Ráďa napísal:
Po spokojenosti s Almerou a touhou po větším bych šel do Primery, klidně i f kombíku. Pokud ze dvou jmenovaných, pak tu Premacy, protože to Tino je takovej, takovej ...no jak Matrix.
Kúpil som pred rokom Tino 2.2Tdi,v časovej núdzi,po prvom majiteľovi -podnikateľovi,s vedenou a preverenou serv. knihou u Nissana v Prahe,kde bolo ako nové kúpené.Predtým som mal Mercedes C 250Td r.v. 1997,ale často bez príčiny zhasol,tak som ho predal tri dni pred vianocami.Tino s počtom asi 180000 km je už hlučnejšie-v zime jak traktor,ale keď sa zohreje stichne.Musi sa dodržiavať interval výmeny oleja,ja som už prešiel na polosyntetiku,interval výmeny max.9500km,plná syn. max. 15000 km,mať v poriadku vzduch. filter,85Ah,800 A dorúbrú silnú baterku.Turbo nabehne okolo 2200 otáčok.V tuhej zime mi naskočí hneď,mesačne najazdím asi 3500 km,auto ma ešte nesklamalo.Je priestranné,množstvo odkládacich miest,príjemné sedadla,olej nežere,spotreba je asi 6l nafty-jedine shell,občas power.Vysoký počet km-výmena ložísk-nové zadné jedno 7500 Kč,ale súčiastky majú dlhú životnosť.Je tam bezúdržbový rozv. reťaz,ktorého napínak je závislí na kvalite mot. oleja.Auto sa nekradne .V zime nabieha pomalšie teplo v aute.Pri správnej údržbe sa vám auto zavďačí,je spoľahlivé,úsporné.Ja by som doporučil naftové Tino i to z r .2001.Pri spravnej údržbe motor najazdí pol miliona km.Motor po dlhej ceste vevypnem hned,ale necham ho bežať asi 2 min,aby vychladlo turbo.Každé auto vydrží tak dlho,ako sa majiteľ oň stará. Miroslav.