0
späť
 

diskuze k tématu: Majitel Nissanu Primera P11 - měl jsem smůlu na kus

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 02.01.2009 20:03, radikalny rez....
Ja bych to riesil radikalnym sposobom asi. To jest kukla na hlavu, pistol do ruky a 3 bandasky benzinu. Takto vybaveny by som navstivil autobazar v ktorom ma takto vojeli a bola by grilovacka auticok a autobazarnej budovy, ten kokot by tisickrat olutoval ze ma takto ojebal....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 02.01.2009 23:50, Hloupost
Před koupí ojetiny je potřeba hlavně přemýšlet nad tím, k čemu dané auto v minulosti sloužilo (nutno brát ohled především na velikost a zaměření auta). Domnívat se že auto střední třídy z roku 99 bude mít najeto pouhých 77tkm, a že s ní jezdili důchodci je hloupost. Je potřeba si uvědomit že primera v dehtu stála cca 6oo papírů, pravděpodobnost.že s ní jezdili důchodci je asi tak stejně velká jako pravděpodobnost výhry v nedělním tahu sportky. U takového auta bych tipoval že po devíti letech provozu bude mít najeto 250tkm (minimalně) což by u primery neměl být zas takovej problém (za předpokladu spravného zacházení)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 03.01.2009 02:15, RE: Áčka
Tomi napísal:
musím to napsat ikdyž už se těším na kritiku na mě.
Proč majitel,případně jiní dávají vinu AAA?oni to auto koupí,vě většině případů ví,že mají paštiku,navíc stočenou a zamaskouvanou.
Ale rozhodně ty závady nemaskují áčka.Lidi proberte se,podívejte se kolik aut denně tak koupí a prodají,fakt není čas maskovat auta.
To je práce minulého majitel,TEN JEDINÝ VĚDĚL JAKÝ JE STAV AUTA.Ten to auto "načasoval",aby vydrželo právě aspoň 1000km.
Bežná praxe.
Je to spíš národní sport nadávat na ně,protože nás...
jj, v Cechach je spousta sikovnych automechaniku a o tom to taky je. Jeden znamy mi pred lety, ze se s Ackama "dobre spolupracuje". Jak to presne myslel si muzu uz jen domyslet. Mozna tak, ze: dam tam auto svareny ze 2 kusu a oni ho vykoupi za fer cenu.

No jednou jsem se tam sel podivat a to co tam prodejce predvadel bylo desny. K Mondeu mi dal servisku z Forda Galaxy. 626ku si spletl s Mazdou 6 (musel se jit podivat dozadu co to je vlastne za auto). A Primeru P12 (ten poruchovy sunt), u ktere otevrel dvere dalkacem asi na paty pokus prirovnal, ze je to to vlastne samy jako Mazda 6. Naprosty zoufalec k politovani... Hlavne ze zakazniky po bazaru vozi v golfovem vozitku, to fakt udela dojem...

Osobne uz bych sel jen do auta bud noveho nebo ojeteho, ale jen od autorizovaneho dealera, ktery ho celou dobu servisoval. Ale i tak neni jistota jestli auto predchozi majitel neboural a neopravil u klempire nekde v Horni Dolni. Vyznam servisky bych proto neprecenoval. Z te se clovek dozvi jen to ze auto jezdilo na vymeny oleje. Zaznamy o bourackach se do servisky nepisou, pisou se tam jen garancky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 05.01.2009 12:26, RE: bez předmětu
rohYpnol napísal:
Pokud bylo vozidlo 3x bourané a v kupní smlouvě je ve stavu vozidla popsáno "nehavarováno", pak je zcela jasně prokazatelné, že stav vozidla při prodeji NEodpovídal deklarovanému stavu. Stejně jako nájezd. Je asi jasné, že autor za tu chvilku nenalítal oněch stočených 150tis.
Nevím podrobnosti, ale z uvedeného bych JEDNOZNAČNĚ požadoval vrácení peněz nebo soudní spor. Bazarzmrdi přesně hrají na tuto notu. Že se nikomu nebude chtít do soudních sporů. Dokud si toto lidi nechají líbit, budou se tad...
Přeložme si do češtiny:
1) nehavarováno = v okamžiku prodeje nejsou shrnuté plechy (netvrdili, že NIKDY nehavarováno
2) udávají "stav tachometru" nebo "najeté km"?
V obou případech uvedli férový údaj, bohužel, je třeba překládat.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.