Streda 19.05.2010 13:49,
Zanedbaná údržba
No, podle toho, co autor popsal za závady, bych to neviděl tak zle. Vzhledem k nájezdu kilometrů nepovažuji výměnu tlumičů po 150 tkm za závadu, u většiny aut této kategorie tlumiče nevydrží ani to. Na druhé straně z vlastní zkušenosti (Honda CRX, Toyota Carina E) vím, že někteří japonci snesou i víc. Brzdové destičky a manžety bych neřešil, to je normální spotřebák a neznám žádné běžné auto, u kterého by se obložení dřív nebo později neměnilo. Autor tomu mohl předejít totálnímu sjetí obložení, kdyby občas shodil kolo a podíval se na obložení. Manžety je čas od času také nutné vyměnit (měnil jsem u Hondy CRX, u Audi 80, u Volva S 40), třeba u Felicie praskají manžety snad u každého auta. Jenom je třeba na to přijít co nejdřív, aby se předešlo zbytečnému opotřebovávání kloubu. Jinak zarezlé kontakty považuji celkem za prkotinu. Pár lidí, co měli Almeru, znám a všichni s ní byli spokojeni - vyjma těchto prkotin (kamarádovi nešel zadní stěrač, z podobných důvodů, jinak za devět let nic, další kamarád si kupoval Almeru s kufrem jako novou, prodával po 150 tkm, bez závad). Pokud se autor nechce starat o nic, doporučuji při jeho ročním nájezdu koupit nové auto.
reagovať