0
späť
 

diskuze k tématu: S jakým motorem koupit Nissan Primera?

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
Kojot027
počet príspevkov111
dátum registrácie02.01.2011
Utorok 30.01.2018 09:40, zásadně benzin!!
Tady se nedá než s radou souhlasit. Jakýkoli diesel je tragický. Ne projevem ale spolehlivostí. Obloukem vyhnout a zapomenout. Novější 1.6 je na těžší auto slabá, dvoulitr nemám zkušenost, ale s 1,8 již auto jede normálně a motor je v rámci kategorie a let spolehlivý. Bohužel se výrobce tehdy konkrétně u tohoto modelu pustil do eperimentů se snižováním nákladů a u auta zlobí maličkosti, které řádně otráví život. Stále padající kryt kufru, ulamující uchytky. Elektrika v panelu dveří, problém s řazením se zatuhávajícími lanovody atd... Za mne obecně je lepší se tomuto prvnímu avantgardnímu modelu vyhnout ..
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Utorok 30.01.2018 14:00, diesel
Tato generace je vyráběna již po převzetí značky Renaultem, takže všechny diesely jsou od něj.
reagovať
Mashur
počet príspevkov43
dátum registrácie10.12.2009
Utorok 30.01.2018 19:40, Motory dci
Tak s temi naftovymi motory je to uplne jinak. Od roku 2005 nejsou v nabidce kvuli emisnim normam, ne kvuli spolehlivosti. 1.9 je renault, u ktereho nissan zkratil vymenu oleje a tim podstatne zvysil spolehlivost a trvanlivost. 2.2 je nissan motor s ne problemovy renault. Tento motor (mam na mysli verzi 102kw) nevynika nicim, je hlucny, ma vyssi spotrebu, ale je velmi spolehlivy, nema dvouhmotu ani dpf ( v primere) a bez sebemensich poruch najede pres 300 tis km. Mam s nim osobni zkusenost a auto s pravidelnym servisem stale jezdi s puvodnimi vstriky i turbem. Nic moc krome cepu na predni naprave, ktere se ale musi menit i s ramenem, se doted nemenilo. Auto melo v roce 2002 adaptivni tempomat i couvaci kameru. Nikdo vam to neukradne s design je otazkou vkusu. 1.8 je pri tomto stari a nezname servisni historii asi nejlepsi volba.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.