0
späť
 

diskuze k tématu: Nissan Primera

kategórie zaradenia témy: poradna, vše o spotřebě, technické dotazy, japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.11.2005 01:25,
Nechci nejak moc prudit,ale nejsou ty rychlostni limity 50/90/130 a ne 50/80/130...Jinak je Primera a Primera,nekdo ma to stesti a vydrzi mu auto 15 let bez vetsich problemu,a nekdo si treba koupi auto vehlastne znacky a ma ho furt v servisu.Take je lepsi kdyz se auto kupuje nove protoze nikdy nevite jak se k nemu choval predchozi majitel,proto mohly byt ty zkousene horsi...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.11.2005 08:39, Primera
Děkuji za takovéto počtení. Opravdu z takových článků získám spoustu informací. Take souhlasím s reakcí pana Michala, že každé auto se chová jinak a u ojetých obzvlášť. Nissan Primera je moc hezké auto, generace P11 se mi však líbí víc a po modernizaci je ještě hezčí. Uvažoval jsem o koupi kombi z motorem 1,6 rok 98 dovoz z Německa, serviska. Motor byl na tu váhu malého objemu. Auto nebylo ani zdaleka v avizovaném stavu a pravděpodobně mělo falšovanou servisní knížku.
Jinak o Nissanech je fórum www.nismo.cz
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.11.2005 11:50, souhlas
Souhlasím s autorem a doufám, že takových článků budu mít možnost číst ještě více, sám mám zkušenosti s Japonským vozem a nezbývá mi než ještě jednou souhlasit..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.11.2005 16:36, p. Vaculík
P. Vaculík má velký přehled a sofistikované znalosti. Chtěl jsem se Vás zeptat které motory od japonských výrobců mají sklon dle Vás ke zvýšené spotřebě oleje (po ujetí několika desítek tis km). Dle mých poznatků k tomu mají sklon mazdy, a nekteré toyoty. O nissanu jsem to nikdy neslyšel.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.11.2005 16:53, Hodnocení
Super článek!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.11.2005 16:55,
Já sem sice z Primerou nejel,ale měl sem možnost zkusit 2 Octavie I s motorem 1.9 TDI stejný výkon i výbavy (bývalé firemní vozy oba najeto kolem 100.000) a takový rozdíl jaký mezi nimy byl mě opravdu překvapil.Každá jezdila úplně jinak!(narážím na to,že každé auto i když se jedná o stejný model je "jiné"),přestože byly obě stejné!Takže je možné,že čtenářka narazila na lepší kus Primery.Také někdo třeba Primeru chválí a někdo ji také kritizuje protože narazil na špatnej kousek a autor určitě potvrdí,že žádné auto není 100ˇ% a vyskytují se kousky lepší a horší.Souhlasím stím,že kW zachraňují životy,předjíždění je totiž velice riskantní manévr a čím dřív se provede tím líp.Né že bych chválil hovada co předjíždějí ve městě 100 ostatní auta,ale na normální okresce se každý může do takové situace dostat!A když řidič který jede zamnou začne také předjíždět tak co potom?brzdit?a kam se zařadit?když mám vedle sebe náklaďák a za sebou auto?jediná možnost je asi způsobit bouračku a nebo (pokud má člověk svižné auto) rychle ukončit manévr předjetím.Věřím,že můj názor nepadne každému do oka.......ale přesto jej sem napíšu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.11.2005 17:24, RE: p. Vaculík
Gin napísal:
P. Vaculík má velký přehled a sofistikované znalosti. Chtěl jsem se Vás zeptat které motory od japonských výrobců mají sklon dle Vás ke zvýšené spotřebě oleje (po ujetí několika desítek tis km). Dle mých poznatků k tomu mají sklon mazdy, a nekteré toyoty. O nissanu jsem to nikdy neslyšel.
Stoprocentně mazdy 1,8i, 2,0i V6 (oba 323 BA), a hlavně 2,3i V6 Müller s lysholmovým dmychadlem v Xedos9, to byl průšvih.
Dále Honda Accord 2,3i (starý), o toyotách to osobně nevím, ale nevylučuji.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.11.2005 17:32, RE: p. Vaculík
Martin Vaculík napísal:
Stoprocentně mazdy 1,8i, 2,0i V6 (oba 323 BA), a hlavně 2,3i V6 Müller s lysholmovým dmychadlem v Xedos9, to byl průšvih.
Dále Honda Accord 2,3i (starý), o toyotách to osobně nevím, ale nevylučuji.
Dle mých informací a bohužel osobních zkušenosti corolly 1,4 vvt a camry 2,2-starší - pak převrtané na 2,4. Nevím ale jak rozšířený to byl problém
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.11.2005 20:14, 500000
Ja mohu take pridat svou zkusenost s primerou. Patrim k tem co narazili na lepsi kousek. Jezdil jsem s primerou 2,0 D r.v. 92, ktera mela najeto 500000km! A to se o auto majitel staral opravdu hrozne (jestli se tomu da vubec rikat starost). Samozrejme za ty kilometry s tim problemy byly, ale nemohu rict na ni nic zleho. Dynamika byla velmi mizerna, (predjizdeni s ni byl adrenalinovy sport , ale to se neni cemu divit
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.11.2005 11:33, RE: p. Vaculík
Martin Vaculík napísal:
Stoprocentně mazdy 1,8i, 2,0i V6 (oba 323 BA), a hlavně 2,3i V6 Müller s lysholmovým dmychadlem v Xedos9, to byl průšvih.
Dále Honda Accord 2,3i (starý), o toyotách to osobně nevím, ale nevylučuji.
Hele tak do Hondy se nenavážejte !!
Bohužel většina lidí ignoruje doporučení měnit olej 1x za půl roku nebo po 8000 km (u motoru 2,3i, servisní manuál) a tak dochází k problémům. Já sám mám tento motor v Prelude (H23A1) a najel jsem 200tis bez problémů (pouze jsem 1x čistil EGR ventil).
Velkou výhodou tohoto motoru je také to, že prasklý rozvodový řemen nenapáchá žádné škody (vlastní zkušenost).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.11.2005 14:50, RE: p. Vaculík
Riccardo napísal:
Hele tak do Hondy se nenavážejte !!
Bohužel většina lidí ignoruje doporučení měnit olej 1x za půl roku nebo po 8000 km (u motoru 2,3i, servisní manuál) a tak dochází k problémům. Já sám mám tento motor v Prelude (H23A1) a najel jsem 200tis bez problémů (pouze jsem 1x čistil EGR ventil).
Velkou výhodou tohoto motoru je také to, že prasklý rozvodový řemen nenapáchá žádné škody (vlastní zkušenost).
Pardon, není to 8tis, ale 12tis. km (ten interval výměny)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.11.2005 08:50, Obsah článku
Jen mne dost mrzí, že pán redaktor vyjmul z původního článku některé relevantní části s odkazem na recenze skutečných odborníků, kteří mají možnost testovat obrovské množství aut. On sám jel zřejmě jen v jediné dieselové Primeře a podle toho soudil všechny. Ať už se jedná o jakýkoliv článek nebo recenzi, vždy jde o subjektívní názor jeho autora. Dá se buď oponovat nebo souhlasit. Mohla jsem si vyzkoušet jízdu ve více Primerách v dieselu, ale s žádnou jsem neměla stejnou zkušenost (zejména spotřeba paliva) jako pán redaktor.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 03.12.2005 14:53, RE: p. Vaculík
Gin napísal:
P. Vaculík má velký přehled a sofistikované znalosti. Chtěl jsem se Vás zeptat které motory od japonských výrobců mají sklon dle Vás ke zvýšené spotřebě oleje (po ujetí několika desítek tis km). Dle mých poznatků k tomu mají sklon mazdy, a nekteré toyoty. O nissanu jsem to nikdy neslyšel.
Nejsem sice pan Vaculík, ačkoliv je mým nejoblíbenějším motoristickým novinářem, který mi pomáhá rozšiřovat své vzdělá a praxi v autoopravárenství.Díky.Jinak s tou spotřebou oleje máte pravdu s těma Mazdama, Toyota nevím. Z motorů Mazdy dost údajně žere olej 2,0V6, co se dával do 323F V6, dále 1,816v Ta však jen občas a vzhledem ke konstrukciV bych řekl, že to bude problém i 1,8 V6 z MX3, a dále 2,5V6 z 626 a Xedosu 9, ale jestli někdo dělá v mazdě a opraví mě, budu rád, jelikož Mazda je mojí oblíbenou značkou.Obecně však platí, že každý sportovně laděný motor, který se má rychle vytáčet má v praxi vyšší spotřebu oleje a to z důvodo větší vůle v uložení pístu(kroužků na pístu) ve válci.tato vůle je právě z důvodu aby se motor rychjleji a méně stuha vytáčel tuto vlastnost mají všechny motory Alfa Romeo.Jízda s nima je super(mám zkušenoszi s většinou), ale olej je u nich třeba hlídat.Jinak spotřeba oleje záleží hlavně na zacházení.Když někdo vytáčí motor za studena, tak se pak nesmí divit že mu po žere olej.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.11.2007 16:13, Prosíííííííííííííííím
Mám záujem kúpiť Nissan Primeru len kombi od r.v. 2000 a vyššie s motorom 1,8 benzín.Poprípade-okrajovo s dobrou výbavou a za dobrú cenu aj s motorom 1,6.V predošlých recenziách som sa nič nedočítal o motore 1,8. Ako je to s jeho výkonom na tú hmotnosť u toho auta,krútiacim momentom,prípadných ,,muchách" a spoľahlivosti??? Poprípade aký olej do toho má ísť,pokiaľ by som sa nedostal k autu so servisnou knižkou?Už som sa stretol aj s názorom,že agregáty 1,8 veľmi vydarene neboli.Vraj ich veľa končí úplne odpísaných - doslova KO.Ak by mi niekto vedel poradiť,bol by som rád.Veľmi by mi to pomohlo pri hľadaní takého to auta s tým najspoľahlivejším-osvedčeným motorom.Ten dvojliter by som v podstate pri používaní auta v mojích podmienkach ani poriadne nevyužil.Ďakujem za každý postreh, radu-za všetko overené v praxi.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.