0
späť
 

diskuze k tématu: Na jaké automobily získají Češi šrotovací příspěvek?

kategórie zaradenia témy:
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.05.2009 12:10, Nesouhlasím
1. Šrotovné je NESMYSL. Když pominu fakt protěžování automobilového průmyslu, pak jaký má přínos zavádět šrotovné, když výrobní linky u nás jsou již nyní zcela vytížené (Fabia, Kolín)??? Čemu stát (čili my všichni) pomůže???? To už rovnou mohli schválit, že každý občan dostane od státu 2000Kč krizovného, ať si za to koupí co chce... To je jen a jen prachsprosté vyhazování peněz nás všech!
2. Ze všech možných variant šrotovného mi tato forma přijde jako velmi rozumná.
3. V článku se píše, že se bude jednat o příspěvek převážně rpo auta nižší střední třídy a střední třídy. To je dost velký nesmysl, ne??? Spíš půjde o příspěvek pro malé vozy (Fabia and company) a nižší střední (Octavia, Focus, Megane, C4, Ceed.........).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.05.2009 12:14, RE: Nesouhlasím
rohYpnol napísal:
1. Šrotovné je NESMYSL. Když pominu fakt protěžování automobilového průmyslu, pak jaký má přínos zavádět šrotovné, když výrobní linky u nás jsou již nyní zcela vytížené (Fabia, Kolín)??? Čemu stát (čili my všichni) pomůže???? To už rovnou mohli schválit, že každý občan dostane od státu 2000Kč krizovného, ať si za to koupí co chce... To je jen a jen prachsprosté vyhazování peněz nás všech!
2. Ze všech možných variant šrotovného mi tato forma přijde jako velmi rozumná.
3. V článku se píše, že se b...
ad 3 "...nižší třídy a vozy střední třídy..." --> myslím že tam mělo být "...malé vozy a vozy nižší střední třídy..."
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.05.2009 13:55, RE: Nesouhlasím
rohYpnol napísal:
ad 3 "...nižší třídy a vozy střední třídy..." --> myslím že tam mělo být "...malé vozy a vozy nižší střední třídy..."
já bych šel dál a žaloval bych vládu, pokud toto schválí, je to plýtvání penězi nás všem ve prospěch určité zájmové skupiny. Ad jedna - prokázalo se, že šrotovné pomůže krátkodobě, pak se situace vrátí do starých kolejí, ad dvě - problém celosvětové nadvýroby automobilů se musí také vyřešit jinak /ano, krachem, to je prostě kapitalismus/, ad tři - automobilky nemají sebemenší problém ty automobily o částku šrotovného snížit, tak ať to udělají sami. naprosto nechápu, proč některé zvýhodňovat a jiné ne.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.05.2009 14:28, RE: Nesouhlasím
Reno napísal:
já bych šel dál a žaloval bych vládu, pokud toto schválí, je to plýtvání penězi nás všem ve prospěch určité zájmové skupiny. Ad jedna - prokázalo se, že šrotovné pomůže krátkodobě, pak se situace vrátí do starých kolejí, ad dvě - problém celosvětové nadvýroby automobilů se musí také vyřešit jinak /ano, krachem, to je prostě kapitalismus/, ad tři - automobilky nemají sebemenší problém ty automobily o částku šrotovného snížit, tak ať to udělají sami. naprosto nechápu, proč některé zvýhodňovat a jiné ne.
Naprosto a bez výhrad souhlasím, podtrhuji a podepisuji se plným jménem.

Tomáš Juřička/Třebíč
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.05.2009 20:41, RE: Nesouhlasím
T.J. napísal:
Naprosto a bez výhrad souhlasím, podtrhuji a podepisuji se plným jménem.

Tomáš Juřička/Třebíč
I já bych si dovolil souhlasit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.05.2009 00:33, RE: Nesouhlasím
Rubal napísal:
I já bych si dovolil souhlasit.
jj
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.05.2009 09:22, RE: Nesouhlasím
Reno napísal:
já bych šel dál a žaloval bych vládu, pokud toto schválí, je to plýtvání penězi nás všem ve prospěch určité zájmové skupiny. Ad jedna - prokázalo se, že šrotovné pomůže krátkodobě, pak se situace vrátí do starých kolejí, ad dvě - problém celosvětové nadvýroby automobilů se musí také vyřešit jinak /ano, krachem, to je prostě kapitalismus/, ad tři - automobilky nemají sebemenší problém ty automobily o částku šrotovného snížit, tak ať to udělají sami. naprosto nechápu, proč některé zvýhodňovat a jiné ne.
Ano, souhlasím též a navíc 30 000 nikoho nevytrhne a považovat hybridní vůz za šetrnější k ŽP a zvýhodňovat jej dalšími 30 000 je už na studený obklad na hlavu.
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.