo u Nissana a mělo najeto poctivých 100tkm. Za celou tu dobu jsem měnil pouze spotřební věci-olej,filtry,brzdové destičky,přední tlumiče (1ks stál cca 1500 Kč-SACHS) . Jediné co mi odešlo byl startér (repase za 800kč). S korozí problém nemám, auto je nebourané a nikde není ani stopa po korozi. Bydlím v horách a s autem hlavně tahám těžkej přívěs. Zatím jsem nad míru spokojenej a můžu ho všem jedině doporučit. Motor má sice jen 85KW ale bez problému s ním tahám 2t vlek. Spotřebu mám v létě do 10l/100km. Na dovolenou do Itálie jsem jel za 8,6 l /100km. Rozvody jsou poháněné bezúdržbovým řetězem, takže ušetříte za výměnu rozvoďáku. Jízdní vlastnosti jsou vcelku dobré (samozřejmě neni to osobák). Přístrojovka mi nevrže ani při pohybu v terénu a i věci na podvozku mám stále původní (zatim nic neklepe a nehučí). Volnoběžky mám taky původní a zatím žádnej problém.